Взірці форм письмового оцінювання - Самоосвіта - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 18:02                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 12
Гостей: 11
Користувачів: 1
sergeichekotun
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Самоосвіта

Взірці форм письмового оцінювання
16.10.2013, 12:27

Взірці форм письмового оцінювання

Взірець № 1 Я вмію співпрацювати зі своїми друзями

- Я зробив/зробила моїм друзям компліменти.

- Я був/була добрим партнером у групі, тому що завдяки мені інші добре є почувалися.

- Я завжди намагаюся говорити не надто голосно.

- Коли друзі перестають думати про запропоноване нам завдання, я корек­тно про це їм нагадую.                                                          

Я вмію уважно вислухати партнера.

Я поважаю і враховую думки моїх друзів щодо вирішення завдання.

Дай відповідь на запитання.

Що ти сказав/сказала, коли не погоджувався/погоджувалася з іншими?

Як твоя група працювала в цілому?

 

Взірець № 2

Оцінювання групової роботи

Обведи потрібну літеру.

(з - завжди, ч — часом, н - ніколи)

зч н Ми завжди переконуємося, що всі розуміють завдання.

зч н Ми вислухали ідеї та думки інших.

зч н Ми були дуже терпеливі, коли пояснювали найскладніші частини завдання іншим членам групи.

зчн Ми ділилися всіма матеріалами з іншими членами групи. Нашим найбільшим успіхом було......

Наступного разу ми........

 

Взірець № З

Як всі члени групи співпрацювали?

Уяви собі, що твоя група отримала смачний торт в нагороду за добру роботу. Поділи цей торт поміж всіх членів групи в відповідно до того, як вони працю­вали,  

               

Взірець № 4

Ім'я___________

Дата___________

Члени моєї групи

Простав 0, 1, 2 чи 3 бали.

- Я слухав/слухала, коли інші говорили.

Я пропонував/пропонувала свої ідеї та інформацію.

Я питав/питала інших про їхні ідеї.

Я просив/просила своїх друзів про допомогу, коли вона мені була необхідна. а Я допоміг/допомогла своїм друзям у групі, заохочував/заохочувала їх.

- Я сказав/сказала іншим, що мені подобаються їхні ідеї.

- Я старався/старалася узагальнювати думки інших.

- Я доповів/доповіла класу про результати роботи у групі.

 

Взірець № 5 Робота у групі

- Чи ми ділилися, допомагали один одному?

- Чи ми сказали один одному щось приємне? о Чи ми поважали думки, ідеї кожного?

- Чи всі ми мали нагоду брати участь в обговоренні завдання?

- Який у тебе настрій після роботи в групі? Обведи.

Взірець № 6

(оцінювання захисту проекту) Ми оцінюємо працю нашої групи Що нового ви навчилися з презентації?

Яка частина презентації була найбільш творчою?

Що зробили ті учні, які представляли проект, щоб привернути увагу інших?

Які поради ви можете дати авторам проекту щодо поліпшення їхньої роботи?

Чи викликала презентація у вас цікавість до цієї теми?

 

Категорія: Самоосвіта | Додав: РІТА | Теги: самооцінювання
Переглядів: 5058 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу