Урок математики 2 клас"Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів". - 2 клас - Конспекти уроків - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 18:05                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Категорії розділу
Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 9
Користувачів: 1
sergeichekotun
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Конспекти уроків » 2 клас

Урок математики 2 клас"Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів".
07.06.2016, 10:27
Урок математики у 2 класі вчителя початкових класів Кам’янець-Подільського НВК № 9 ім. А.М.Трояна
Пленсак Ганни Едуардівни
Тема. Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів.
Мета: закріплювати знання таблиць множення числа 2 та ділення на 2, продовжувати формувати обчислювальні навички, навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; розвивати вміння читати вирази на сумісні дії, творчу уяву, кмітливість, просторову уяву; виховувати учнів на гуманістичних цінностях олімпійського руху, формування в них навичок та культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом.
Обладнання: картки для парної та групової роботи, мультимедійна презентація уроку, підручник «Математика» (авт. Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька).
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Аутотренінг
- Ми будемо діяти:
- Акуратно!
- Думати:
- Оперативно!
- Сперечатись:
- Доказово!
- Для всіх
- Обов’язково!
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
- На нашому уроці ми повторимо таблиці множенні числа 2 та ділення на 2. Виконаємо цікаві завдання, розв’яжемо складні задачі. Але крім того, що ми сьогодні будемо удосконалювати обчислювальні навички, присвятимо урок здоровому способу життя, спорту, а саме, Олімпійським іграм.
- Що ви знаєте про Олімпійські ігри?
- Як спортсмени потрапляють на ці ігри?
- Потренуємось і ми.
IV. Актуалізація опорних знань
1. Фронтальне опитування
- Назви компонентів дії множення.
- Назви компонентів дії ділення.
2. Усна лічба
- Нам потрібно розв’язати алгоритм і дізнатися, в якій країні уперше почали проводити Олімпійські ігри. (вираз а∙2, якщо а = 7. Якщо результат > 10, додати 10, якщо результат < 10, додати 20. Перевіряємо: 34 – Китай, 24 – Греція, 56 – Єгипет) Отже, уперше Олімпійські ігри провели у Греції.
- В якому році відбулися вперше Олімпійські ігри? Ви дізнаєтесь, якщо правильно розташуєте знаки арифметичних дій у виразі.
5...15…2=10
3. Історія виникнення ігор
- Вперше ігри відбулися у 776 році до нашої ери у Давній Греції, у місті Олімпія на честь бога Зевса. У Греції займалися спортом усі, про це свідчить те, що відомий математик Піфагор був олімпійським чемпіоном з кулачного бою. Батько медицини Гіппократ, філософи Платон і Сократ, поети Софокл і Евріпід були володарями різних спортивних нагород.
- Вже більше 2 тисяч років спортсмени всіх країн змагаються у силі, швидкості, спритності. Переможці отримують золоті, срібні і бронзові медалі.
- Символом Олімпійських ігор є емблема. Що вона собою являє? Це п’ять кілець, які переплетені між собою. Кожне кільце вказує на материк. Ця емблема – єдність всіх спортсменів п’яти континентів земної кулі.

4. Робота у групах (5 груп)
- Кожне кільце має свій колір. Знайти значення виразів і зафарбувати емблему.
8 : 2 + 6
(16 – 6) : 2
8 ∙ 2 – 16
2 ∙ 9 – 15
18 : 2 – 7
У картках вказані числа і відповідні кольори.
5. Каліграфічна хвилинка
- Проводяться Олімпійські ігри влітку і взимку. Вони так і називаються літні ігри і зимові Олімпійські ігри. Останні зимові ігри відбулися у Росії у 2014 році у місті Сочі. Наступні зимові Олімпійські ігри пройдуть у 2018 році у місті Пхенчхан (Південна Корея). Запишемо число видів спорту з яких проводяться зимові ігри. Це число 15.
- Дати характеристику числу 15.
V. Вивчення нового матеріалу
- Сьогодні ми згадаємо декілька зимових видів спорту.
Хоке́й - командна спортивна гра із ключкою, мета якої закинути шайбу в ворота протилежної команди.
1. Задача (письмово, біля дошки)
В хокей грають на льодовому майданчику довжиною 60 метрів і шириною – 30 метрів. Знайти периметр льодового майданчика.
Слалом - змагання на швидкість із спуску з гори спеціальною трасою з серією воріт, позначених прапорцями.
2. Задача( колективно)
Ширина воріт 32 дм, а висота прапорців – 1м5дм. На скільки ширина воріт
більша за висоту прапорців?
Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!
Фігу́рне ката́ння — зимовий вид спорту, в якому спортсмени переміщуються на ковзанах по льоду з виконанням додаткових елементів, найчастіше під музику.
Щоб вправно виконувати фігури на льоду, потрібно багато тренуватися і бути уважним. Виконаємо завдання на уважність
3. Завдання (на увагу)
- Знайти закономірність і визначити зайве число.
2 4 6 7 8 10 12 14
1 5 9 13 17 19 21 25
18 16 14 12 11 10 8
Бобслей — вид санного спорту, швидкісне ковзання з гір на санях особливої конструкції, бобах, які мають керування і розраховані на 2—8 осіб. Ковзання йде по спеціальній снігово-льодовій доріжці з віражами на поворотах; швидкість при цьому може становити 90—100 км/год.
4. Задача (письмово)
У змаганнях з бобслею брало участь 16 спортсменів з України. Їх розподілили на 2 групи, порівну у кожну. Скільки спортсменів у кожній групі?
Біатлон - вид спорту, лижні перегони зі стрільбою. Ми теж будемо влучно стріляти по мішенях.
5. Робота з підручником
с. 106, № 617
Самостійна робота (письмово у зошитах)
6. Робота у парах
- А зараз ви дізнаєтесь ще назви видів спорту, які беруть участь у зимових Олімпійських іграх, виконайте завдання на картках.
1 картка 2 картка
20 : 2 + 4 = 30 – 2 • 6 =
9 • 2 – 11 = 30 + 2 •7 =

15 – про 13 – тали
14 – шорт 18 – фрис
7 – трек 46 – кам
6 – коро 44 – тайл
3 картка 4 картка
8 • 2 – 14 = 10 : 2 + 15 =
2 • 1 + 33 = 2 : 2 + 90 =

3 – пере 20 – скеле
2 – кер 10 – слен
35 – лінг 91 – тон
31 – сум 90 – мон
5 картка
60 – 2 • 1 =
40 + 4 : 2 =

57 – ско
58 – сноу
41 – лорд
42 – борд
- Що у вас вийшло?
Шорт-трек — змагання з бігу на ковзанах на хокейному майданчику.
Фристайл - це лижний спорт, у який входить лижна акробатика і гонка по лижній трасі.
Керлінг - вид спорту, гра на льоду між двома командами, мета якої розташувати важку гранітну шайбу (камінь) ближче до цілі, ніж шайба команди-супротивника. За своїм принципом гра схожа на боулінг.
Скелетон - швидкісний спуск крижаною трасою на спеціальних санях без рульового керування. Спортсмен, лежачи обличчям вниз, керує скелетоном за допомогою шипів на носках черевиків.
Сноуборд — це швидкісний спуск з засніжених схилів на спеціальній дошці.
- А ще - ковзанярський спорт, стрибки з трампліна, гірськолижний спорт, санний спорт, лижні перегони.
VI. Рефлексія навчальної діяльності
- Що ви зрозуміли на уроці? Чи потрібно займатися спортом? Для чого? Де пройдуть наступні зимові Олімпійські ігри? Які види зимового спорту ви запам’ятали?
- Здорова людина може добре вчитися, у майбутньому добре працювати і приносити користь суспільству.
VII. Оцінка уроку
- А тепер оцініть свою роботу на уроці. Якщо ви працювали продуктивно і у вас все вийшло – візьміть зелений кружечок, якщо протягом уроку у вас виникали труднощі – жовтий кружечок, якщо вам не сподобалось - червоний кружечок. Причепіть кружечок на дошку.
VIII. Підсумок уроку
Категорія: 2 клас | Додав: H@nna
Переглядів: 146 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу