10.06.2016, 11:02 | |
Тема. Повторення і закріплення складу числа 8. Розв’ язування прикладів на додавання і віднімання . Порівняння чисел. Розпізнавання геометричних фігур.
Мета : на основі практичних видів діяльності повторити всі варіанти складу числа 8; порівняти числа в межах 8; удосконалювати обчислювальні навички у розв ‘язуванні прикладів на додавання і віднімання. Повторити вивчені геометричні фігури. Сприяти розвитку мислення ; вихованню старанності ,уваги, акуратності.
Обладнання : предметні та силуетні малюнки, індивідуальні картки для самостійної роботи, картки з прикладами, набори цифр, геометричний матеріал, числові промені,підручник для 1 класу авт.Ф. М.Рівкінд Л.В.Оляницька, зошит з друкованою основою до підручника, таблиці з математики для 1класу, ТЗН.
Тип уроку : узагальнення і систематизації умінь знань і навичок.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Дзвінко пролунав дзвінок - Починаємо урок. Слухаємо, вивчаємо, Ні хвилини не гаємо.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Сьогодні на уроці математики вас чекають цікаві і незвичайні пригоди . Подорожуючи разом з нашими героями ви покажете як ви засвоїли склад числа 8 , як ви вмієте додавати віднімати та порівнювати числа у межах 8, логічно мислити. Тому будьте уважними, працюйте активно.
ІІІ. Повторення та за кріплення вивченого матеріалу
(робота з індивідуальними картками)
1.Гра «Числова доріжка». а) – Вийдіть ті дітки , на партах у яких є мотрійки з числовими знаками , станьте по порядку. б) - Назвіть себе по порядку. в) - Вийдіть сусіди числа 7. г) - Вийди попереднє число до числа 5. д) - Вийди наступне число до числа 2. е) - Вийди найменше число. є) - Вийди найбільше число . - Дякую. Молодці. 2.Гра «Засели будиночки». - Зверніть увагу на число на даху будинку.(8) Повторимо склад числа 8, заселимо будиночок. (виконання завдання з використанням інформаційних технологій) 3. Гра «Розпізнай геометричні фігури» - З яких геометричних фігур складається будиночок? - Доведіть що дах будинку - трикутник. - Якої форми віконечка? - Хто може порахувати всі віконечка. - Завдання ми успішно виконали .Молодці. 4. Цікава лічба
а) - Ось до класу на урок Залетіло 6 сорок. Дві пізніше прибуло Скільки всіх пташок було?
- А тепер , дітки, будьте дуже уважні.
б)- Дві веселі жабки рахували лапки. В тебе 5 і в мене 5. Ми умієм рахувать.
- Молодці , ви дуже уважні. Дякую . ( подякуємо собі за роботу(діти аплодують)
в)- Відгадайте загадку(загадка)
- Хто бачив павука? - Існує така легенда: Коли Діва Марія втікала від воїнів царя Ірода,вона заховалася у печеру .У цій печері жив павук,який швидко заснував вхід до печери своїм павутинням. Коли воїни підійшли і хотіли зайти в печеру, то один з них сказав: - Сюди давно вже ніхто не заходив! Бачте, скільки павутиння – сказали вояки і пішли далі шукати Божу Матір і Христа . Так маленький павук врятував Діву Марію і Христа від смерті. - Хто знає скільки лапок у павука?(8) - Ось цим він і відрізняється від комах і належить до класу павукоподібних. - Допоможемо павучку закрити віконечка? Використаємо знання про склад числа 8. (виконання завдання)
5.Робота з підручником(с.37)
- Зараз ми з вами пограємо у гру «Загубилося число». І перевіримо хто уважніший хлопчики чи дівчатка . Приклади обчислюють всі, а піднімають руку і відповідають, якщо червона смужечка - хлопчики , зелена-дівчатка. Притомились . Відпочинемо.
Фізкультхвилинка
Ми малюємо зайчика для вас - раз. Ось у нього голова - два. Це вуха догори-три. Це хвостик сірий-чотири. Очі весело горять -п ‘ ять. Ротик зубки-хай моркву їсть - шість. Шубка тепла на нім - сім. Ніжки довгі щоб гасав він лісом-вісім. Це навколо посаджу дерева я – дев’ять. І хай сонце всім сяє з піднебесся - десять. - Що їв зайчик? - Хто з вас вчора, або сьогодні з’їв морквинку? - Чи корисно для здоров’я їсти морквочку ?
- Зайчик має добре здоров’я, от він нагасався лісом і прибіг до нас на урок. У нього проблема.(завдання 4 с.37) - А чому 2?(бо 6 до 8 доповнює число 2) -У лісовій школі також проходить урок . І проводить його Мудра Сова . Послухайте цікаву задачу:
5 горішків на пеньку спочивало в холодку. А вечірньої пори білки принесли ще 3. Так й до ранку пролежали . Скільки всіх горішків стало?(8) - У Мудрої Сови проблема . Прочитай Марточко. (с.37 завд. 5-читає дитина) - Як можна поділити 8 горішків між двома білочками? (розглядаються різні випадки)
6. Вправи на розвиток графічних знань. Робота в зошиті. Зошити свої відкрили. Правильно їх положили. Ручку правильно взяли І писати почали. 1) Каліграфічна хвилинка. «Конкурс красунь»( с.17, завд. 2) - Каліграфічно запишіть вивчені цифри. - Чи всі цифри вам посміхнулися? - Молодці. 2) - Яка зараз пора року ? Восени часто ідуть дощі .З собою треба носити парасолі .Ось і поросятко принесло нам парасолі.
- Розфарбуйте парасольки у три кольори. Крайню ліворуч-червоним; крайню праворуч-зеленим; посередині-жовтим. - Де ці три кольори можна зустріти разом? - Послухайте загадку, яка заховалась за парасольками.(загадка) - На яке світло переходимо вулицю? Фізкультхвилинка - Зараз пограємо у гру «Світлофор». Світлофор світитиме певним кольором –ви виконуватимете відповідні рухи. (червоне світло-встали рівненько , жовте – сіли за парти , зелене-потупотіли ніжками)
Горить зелене світло –продовжуємо урок.
(с.37 завд.6-два приклади) За допомогою числового променя обчисліть приклади . Хто з вас першим справиться із завданням шепнувши відповідь мені на вушко допомагатиме перевіряти решту учнів. (подякуємо собі за роботу).Молодці. ІV Підсумок уроку
| |
Категорія: 1 клас | | |
Переглядів: 1192 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |