05.08.2014, 12:20 | |
Тема. Закріплення знань про звукове значення букви «ел». Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, текстів. Мета. Закріплювати вміння читати склади і слова з буквою «ел»; вчити читати речення, тексти з вивченими буквами;відпрацьовувати орфоепічно правильну вимову звука [л]; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, творче мислення, вміння правильно інтонувати речення; виховувати бажання дотримуватись правил особистої гігієни. Формувати ціннісне ставлення особистості до самого себе. Обладнання. Каса букв, картки зі складами і словами, картки – завдання, іграшки лисичка, левеня, Буквар. Тип уроку: Закріплення умінь і навичок Хід уроку I. Психологічна підготовка учня до уроку
Ось дзвінок сигнал подав — Встаньте, діти, всі рівненько, Усміхніться всі гарненько. Усміхніться ви до мене, Усміхнися сам до себе. Привітайтесь: «Добрий день!»
II. Логопедична розминка 1.Вправи для рухливості губ «Усмішка – трубочка» - посміхнутися, старанно розтягуючи губи, а згодом витягнути їх вперед трубочкою. «Старенька бабуся» - закусити обидві губи зубами й утримувати в такому положенні 5-10 секунд. Ігровий момент: з’являється Лисичка 2.Промовляння чистомовки Ла-ла-ла: Лиска на урок прийшла Лі-лі-лі: В неї лапки ще малі . ІІІ. Стимулювання та мотивація навчальної діяльності Вправа «Інтерв’ю» — З чого складається наше мовлення? — З чого складається речення? — На що ділимо слова? — З чого складаються слова? — Які є звуки? — Якими можуть бути приголосні звуки? — Чим позначаються звуки на письмі? — Чим відрізняється звук від букви? IV. Актуалізація опорних знань — Як ви думаєте, на чому наша хитрунка сьогодні приїхала до нас? — Давайте пригадаємо букви на нашому чарівному поїзді. — Знову лиска щось вовтузиться. Ой,вона привела нам ще й левеня. Як ви думаєте, чому левеня захотіло до нас на урок? — Назвіть ще назви тварин, які б могли бути у нас на уроці (Слон, лось, олень, ластівка, козлик, ослик, леопард, лелека). Де знаходиться звук [л]? 3. Орфоепічні вправи Промовляння скоромовки. Зіставлення звуків [л], [л’] На узліссі довелося наполохать Лесі лося. Лось – у ліс, а з лісу – лис. 4. Моделювання слів лось, лис, ліс ЛА ЛО ЛИ ЛУ ЛІ АЛ ОЛ ИЛ УЛ ІЛ МИЛА ЛИЛА МАЛА МАЛІ 6. Утворення слів із розрізнених складів (малина, лимони) — Одне із цих слів ми сьогодні не будемо читати в Букварі. Прослідкуйте,будь ласка, яке і скажете мені в кінці уроку. 7. Читання імен — Якою є наша лисичка? (хитренька, облеслива) — А хто ще такий : хлопчики чи дівчатка — Прочитайте , як звуть цих хитрульок. — Чому ці слова пишуться з великої букви? — Про цих дівчаток ми прочитаємо у Букварику невеликі розповіді. V. Фізкультхвилинка «Пісня про Лисичку» (танець) Та знову нашій лисці не сидиться. Вона мені шепоче, що хоче нам заспівати пісеньку, а ми під неї відпочинемо. 2) Читання тексту учителем — Яке слово потрібно добавити в другому реченні?(слово «ляльку») — Яке слово потрібно добавити в четвертому реченні? (слово «воду») 3) Читання учнями в парах 4) Бесіда про засоби особистої гігієни 6). Читання кращим учнем Раз, два, три! Очі догори! 3.Бесіда за ілюстрацією в «Букварі»(с.39). — Давайте довідаємось із тексту 4. Читання вчителем 5. Читання ланцюжком 6. Робота над інтонацією 3 і 6 речень. 7. Читання учнями VІІІ. Підсумок уроку (Провести за допомогою технології «Мікрофон»).
— Мені сподобалось , як ти працював на уроці . Наші з тобою, лиско, очікування від уроку справдились. Ви були активними, виразно читали, відповідали на запитання, доповнювали речення. | |
Категорія: 1 клас | | | |
Переглядів: 2029 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |