Діагностика особистісних особливостей дітей у віці від 6 до 10 років - Самоосвіта - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 00:09                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Самоосвіта

Діагностика особистісних особливостей дітей у віці від 6 до 10 років
16.01.2014, 11:08

Методика вивчення мотивації (за М. Л. Білопільської)

 

В якості моделі для визначення домінування навчальних або ігрових мотивів поведінки пропонується використовувати введення того чи іншого мотиву в умовах психічного пересичення. В цьому випадку об'єктивними показниками зміни діяльності будуть якість і тривалість виконання завдання, яке до введення досліджуваного мотиву викликало у дитини стан психічного пересичення.

В якості експериментального матеріалу в експерименті на психічне пересичення можна використовувати малювання кругв. Навчальний мотив полягає в тому, що випробуваному повідомляють, що зараз він буде вчитися красиво писати букву "О" (або цифру "0"). Якщо він хоче отримати за свою роботу найвищу оцінку - "12", то треба красиво писати не менше 1 сторінки.

 Ігровий мотив може бути наступним. Перед дитиною ставлять фігурки зайця і вовка (можна замість фігурок використовувати зображення цих тварин). Випробуваному пропонують пограти в гру, в якій зайцеві треба сховатися від вовка, щоб той його не з'їв. Дитина може допомогти зайцеві, якщо намалює для нього велике поле з рівними рядами капусти. Полем буде аркуш білого паперу, а капуста буде зображуватися гуртками. Ряди капусти в полі повинні бути рівними і частими, а самі качани капусти повинні бути одного розміру, тоді заєць зможе сховатися серед них від вовка. Експериментатор для прикладу малює перші два ряди капусти, потім дитина продовжує роботу самостійно.

В залежності від того, в якому випадку (першому чи другому) якість малювання кругів і тривалість виконання завдання будуть краще і довше, у дитини переважає або навчальний або ігровий мотив діяльності.

 

 

Категорія: Самоосвіта | Додав: РІТА | Теги: поради пихолога
Переглядів: 284 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу