Хто чим живиться. Ланцюги живлення - 3 клас - Конспекти уроків - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 18:04                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Категорії розділу
Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 9
Користувачів: 1
sergeichekotun
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Конспекти уроків » 3 клас

Хто чим живиться. Ланцюги живлення
22.02.2015, 11:57

Автор. Дроздач Л.А., вчитель-методист Дубнівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Тема. Хто чим живиться. Ланцюги живлення

Мета:  формувати поняття «рослиноїдні», «хижі» та «всеїдні» тварини, збагатити знання учнів про тварин; ввести поняття «Ланцюг живлення у природі»;

закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення;

розвивати уміння об’єднувати тварин у групи за способом живлення, складати ланцюжки живлення;

вдосконалювати уміння працювати в групах, послідовно і чітко висловлювати свою думку;

формувати інформаційну, комунікативну компетентність, та компетентність у сфері вирішення конкретних життєвих задач;

виховувати дбайливе ставлення до тварин, любов до природи, спостережливість, старанність і активність на уроці. 

Цілі. Учні знатимуть ланцюги живлення у природі, причини руйнування ланцюгів живлення у природі, про передачу поживних речовин і енергії в ланцюгу живлення.

Учні вмітимуть досліджувати і моделювати ланцюги живлення в природі, встановлювати зв’язки між тваринами і компонентами неживої природи.

Обладнання: картки із завданнями, слайди з ілюстраціями тварин – представників різних груп за способами живлення; конверти з малюнками для встановлення ланцюжків живлення, ІКТ засоби, компетентнісно- орієнтовані завдання.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання: мультимедійний супровід, індивідуальні картки, листи-картки, підручник, зошит, картки із малюнками, компетентнісно-орієнтовані завдання, тестові завдання.

Методи, прийоми, види, форми роботи: технології кооперативного навчання «Робота в парах», «Робота в групах»; технологія ситуативного моделювання «Ділова гра»; метод «Прес»; інтерактивна вправа «Очікування», ігри «Виправ помилку», «Подумай - обери».

Категорія: 3 клас | Додав: РІТА | Теги: конспект, природознавство 3 клас
Переглядів: 892 | Завантажень: 12 | Коментарі: 1
Всього коментарів: 1
0
1  
applause В уроці продумано все! Дякую за Ваш труд!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу