menu
Всього матеріалів в каталозі: 2312
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 231 232 »

Цікавинки до уроку | Переглядів: 687 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 15.10.2017 | Коментарі (0)

: Ознайомити дітей з буквою «йот», яка позначає звук [й]. Навчити правильно артикулювати звук [й], читати склади, слова з буквою «йот».
1 клас | Переглядів: 1361 | Завантажень: 11 | Додав: Ірис | Дата: 03.08.2017 | Коментарі (0)


Розтяжка з прапорців "З 1 вересня!"
Кожна буква на одному аркуші А4. Вгорі є смужка для згину.

Кількість: 10 / Формат: А4, jpg / Мова: укр.
Автор: AnaTol2010
Свято на порозі | Переглядів: 822 | Завантажень: 6 | Додав: ANATOL | Дата: 02.08.2017 | Коментарі (0)

Автор. Горевата Марія Леонідівна, вихователь КДНЗ №34 «Маргаритка» в м. Нікополь

Сценарії свят | Переглядів: 1094 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 10.07.2017 | Коментарі (0)

Атестація | Переглядів: 1298 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 04.03.2017 | Коментарі (0)

Грамоти для жінок на 8 Березня
Велика збірка чудових, яскравих грамот з привітаннями
для нагородження прекрасних жінок
на честь свята 8 Березня.
Свято на порозі | Переглядів: 883 | Завантажень: 9 | Додав: ANATOL | Дата: 08.02.2017 | Коментарі (0)

1. Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищен­ня рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток осо­бистості.
2. Урок — відносно самостійна ланка у системі навчання.
3. Урок будується як цілісна система взаємодії учителя і учнів на основі співробітництва.
4. Урок будується на основі:
—  програмних вимог;
—  урахування можливостей учнів;
— урахування можливостей учителя, його творчого потенціалу.
5. Кожен урок має таке дидактичне призначення:
—  засвоєння нових знань;
—  формування умінь і навичок;
—  контроль і оцінювання знань та ін.

Методичний порадник | Переглядів: 993 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Метод (буквально шлях до чогось) означає спосіб досягнення мети, певним чином упорядковану діяльність.
Методом навчання називають спосіб упорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладача, направленої на рішення завдань виховання і розвитку навчаємих в процесі навчання [42].
Методи навчання є одним з найважливіших компонентів навчального процесу. Без відповідних методів діяльності неможливо реалізувати мету і завдання навчання, досягнути засвоєння навчаємими певного змісту навчального матеріалу.
Методичний порадник | Переглядів: 1335 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Дедалі більш актуальним в освітньому процесі стаєвикористання в навчанні прийомів і методів, які допомагаютьформувати вміння самостійно здобувати нові знання, збирати необхідну інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. В останні роки цю проблему в початковій школі вирішують, зокрема, через організацію проектної діяльності.

Методичний порадник | Переглядів: 4414 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Проблемний виклад матеріалу
Суть проблемного викладу полягає в тому, що вчитель створює проблемну ситуацію, формулює проблемне завдання, сам його вирішує, показуючи дітям етапи, їх послідовність, зразок міркування на кожному з них
Загальна структура методу проблемного викладу включає такі основні дії взаємопов'язаної діяльності вчителя та учнів:
Основна мета застосування проблемного викладу - це засвоєння учнями знань про основні етапи вирішення проблеми, їх зміст і послідовності виконання.
Форма реалізації цього методу в процесі навчання - це проблемна розповідь.
Критеріями вибору проблемного викладу є відповідність власне предметного змісту тим вимогам, на основі яких його зміст дає можливість створити проблемну ситуацію і сформулювати проблему, а також певний рівень загальної готовності учнів до усвідомленого сприйняття проблемного викладу.

Методичний порадник | Переглядів: 3337 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)