Повторення і закріплення складу числа 8. Розв’ язування прикладів на додавання і віднімання . Порівняння чисел. Розпізнавання геометричних - 1 клас - Конспекти уроків - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 00:06                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Категорії розділу
Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Конспекти уроків » 1 клас

Повторення і закріплення складу числа 8. Розв’ язування прикладів на додавання і віднімання . Порівняння чисел. Розпізнавання геометричних
10.06.2016, 11:02

ТемаПовторення і закріплення складу числа 8. Розв’ язування прикладів на додавання і віднімання . Порівняння чисел. Розпізнавання  геометричних фігур.

 

Мета : на основі практичних видів діяльності повторити всі варіанти складу числа 8; порівняти числа в межах 8; удосконалювати обчислювальні навички у розв ‘язуванні прикладів на додавання і віднімання. Повторити вивчені геометричні фігури. Сприяти розвитку мислення ; вихованню старанності ,уваги, акуратності.

 

Обладнання : предметні та силуетні малюнки, індивідуальні картки для самостійної роботи,  картки з прикладами, набори цифр, геометричний матеріал, числові промені,підручник для 1 класу авт.Ф. М.Рівкінд  Л.В.Оляницька,  зошит з друкованою основою до підручника, таблиці з математики для 1класу, ТЗН.

 

Тип уроку : узагальнення і систематизації умінь знань і навичок.

 

                                         Хід уроку

 

І.Організаційний момент.

 

Дзвінко пролунав дзвінок -

Починаємо урок.

Слухаємо, вивчаємо,

Ні хвилини не гаємо.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку.

 

- Сьогодні на уроці математики вас чекають цікаві і незвичайні пригоди . Подорожуючи разом з нашими героями  ви покажете як ви засвоїли склад числа 8 , як ви вмієте додавати  віднімати та порівнювати числа у межах 8, логічно мислити. Тому будьте уважними, працюйте  активно.

 

ІІІ. Повторення та за кріплення  вивченого матеріалу

 

(робота з індивідуальними картками)

 

  • Для того щоб  наші герої з’ явилися у нашому класі виконаємо  цікаві завдання.
  • Пограємо у гру «Числова доріжка».

1.Гра «Числова доріжка».

  а) – Вийдіть ті дітки , на партах у яких є мотрійки з числовими знаками , станьте по         порядку.

  б) - Назвіть себе по порядку.

  в) - Вийдіть сусіди числа 7.

  г) - Вийди попереднє число до числа 5.

  д) - Вийди наступне число до числа 2.    

  е) - Вийди найменше число.

  є) - Вийди найбільше число .

- Дякую. Молодці.

2.Гра «Засели будиночки».

- Зверніть увагу на число на даху будинку.(8) Повторимо склад числа 8, заселимо будиночок.

 (виконання завдання з використанням інформаційних технологій)

3. Гра «Розпізнай геометричні фігури»

- З яких геометричних фігур складається будиночок?

- Доведіть що дах будинку - трикутник.

- Якої форми віконечка?

- Хто може порахувати всі віконечка.

- Завдання ми успішно виконали .Молодці.

4. Цікава лічба

 

а)  - Ось до класу на урок

 Залетіло 6 сорок.

Дві пізніше прибуло

Скільки всіх пташок було?

 

- А тепер , дітки, будьте дуже уважні.

 

б)- Дві веселі жабки

рахували лапки.

В тебе 5 і в мене 5.

Ми умієм  рахувать.

 

  • Чи уміють жабки рахувать?
  • По скільки лапок у кожної жабки?
  • Скільки лапок у двох  жабок?

 

- Молодці , ви  дуже уважні. Дякую .

( подякуємо собі за роботу(діти аплодують)

 

в)- Відгадайте загадку(загадка)

 

- Хто бачив павука?

- Існує така легенда:

Коли Діва Марія  втікала від воїнів царя Ірода,вона заховалася у печеру .У цій печері жив павук,який швидко заснував вхід до печери своїм павутинням. Коли воїни підійшли і хотіли зайти в печеру, то один з них сказав:

- Сюди давно вже ніхто не заходив! Бачте, скільки павутиння – сказали вояки і пішли далі шукати Божу Матір і Христа . Так маленький павук врятував Діву Марію і Христа від смерті.

- Хто знає скільки лапок у павука?(8)

- Ось цим він і відрізняється від комах і належить до класу павукоподібних.

- Допоможемо павучку закрити віконечка? Використаємо знання про склад числа 8.

(виконання завдання)

 

5.Робота  з підручником(с.37)

 

- Зараз ми з вами пограємо у гру «Загубилося число». І перевіримо хто уважніший хлопчики чи дівчатка . Приклади обчислюють всі, а піднімають руку і відповідають,  якщо   червона смужечка - хлопчики , зелена-дівчатка.

Притомились . Відпочинемо.

 

Фізкультхвилинка

 

Ми малюємо зайчика для  вас - раз.

Ось у нього голова - два. 

Це вуха догори-три.

Це  хвостик сірий-чотири.

Очі весело горять -п ‘ ять.

Ротик зубки-хай моркву їсть - шість.

Шубка тепла на нім - сім.

Ніжки довгі  щоб  гасав він  лісом-вісім.

Це навколо посаджу дерева я – дев’ять.

І хай сонце всім сяє з піднебесся - десять.

- Що їв зайчик?

- Хто з вас вчора, або сьогодні з’їв морквинку?

- Чи корисно для здоров’я їсти морквочку ?

 

- Зайчик має добре здоров’я, от він нагасався лісом  і прибіг до нас на урок. У нього проблема.(завдання 4 с.37)

- А чому 2?(бо 6 до 8 доповнює число 2)

-У лісовій школі також проходить урок . І проводить його Мудра Сова .

Послухайте цікаву задачу:

 

5 горішків на пеньку

спочивало в холодку.

А вечірньої пори

білки принесли ще 3.

Так й до ранку пролежали .

Скільки всіх горішків стало?(8)

- У Мудрої Сови проблема . Прочитай Марточко.

(с.37 завд. 5-читає дитина)

- Як можна поділити 8 горішків між двома білочками?

(розглядаються різні випадки)

  • Дякую. Молодці .

6. Вправи на розвиток графічних знань. Робота в зошиті.

Зошити свої відкрили.

Правильно їх положили.

Ручку правильно взяли

І писати почали.

1) Каліграфічна хвилинка. «Конкурс красунь»( с.17, завд. 2)

- Каліграфічно запишіть вивчені цифри.

- Чи всі цифри вам посміхнулися?

- Молодці.

2) - Яка зараз пора року ? Восени часто ідуть дощі .З собою треба носити парасолі .Ось і поросятко принесло нам парасолі.

  • Скільки їх?
  • Парасолі не прості, а з математичними завданнями . Виконаємо завдання(вставити пропущені числа і порівняти їх)
  • Яке число треба вставить?
  • Прочитаємо нерівності( одна дитина, всі разом)
  • Який знак для порівняння не використали?(=)
  • На першій парасольці запишемо числа,щоб вони були рівні між собою і поставимо знак =.

- Розфарбуйте парасольки у три кольори.

Крайню ліворуч-червоним;

крайню праворуч-зеленим;

посередині-жовтим.

- Де ці три кольори можна зустріти разом?

-    Послухайте загадку, яка заховалась за парасольками.(загадка)

- На яке світло переходимо вулицю?

Фізкультхвилинка

- Зараз пограємо у гру «Світлофор». Світлофор світитиме певним кольором –ви виконуватимете відповідні рухи.

(червоне світло-встали рівненько , жовте – сіли за парти , зелене-потупотіли ніжками)

 

   Горить зелене світло –продовжуємо урок.

 

  • Ой, хто це ще осінньої днини тупотить до нас на гостину?
  • Та це ж сороканіжки ховаються від холоду. І принесли вони нам гру «Секретик».

(с.37 завд.6-два приклади)

За допомогою числового променя обчисліть приклади .

Хто з вас першим справиться із завданням шепнувши відповідь мені на вушко допомагатиме перевіряти решту учнів.

(подякуємо собі за роботу).Молодці.

ІV Підсумок уроку

  • Яке число ми вивчали на уроці?
  • Як утворюється число 8 ?
  • З яких чисел складається число 8?
  • Обчислимо приклади.(завд. на смужечках)
  • Дякую всім за те,що були уважними і активно працювали на  уроці.    Білочки пригостять вас смачними і корисними для здоров’я  лісовими горішками.
Категорія: 1 клас | Додав: РІТА
Переглядів: 182 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу