menu

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів «Джміль» та «Джерельце».
14.11.2014, 19:40

Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів «Джміль» та «Джерельце».

Мета: вчити злитої вимови звука [дж]; розвивати навички читання слів та речень з вивченими буквами, робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати артикуляційний апарат, навички виразного читання,  вміння слухати та розуміти прочитане; виховувати любов до природи.

Обладнання:планшетки, складові таблиці, читалочки-складалочки, картки зі словами, предметні малюнки:льон,ведмідь, телефон,кукурудза, зайчик, мишка, джміль, бджола, дзиґа.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

                                                           Хід уроку:

І.Організація класу.

Встаньте ,діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день».

Всі тепер сідайте, діти,

Домовляймось не шуміти.

Гарно руку піднімати,

На уроці не дрімати.

А щоб не було мороки

Всі готові до уроку?

Ну, гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

  • Чого очікуєте від сьогоднішнього  уроку?

ІІ. Повторення та закріплення вивченого.

1.Робота над розвитком артикуляційного апарату та навичок читання.

Дзиги- дзвіночки

Водять таночки.

В полі дзвін, в лісі дзвін,

Дзінь-дзінь, дзінь-дзінь.

2. Співставлення звукових моделей слів з предметними малюнками.

На дошці прикріплені звукові моделі, а учень повинен до кожної моделі піднести відповідний  малюнок.

Льон, телефон, кукурудза, ведмідь.

=О-      -О-О-О-О      -О-О-О-      -О-=О=

3.Відгадування загадки та звуко-буквений аналіз відгадки.

Крутиться, вертиться,

Не знає,де дітись,

Люблять нею гратись,

Всі маленькі діти.                        / Дзиґа/

Всі діти самостійно роблять на планшетці,а один учень за дошкою. Звіряються, хто зробив вірно – аплодують.

4.Робота в парах.

По дорозі зайчик біг,

Він склади в торбинці ніс,

Розв’язалися шнурки

І розсипались склади.

Я склади ці узяла

Своїм діткам принесла.

Допоможемо зайчаті

Ці склади в слова зібрати?

Учні в парах по читалочках –складалочках складають слова.

5. Гра «Блискавка».

На картках показую слова, а учні повинні швидко прочитати.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- А   над яким звуком ми будемо сьогодні працювати ви дізнаєтесь, відгадавши загадку .

Робота над темою уроку.

1.Звукова модель слова джміль.

- То  як же звук дж позначається  на письмі ?

2. Читання складів зі звуком дж з таблиці.

3. Фізкультхвилинка.

4. Читання скоромовки.

5. Робота над віршем «Джміль».

а) читання вчителем;

б) словникова робота;

 

  •        

 

в) читання мовчки;

г)виразне читання;

д) хорове читання.

6. Робота над віршем «Джерельце».

а)бесіда за малюнком;

б)читання вчителем;

в) словникова робота;

 

  •  

 

 

доводити до ладу

 

г)читання  пошепки;

д) виразне читання;

 

е) гра «Незнайко»

Вчитель читає вірш, замінюючи слова з вірша іншими словами. Учні оплесками вказують на помилку та хором виправляють її.

  1. Закріплення вивченого.
  1. Слова спокійно жили в книжці.

В яку вдалось пролізти мишці.

Вона початки відкусила

І в себе в нірці схоронила.

 

.джілка                               .венить                                хо.у  

 

  1. Творча робота в групах. Гра «Поети»

Джміль літає:» Жу-жу-жу!

Всіх сьогодні …………………..

Прокидайтеся від сну,

Зустрічать ідем ………………..

Учні в групах підставляють слова.

 

  1. Підсумок уроку.
  • Чи здійснилися ваші очікування?
  • Що було важко, що легко?
  • Що робити для того,аби уникнути труднощів?
  • Що розкажете про сьогоднішній урок своїм батькам?

Якщо урок вам сподобався, усміхніться.

Ось і пролунав дзвінок,

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам друзі.

Категорія: 1 клас | Додав: РІТА | Теги: Навчання грамоти
Переглядів: 9252 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]