25.07.2014, 01:10 | |
Тема. Вправи на закріплення знань про м'які приголосні звуки та позначення їх м'якості. Вибірковий усний переказ прочитаного тексту. (Вправи 240-243.) Мета. Закріплювати навички правильної вимови та письма слів із м'якими приголосними, вміння знаходити їх у словах. Розвивати навички усного переказу, зв’язного мовлення. Збагачувати словниковий запас учнів. Формувати ціннісне ставлення особистості до природи. Обладнання. Картки "Пиши красиво і правильно", картки – завдання , ілюстрації (солов’я, лебедя, дятла, горобця, лелеки перепілки), мультимедійним проектор, магнітофон, запис мажорної мелодії. Тип уроку. Закріплення вивченого матеріалу Хід уроку І. Організація класу Звучить мажорна музика , яка символізує пробудження природи після довгої зими і народження перших квітів, приліт пташок. Лине спів жайворонка. (Використання мультимедійного проектора) Сонечко в віконце заглядає, Кличе на урок вже нас. Та й дзвіночок теж лунає Працювати вже нам час. Бажаю у роботі вам успіхів, уваги Ну, і звичайно, творчої наснаги. ІІ. Актуалізація опорних знань
— А щоб налаштуватися на творчу роботу давайте для початку трошки поримуємо. Ма-ма-ма – ой минула вже …(зима). Оз-оз-оз – утiка вiд нас…(мороз). На-на-на – надiйшла …(весна). Ки-ки-ки – дзюркотять… (струмки). Ва-ва-ва – зеленiес … (трава). Хи-хи-хи – прилiтають …(птахи). Ла-ла-ла – квiтка … (розцвiла). Ло-ло-ло – сонце … (запекло).
2. Каліграфічна хвилинка Весна в клас наш заглядала Та й завдання загадала: Дуже хоче перевірить, Як ви пишете уміло. а) Запис числа, класної роботи б) Запис буквосполучень
ер кв ень тр в) Запис утворених слів — Які слова, пов’язані з весною, ви можете утворити, використовуючи дані буквосполучення (березень, квітень, травень).
3. Повідомлення теми і мети уроку — Отож, сьогодні на уроці Весна зі своїми друзями допоможе нам закріпити наші знання про м’які приголосні звуки. 4. Складання асоціативного куща — А яких перших друзів весни ви собі уявляєте? (місяці)
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок 1. Вибіркове списування (за вправою240) — Прочитай і знайдіть серед речень вправи таке, яке б, на вашу думку, стосувалося б нашої гості уроку – Весни.
(Використання мультимедійного проектора.)
2. Малюнковий диктант — А виконавши це завдання , ви дізнаєтесь про ще одних справжніх друзів весни. Отож, малюнковий диктант. (Використання мультимедійного проектора)
Соловей, лебідь, дятел, перепілка, горобець, лелька.
3. Вибірковий усний переказ тексту — Прочитайте у вправі 241, якою цю пташку побачив Олесь Гончар. а) Читання тексту кращим учнем — То якою автор побачив пташку? Чому? б) Самостійне читання тексту — Прочитайте текст ще раз самостійно і поділіть його умовно на частини. в) Переказ основної частини Фiзкультхвилинка
Прокидаються квiтки, Розпускають пелюстки. Вiтерець дмухнув легенько, Пелюстки гойднув легенько. Сутеніє, i квiтки Закривають пелюстки, Тихо засинають, Голiвками гойдають.
4. Хвилинка - цікавинка — А що цікавого вам доводилось чути про перепілку? 5. Побудова речення за схемою (робота в парах) — Побудуйте з сусідом по парті речення за схемою і підкресліть слова, в яких є букви, що позначають м’які приголосні звуки. 6. Письмо з пам’яті ( за вправою 242) — Які твори вам траплялися про перепелів? (Пісні, вірші, оповідання) Приказка. Швидкий, як ведмідь за перепелами. — Нашому українському народові , напевно, так до вподоби ця пташка, що про неї існує ще й скоромовка. Прочитайте її з вправи 242 та знайдіть слово, у якому немає жодного м’якого приголосного звука. (поле)
7. Розвиток зв’язного мовлення. Завдання на основі прийому емпатії (розуміння відносин, почуттів, психічних станів іншої особи в формі співпереживання.) Гра «Перепілочка» — А тепер уявіть себе перепілочкою і складіть невеличку усну розповідь зо допомогою тексту – опори. (Використання мультимедійного проектора) Я ____(яка?)_____ перепілочка. Мені подобається ___(що?)_____. Я не люблю, коли _____________. Світ навколо мене _____(який?)___. Я надіюсь, що ______________. IV. Домашнє завдання
1-а група : вправа 243, всі завдання цієї вправи; 2-а група : опишіть свого домашнього улюбленця. V. Підсумок уроку 1. Складання сенкану — А на закінчення давайте складемо про весну сенкан Весна. Весела, запашна. Прийшла, запахла і зазеленіла. Приносить радість нам вона. Чарівная пора. 2.. Підбиття підсумків. Оцінки. Ось і пролунав дзвінок – Закінчився наш урок. За роботу по заслузі Щиро дякую вам, друзі.
| |
Категорія: 2 клас | | | |
Переглядів: 1305 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |