Види діяльності для роботи в парах і групах - Самоосвіта - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Неділя, 11.12.2016, 06:06                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Самоосвіта

Види діяльності для роботи в парах і групах
16.05.2012, 12:25

Ось деякі види діяльності для роботи в парах (які не рекомендуються для великих груп):

- діалоги з партнером;

- прості вправи "запитання-відповідь";

- короткотривалий (не довший хвилини) "мозковий штурм";

- взаємоперевірка письмового завдання;

- підготовка для формування більшої групи;

- будь-яка короткотривала робота, коли об'єднання в групи та організація праці (пересування парт, перехід учнів на інші місця) недоцільні та відволікають від виконання завдання.

Робота в парах дає можливість залучити учнів до інтерактивного спілкуван­ня на короткий час з мінімальними технічними проблемами.

Першим кроком для успішної групової роботи є вибір відповідного завдан­ня. Серед завдань можуть бути:

-ігри;

- рольові ігри та імітації;

- драматичні виставки;

- проекти;

- інтерв'ю;

- "мозковий штурм";

- заповнення інформаційного простору;

- розрізані смужки;

- розв'язування проблем та прийняття рішень;

— обмін думками;

- досліди та експерименти.

Щоб ефективно організувати роботу в малих групах, учителю потрібно пам'ятати, що:

• групи повинні бути сформовані з трьох-чотирьох чоловік (трьох-п'яти чо­ловік);

• усі члени групи сидять за одним столом;

•  ролі між членами групи потрібно розподілити швидко: спікер, доповідач, секундант, секретар.

Спікер — ознайомлює членів із завданням, встановлює порядок виконання, пропонує членам групи почергово висловлювати свої думки, заохочує групу до роботи, підбиває підсумки роботи групи.

Секретар - коротко записує результати роботи, має право брати участь у підбитті підсумків роботи групи або допомагати доповідачеві.

Секундант - стежить за часом та заохочує групу до роботи.

Доповідач - чітко висловлює думку групи, доповідає про результати роботи групи.

• обов'язково потрібно нагадати правила роботи в групі.

Правіша роботи в групі

- Уважно слухай товариша.

- Не критикуй! Не принижуй!

- Пам'ятай про взаємоповагу.

- Маєш право промовчати.

- Дотримуйся визначеного часу.

• потрібно дати кожній групі конкретні завдання, чіткі та детальні інструкції щодо їх виконання та організації роботи в групі;

• потрібно стежити за часом і завжди мати додаткові завдання, щоб охопити учасників тих груп, що вже впорались із завданням;

• дотримуватися застережень.

Орієнтовні застереження

- учитель не може сидіти за своїм столом та виконувати іншу роботу;

- учитель не має права виходити з класу;

не можна витрачати весь час на одну групу, ігноруючи інші;

не потрібно виправляти помилок учнів, хіба що вони самі про це попросять;

-не можна перебивати учнів, навіть якщо вчитель бачить, що розмова пішла в дещо невірному напрямку;

- допомагати учням не забороняється.

- потрібно бути готовим до підвищеного шуму, характерного для роботи в групах.

Кожну групову роботу потрібно завершити представленням, обговоренням її результатів цілим класом. Також після будь-якої спільної діяльності треба за­пропонувати учням оцінити свій персональний внесок у роботу групи, а також досягнення усієї групи. Можна скористатися формами письмового оцінювання.

 

Категорія: Самоосвіта | Додав: РІТА | Теги: Інтерактивне навчання
Переглядів: 4199 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу