menu

Адаптація учнів початкової і середньої школи (бібліографічний покажчик)
07.05.2014, 08:23
  • Адаптація учнів п’ятих класів до навчання в основній школі // Сільська школа України. – 2006. - №8. – С. 5-8.
  • Ануркіна, О. Механізм адаптації – один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна // Рідна школа. – 2007. - №9. – С. 52-54.
  • Баданина, Л.П. Адаптация и отметка в начальной школе / Л.П. Баданина // Начальная школа. – 2007. - №7. – С.18-21.
  • Баданина, Л.П. Адаптация первоклассника: комплексный подход / Л.П. Баданина // Начальная школа плюс до и после. – 2007. - №12. – С. 59-62.
  • Баранова, Н.П. Психологічне супроводження адаптації до нових умов навчання учнів 5-х класів / Н.П. Баранова // Управління школою. – 2007. - №5. – С. 22-24.
  • Баранюк, С. План супроводу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання: рішення психолого-педагогічного консиліуму / С. Баранюк // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №3/4. – С. 31.
  • Берник, О.Н. Адаптаційні заняття для майбутніх першокласників, які не відвідують ДНЗ / О.Н. Берник, І.К. Козак // Початкове навчання і виховання. – 2009. - №27. – С. 3-14.
  • Бєлова, В. Адаптація учнів 5-х класів / В. Бєлова // Завуч (Шкільний світ). – 2006. - №17-18. – С. 11-12.
  • Бєляєва, О. Поговоримо про перехід до середньої школи / О. Бєляєва // Психолог (Шкільний світ). – 2009.- №2. – С. 9-10.
  • Бойбіна, Ю.В. Первинний прийом шкільного психолога / Ю.В. Бойбіна, С.В. Гончарова // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №8. – С.15-26.
  • Бурдіна, В. Психологічна готовність дітей до навчання в школі / В. Бурдіна, М. Говера // Психологічна газета. – 2007. - №19. – С.13-32.
  • Віннічук, Ю. Покращення перебігу адаптаційного періоду: корекційна робота з дітьми (майстер-клас) / Ю. Віннічук, Л. Захожа // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №3-4. – С.34-37.
  • Власенко, О. Діагностика тривожності п’ятикласників: адаптація до середньої школи / О. Власенко // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №35. – С.10-11.
  • Воронцова, Е. Діагностика першокласників. Дослідження первинної та остаточної адаптації до школи / Е. Воронцова // Практика управління закладом освіти. – 2009. - №8. – С.40-48.
  • Высоцкий, В.И. Нарушения адаптации учащихся: проблемы, подходы, причины / В.И. Высоцкий // Народное образование. – 2006. - №9. –С.161-164.
  • Гончарова, О.К. Загальні психологічні рекомендації для вчителів і батьків із підготовки шести річок до школи і перших адаптаційних тижнів / О.К. Гончарова // Початкове навчання та виховання. – 2009. – №27. – С.19-23.
  • Гордєєва, Ж. Тривожність молодших школярів у процесі адаптації до школи: шляхи та методи психокорекції / Ж. Гордєєва // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №14. – С.1-24, вкладка.
  • Григорович, Р. Програма психологічного супроводу адаптації п’ятикласників до нових навчальних умов / Р. Григорович // Школа (Шкільний світ). – 2008. - №11. – С.45-46.
  • Григорьева, М.В. Субъектное благополучие личности как результат школьной адаптации в разных условиях обучения / М.В. Григорьева // Психологическая наука и образование. – 2009. - №2. – С.41-45.
  • Дощенко, Г. Психологічний супровід учня при переході до школи ІІ ступеня / Г. Дощенко // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №15-16. –С.42-45.
  • Дударенко, Л. Подолання труднощів адаптаційного періоду учнів 5-х класів / Л. Дударенко // Директор школи (Шкільний світ). – 2006. - №10-11. – С.15-17.
  • Ермакова, И. Адаптация первоклассника к школе / И. Ермакова, О. Даниленко // Народное образование. – 2008. - №5. – С.157-165; Школьные технологии. – 2008. - №6. – С.140-147.
  • Єфремова, Н.Ф. Корекційно-розвивальна програма з профілактики дезадаптації майбутніх першокласників / Н.Ф. Єфремова // Початкове навчання та виховання. – 2009. - №27. – С.15-18.
  • Живолуп, Л. Психолого-педагогічний супровід учнів 5 класів: заняття «Школи молодого психолога» / Л. Живолуп // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №16. – С.10-14.
  • Калентарова, Н.В. Психологічна підтримка учнів у процесі адаптації / Н.В. Калентарова // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №9. – С.6-18.
  • Капинус, Н. Розв’язання проблем адаптації учнів / Н. Капинус, О. Коваленко // Директор школи України. – 2007. - №12. – С.48-52.
  • Кільова, Г. Вчаться у тих, кого люблять: психолого-педагогічна адаптація учнів п’ятих класів до навчання в основній школі / Г. Кільова // Педагогічна газета. – 2006. - №7(липень). – С. 4-5.
  • Климко, Л. Психолого-педагогічне забезпечення процесу адаптації учнів 5-х класів / Л. Климко, Л. Луценко, Н. Медведюк // Директор школи (Шкільний світ). – 2006. - №36. – С. 3-9.
  • Ковцун, В. З радістю до школи: програма психолого-педагогічного супроводу адаптаційного процесу «Помагайлик» / В. Ковцун // Початкова освіта. – 2006. - №32. – С. 14-23.
  • Козюменко, Т. Психолого-педагогічний супровід учнів при переході з початкової школи до середньої: до педради / Т. Козюменко // Психолог (Шкільний світ).- 2007. - №13-15. – С. 18-21.
  • Колісник, О. Особливості адаптації учнів до нових умов навчання при переході з початкової школи до гімназії: батьківські збори-тренінг / О. Колісник // Психолог (Шкільний світ).- 2007. - №35. – С. 18.
  • Коцур, Н. Адаптація шестирічної дитини до школи: психолого-педагогічні та медичні критерії / Н. Коцур // Рідна школа. – 2008. - №10. – С. 38-42.
  • Куцоконь, Н.О. Робота з батьками: успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості / Н.О. Куцоконь // Психологічна газета. – 2006. - №21. - С. 25-31.
  • Ланчикова, Ж.Ю. Работа учителя по оптимизации адаптации первоклассников / Ж.Ю. Ланчикова // Начальная школа плюс до и после. – 2009. - №6. – С. 21-24.
  • Листопад, М. Малюк пішов до школи: до батьківських зборів / М. Листопад // Психолог (Шкільний світ).- 2008. - №7/8. – С. 54-57.
  • Ляльчук, Г.Д. Психолого-педагогічна компетентність педагога: психологічні аспекти адаптаційного періоду п’ятикласників / Г.Д. Ляльчук // Психологічна газета. – 2007. - №19. – С. 3-12.
  • Макарова, Г.З. Створення оптимальних умов щодо адаптації учнів 5 класу в основній школі: семінар-практикум / Г.З. Макарова, Н.Я. Кухар, О.В. Єпік // Математика в школах України. – 2006. - №27. – С. 2-9.
  • Мартинюк, І. Адаптація – запорука гармонійного розвитку / І. Мартинюк // Відкритий урок. – 2008. - №7-8. – С. 41-46.
  • Моисеев, И.А. Адаптационный период у первоклассников / И.А. Моисеев // Управление дошкольным образовательным учреждением. – 2008. - №4. – С. 64-73.
  • Опанасюк, Г. Алгоритм супроводу дітей в адаптаційний період / Г. Опанасюк // Психолог (Шкільний світ). – 2009. 0 №3-4. – С. 12-18.
  • Опанасюк, Г. Перебіг адаптації в дітей 1,5 класів / Г. Опанасюк // Психолог (Шкільний світ). – 2009. 0 №3-4. – С. 10-11.
  • Особливості періоду адаптації // Завуч (Шкільний світ). – 2007. - №19-20. – С. 46-54.
  • Павлюк, Л.П. Планета мого класу: програма розвитку адаптивних можливостей п’ятикласників / Л.П. Павлюк // Виховна робота в школі. – 2009. - №8. – С. 18-34.
  • Паршикова, Е. Изучение индивидуальных особенностей пятиклассников / Е. Паршикова // Директор школи. Україна. – 2004. - №8-10. – С. 105-109.
  • Персиянцева, С.В. Школьные игры – способ улучшения адаптации к учебной деятельности / С.В. Персиянцева // Психология и школа. – 2007. - №4. – С. 49-71.
  • Петрова, Н.И. Трудности школьной адаптации / Н.И. Петрова // Начальная школа плюс до и после. – 2009. - №6. – С. 17-21
  • Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі / П. Полянський // Дивослово. – 2005. - №5. – С. 30-31.
  • Порох, Л. Психологічний супровід учнів початкової школи: з досвіду роботи психологічної служби спеціалізованої школи №318 м. Києва / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна школа. – 2008. - №9. – С. 46-47.
  • Потьомкіна, І. Я – першокласник: програма для учнів / І. Потьомкіна // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №33. – С. 10-15.
  • Пушкарьова, Т. Особливості педагогічної адаптації дітей 6-7 років до навчання в школі / Т. Пушкарьова // Початкова школа. – 2007. - №2. – С. 42-44.
  • Решетіло, С. Адаптація учнів 5 класу до середньої школи: консиліум / С. Решетіло // Психолог (Шкільний світ). – 2007. 0 №35. – С. 15-17.
  • Рибачок, С. Роль батьків у адаптації учнів до навчання в гімназії: батьківські збори у 1(5)-му гімназійному класі / С. Рибачок // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №11/12. – С. 54-55.
  • Романишин, В. Проблеми адаптації п’ятикласників: психолого-педагогічний моніторинг / В. Романишин // Управління освітою. – 2007. - №10.- С. 3-9 (вкладка).
  • Сачек, Т. Наступність – умова успішної адаптації / Т. Сачек // Директор школи. Україна. – 2008. - №7/8. – С. 35-53.
  • Северина, С. Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку особистості / С. Северина // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №40. – С. 21-24.
  • Спицына, О.А. Формирование толерантности у первоклассников в адаптационный период / О.А. Спицына // Начальная школа плюс до и после. – 2009. - №6. – С. 11-14.
  • Стребна, О. Початкова – основа: проблеми переходу дітей з І на ІІ ступінь освіти та деякі шляхи їх вирішення / О. Стребна, О. Недвиженко, С. Василенко // Початкова освіта. – 2007. - №3. – С. 2-9.
  • Цукерман, Г.А. Введение в школьную жизнь: программа адаптации детей к школе / Г.А. Цукерман, К.Н. Поливанова. - 2-е изд., испр. и доп. – М.: Генезис, 2003. – 128 с.
Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: керівнику МО, бібліографічний покажчик, самоосвіта
Переглядів: 1773 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]