Урок читання в 4 класі - 4 клас - Конспекти уроків - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 04:20                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Категорії розділу
Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Конспекти уроків » 4 клас

Урок читання в 4 класі
03.09.2014, 14:40

Тема. Творчість письменників рідного краю. Любов Пшенична «У царстві Дивовижа »( уривок)

Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Л.А.Пшеничної; поглибити знання про алегорію; розвивати творчу уяву; вміння зв’язно висловлювати свої думки, порівнювати та узагальнювати; сприяти вихованню бережливого ставлення до природи, почуття відповідальності за навколишній світ.

Методичне забезпечення: виставка творів Л.А.Пшеничної «Калиновий дід», «Пташка з райського саду », висловлювання про природу, портрет письменниці, учнівські малюнки до твору.

Тип уроку : урок позакласного читання

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

Наш дзвіночку ти веселий,

всіх збирай до гурту.

Дзень, дзень, дзень – дзелень,

Починаєм новий день.

 

ІІ. Мотивація  навчальної діяльності.

- Ми нашого уроку чекали з нетерпінням, тому що ми запам’ятаємо багато цікавого.

- А яке у вас сьогодні самопочуття ?

( діти відповідають )

- У нас сьогодні гарний настрій,бо ми підготували твори Л.А. Пшеничної та будемо опрацьовувати її твір «У царстві Дивовижа»

 

ІІІ. Представлення прочитаних творів.

Назва твору.

Коротка інформація про основні події.

Характеристика головних героїв.

 

Фізкультхвилинка

Дерева високі аж до неба

Їх кривдити не треба

Травичка та низенька

Ступайте ви легенько…

 

IV.Повідомлення теми і мети уроку

а)вступна бесіда

- Діти, скажіть,будь ласка, кого ми називаємо вихованими людьми ? Якими рисами вони ще наділені ? (відповіді учнів )

- Ми повинні з трепетом в душі зривати квіти, оберігати дерева і т.д. Я думаю, що все вищесказане говорить нам про те, що ми повинні шанувати кожну «живинку», кожну найменшу рослинку і метелика.

  • А тепер давайте подивимось на дошку. Тут є багато рослин і тварин. Це все природа !
  • Перед тим, як читати твір, я пропоную вам записати, які асоціації викликає у вас назва твору «У царстві Дивовижа»:
  • Країна дивного світу;
  • Неіснуюча планета;
  • Місто дивних перетворень;
  • Подумайте над тим,про що могло б йтися у творі з такою назвою. Запам'ятайте свої передбачення.

( відповіді учнів )

 

V.Опрацювання навчального матеріалу

а) читання уривку  твору вчителем;

-Прослухавши твір, дайте відповідь на питання: події у творі є реальні чи фантастичні ?

б) словникова робота ( пояснення значень незрозумілих слів )

в)читання твору мовчки; вправа «Порушена послідовність»

(парам учнів роздаються записані на окремих аркушах паперу події твору;

їх потрібно поставити у правильному порядку )

г) читання «диктором»

д) бесіда за змістом твору

- Куди віднесло човна Вадима ?

- Чому дорослі дерева у лісі мовчали ?

- У якій небезпеці був хлопчик ?

- Чому в Заборонену Зону нікого не пускали ?

- Яку рибальську історію розповів хлопчик ?

- Який бездушний експеримент проводив Дивовиж над птахами ?

- Що вас у творі найбільше вразило ?

е) читання казки в особах

- Які дійові особи є в цьому творі ?

- Як ви думаєте, який висновок зробив для себе Вадим, побувавши у цій країні ?

- Яка основна думка твору ?

- Що хотіла письменниця своїм твором ?

є)деталізація(уявіть себе у такій країні і запишіть свої відчуття )

 

VI.Обговорення проблемного питання про ставлення до дарунків природи.

Метод Прес.

-То після сьогоднішнього уроку ви перестанете ламати дерева, зривати квіти та руйнувати пташині гнізда. Щедро беручи дарунки природи, слід так само щедро віддавати. Поламавши кущ, посади іншу. Тоді зможеш бути певним,що по – справжньому піклуєшся про природу.

 

VII. Розповідь вчителя про Л.А.Пшеничну,її творчість ( див. додатки )

- Як ви уявляєте автора цього твору ?

- Що ви можете сказати про нього ?

 

VIII. Підсумок уроку

- То що ж змальовує у своїх творах поетеса ?

- Чи сподобався вам наш урок ?

- Сьогодні ви глибше познайомилися з творчістю Л.А.Пшеничної. В майбутньому на вас чекає зустріч з нею. А її твори допоможуть вам полюбити рідне слово, чудову українську природу та сприятимуть у становленні характеру.

Проведення анкетування «Моя оцінка уроку»

 

IX. Домашнє завдання

а)написати твір «Мій лист до автора »

б)скласти запитання для майбутньої зустрічі з поетесою.

 

Категорія: 4 клас | Додав: РІТА | Теги: читання, ділимось досвідом
Переглядів: 1570 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу