Вимова і правопис слів ненаголошених голосних Е,И ,що перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. - 3 клас - Конспекти уроків - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Неділя, 11.12.2016, 06:07                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Категорії розділу
Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Конспекти уроків » 3 клас

Вимова і правопис слів ненаголошених голосних Е,И ,що перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.
30.06.2011, 11:31

 

Мета:закріпити вміння писати слова з ненаголошеними Е,И в коренях слів;формувати вміння працювати з орфографічним словником;розвивати зв,язне мовлення,виховувати почуття прекрасного,культуру письма.

Обладнання: картки,музичний супровід,малюнки,словники,мікрофон
.

Тип: комбінований

                                   ХІД УРОКУ
1.Організаційний момент

2.Очікування
- Що вичекаєте від сьогоднішнього уроку?
- Зараз ми дізнаємося девіз нашого уроку. Попрацюйте в групі,виконайте завдання.
Роз,єднай!

 Непростослухати,ачути.

 Непростодивитись,абачити.

 Непростовідповідати,аміркувати.

 Непростозапам'ятати,азрозуміти.

_-Будемо цінувати кожну хвилину на уроці!

3.Повідомлення теми і завдань уроку

- Для того,щоб вчитися чітко висловлювати свої думки, сьогодні ми будемо дізнаватися нове та ділитися отриманою інформацією.
- Дуже важливо у житті вміти грамотно писати , тому на сьогоднішньому уроці ми закріпимо ваші знання  про написання слів з ненаголошеними Е,И.
- Мудреці вважають ,що той хто володіє інформацією,володіє світом. Тому на сьогоднішньому уроці ми будемо удосконалювати навички роботи з джерелами інформації.
- Отримати задоволення від роботи на уроці.

4. Самооцінка
- Ми з вами вивчаємо тему «Правопис ненаголошених Е,И в коренях слів». Що ми знаємо з цієї теми? Оцініть свої знання і вміння з цієї теми.

5.Перевірка домашнього завдання

_- Додому вам було :придумати завдання для однокласників з теми,що вивчається.
-    Оцініть роботу.
_-Чи справдилась ваша самооцінка?Що ж,урок тільки розпочався, і у вас буде змога по-справжньому себе оцінити. Ото ж,розпочнемо!

6.Хвилинка каліграфії

- У народі кажуть: «Красиво писати – красу творити.» Проведемо хвилинку каліграфії

ол ля вн см ок ведмідь диван бензин
 
7.Закріплення знань,умінь і навичок

а)Гра «Сигнал»

- Я диктую слова,а ви сигналізуєте,яким способом будете перевіряти ненаголошені Е,И

- Високому,степи,зерно ,тихенько,стебло,зеленому,веснянка,село,земля,легенький.

б)Ситуація успіху

- А тепер попрацюємо з таким завданням. Вставте букву,добираючи перевірне слово,склади з ним словосполучення з протилежним значенням.

Глибоке _оз.ро,високі т.ни,тепла в.сна ,т.хенько біжить,тонке ст.бло,чорна з.мля,
добрий д.ректор.

-Способи перевірки не діють. Що будемо робити?

8. Робота з словами,написання яких треба запам’ятати.

а) Робота в групі на картці

- Вставте пропущені букви,з,єднайте слово з його значенням.

б)Робота в парах

- З,єднай слова,утворивши словосполучення. З одним на вибір складіть речення.

9.Робота з підручником. Виконання вправи 213.

10. Взаємоперевірка

11.Хвилинка поезії. Звучить музика.

12. Продовження роботи в підручнику. Виконання вправи 214.

- Прочитайте народні прикмети. Які ви запам’ятали?  Які перевірні слова доберемо? Запишіть ту прикмету,яка вам найбільше сподобалась. Пишемо каліграфічно,гарно.

13. Підсумок уроку. Гра «Мікрофон»

- Чи справдились ваші очікування?
-  Як можна перевірити ненаголошені Е,И?
- Чи виникали у вас труднощі,яка,на вашу думку їх причина?
- Що сподобалось на уроці?

14. Домашнє завдання

- На вибір: 215,216.
                                     Картки до уроку

АП. ЛЬСИН              Багаторічна водяна або болотяна
                             трав,яниста    рослина з високим стеблом.



Ч. РЕМХА                 Плодове дерево,яке має жовтогарячий
                            солодкий на смак плід з великою кісточкою.


                           
АБР. КОС                 Вічнозелене цитрусове дерево,який має
                            запашний  оранжево-червоний кулястий плід.


                           

ОЧ. РЕТ                  Керівник підприємства,установи,школи.



Д. РЕКТОР              Частина земної поверхні ,яку людина бачить
                           навколо себе.



ГОР. ЗОНТ              Людина,яку обирає громада в органи влади для
                           представлення їхніх потреб,інтересів.
 


Д. ПУТАТ               Дикоросле дерево,що має пахучі білі суцвіття.



телефон                    золота

горизонт                   далекий

держава                   сувора

дисципліна                 міжміський
 
медаль                     сусідня




океан                      висока
 
сигнал                     народний

телеграма                безмежний

температура             тривожний

депутат                  термінова





 Непростослухати,ачути.

 Непростодивитись,абачити.

 Непростовідповідати,аміркувати.

 Непростозапам'ятати,азрозуміти
 


 

 

Категорія: 3 клас | Додав: РІТА | Теги: українська мова 3 клас
Переглядів: 11246 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу