Вимоги до самопідготовки - Ділимось досвідом - ГПД - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 12:27                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » ГПД » Ділимось досвідом

Вимоги до самопідготовки
02.08.2013, 14:46

Самопідготовка — обов'язкове заняття дітей у групі продовженого дня. На ньому виконуються тільки домашнє завдання. У процесі роботи здійснюється закріплення знань, умінь і навичок на практиці. Для результативності самопідготовки вихователь встановлює певний порядок, якого обов'язково дотримуються всі вихованці. Нормальний хід самопідготовки можливий при виконанні організаційно-дисциплінарних, гігієнічних, дидактичних та виховних вимог. До організаційно-дисциплінарних вимог належать:

1.      Обов'язковість щоденної самопідготовки.

2.      Економний розподіл часу, відведеного на заняття.

3.      Забезпечення порядку на робочому місті. Наявність всіх необхідних для занять підручників і приладдя.

4.      Обов'язкове дотримання кожним учнем правил дозволу та заборони.

Правила заборони. Не можна:

   запізнюватись на заняття;

   витрачати неекономно час на роботу;

   порушувати тишу;

   відволікати увагу товаришів;

   виходити з класу, рухатись в ньому без дозволу;

   займатись сторонніми справами;

   розмовляти з вихователем у повний голос;

   давати голосно консультації;

   недобросовісно виконувати завдання;

   ухилятися від виконання завдань;

   створювати шум поза класом, коли дозволили вийти.

Вихователь групи продовженого дня, керуючись цими вимогами під час самопідготовки, зможе підтримувати порядок самостійної роботи та впливати на її результат.

Вихователь — не вчитель, а самопідготовка — не урок. Тому вихователь використовує інші заходи впливу на учнів. Вони носять гуманний характер.

Для переконання школярів у корисності самопідготовки, вихователь використовує пояснення, прохання, поради, умовляння. Під час самопідготовки доцільно використовувати методи привчання, випробування. Вихователь впливає на дитину різними засобами піклування, захисту, допомоги. Він повинен заспокоїти, підбадьорити учня в разі невдачі.

Великий виховний ефект дає використання засобів заохочення: довіра, підбадьорення, схвалення, натхнення, похвала. Але вихователь має бути дуже обережним щодо засобів покарання, користуючись лише зауваженнями, засудженнями, недовірою, обмеженнями. Доречною була б відмова від засобів нав'язування, повчання, нотацій, які, на жаль, ще притаманні вихователям групи продовженого дня.

 

Категорія: Ділимось досвідом | Додав: РІТА | Теги: самопідготовка, вихователю, ГПД
Переглядів: 2698 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу