14.11.2014, 19:40 | |
Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів «Джміль» та «Джерельце». Мета: вчити злитої вимови звука [дж]; розвивати навички читання слів та речень з вивченими буквами, робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати артикуляційний апарат, навички виразного читання, вміння слухати та розуміти прочитане; виховувати любов до природи. Обладнання:планшетки, складові таблиці, читалочки-складалочки, картки зі словами, предметні малюнки:льон,ведмідь, телефон,кукурудза, зайчик, мишка, джміль, бджола, дзиґа. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Хід уроку: І.Організація класу. Встаньте ,діти, всі рівненько, Посміхніться всі гарненько. Посміхніться до гостей, Привітайтесь: «Добрий день». Всі тепер сідайте, діти, Домовляймось не шуміти. Гарно руку піднімати, На уроці не дрімати. А щоб не було мороки Всі готові до уроку? Ну, гаразд, часу не гаймо І урок розпочинаймо.
ІІ. Повторення та закріплення вивченого. 1.Робота над розвитком артикуляційного апарату та навичок читання. Дзиги- дзвіночки Водять таночки. В полі дзвін, в лісі дзвін, Дзінь-дзінь, дзінь-дзінь. 2. Співставлення звукових моделей слів з предметними малюнками. На дошці прикріплені звукові моделі, а учень повинен до кожної моделі піднести відповідний малюнок. Льон, телефон, кукурудза, ведмідь. =О- -О-О-О-О -О-О-О- -О-=О= 3.Відгадування загадки та звуко-буквений аналіз відгадки. Крутиться, вертиться, Не знає,де дітись, Люблять нею гратись, Всі маленькі діти. / Дзиґа/ Всі діти самостійно роблять на планшетці,а один учень за дошкою. Звіряються, хто зробив вірно – аплодують. 4.Робота в парах. По дорозі зайчик біг, Він склади в торбинці ніс, Розв’язалися шнурки І розсипались склади. Я склади ці узяла Своїм діткам принесла. Допоможемо зайчаті Ці склади в слова зібрати? Учні в парах по читалочках –складалочках складають слова. 5. Гра «Блискавка». На картках показую слова, а учні повинні швидко прочитати. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. - А над яким звуком ми будемо сьогодні працювати ви дізнаєтесь, відгадавши загадку . Робота над темою уроку. 1.Звукова модель слова джміль. - То як же звук дж позначається на письмі ? 2. Читання складів зі звуком дж з таблиці. 3. Фізкультхвилинка. 4. Читання скоромовки. 5. Робота над віршем «Джміль». а) читання вчителем; б) словникова робота;
в) читання мовчки; г)виразне читання; д) хорове читання. 6. Робота над віршем «Джерельце». а)бесіда за малюнком; б)читання вчителем; в) словникова робота;
доводити до ладу
г)читання пошепки; д) виразне читання;
е) гра «Незнайко» Вчитель читає вірш, замінюючи слова з вірша іншими словами. Учні оплесками вказують на помилку та хором виправляють її.
В яку вдалось пролізти мишці. Вона початки відкусила І в себе в нірці схоронила.
.джілка .венить хо.у
Джміль літає:» Жу-жу-жу! Всіх сьогодні ………………….. Прокидайтеся від сну, Зустрічать ідем ……………….. Учні в групах підставляють слова.
Якщо урок вам сподобався, усміхніться. Ось і пролунав дзвінок, Закінчився наш урок. За роботу по заслузі Щиро дякую вам друзі. | |
Категорія: 1 клас | | | |
Переглядів: 9252 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |