Алгоритм проектної майстерні - Методичний порадник - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 22:34                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Методичний порадник

Алгоритм проектної майстерні
09.04.2014, 09:16

Алгоритм проектної майстерні складається з наступних етапів:



1 етап . Представлення теми проекту .Теми дитячих проектних робіт вибираються зі змісту навчальних предметів або з близьких до них областей. На цьому етапі виявляються знання дітей , які визначають можливість виконання проекту , йде ознайомлення школярів з необхідними поняттями і термінами.



2 етап . Обрання теми .На цьому етапі діти шукають відповіді на питання: "Що ми хочемо дізнатися? " , " Чи важливі для нас ці питання? " . Йде формулювання проблем і вибір головної серед них . Визначаються цілі дослідницької діяльності.



3 етап . Формулювання підтем (дрібних проблем).Учням можна задати такі питання: " Які вміння знадобляться для виконання цього проекту? ", "Де ще ви зможете згодом застосовувати такі вміння? " .



4 етап . Планування роботи .Визначаються шляхи пошуку необхідної інформації. Приймається рішення : у якій формі буде представлений проект.



5 етап . Здійснення проекту .Самостійна робота учня під наглядом вчителя ( збір інформації , дослідження проблеми , вибір варіантів рішення , оформлення робіт).



6 етап . Представлення проекту ( захист).Особливу увагу в початковій школі вимагає завершальний етап проектної діяльності - презентація (захист ) проекту . ( Демонстрація результатів дослідницької діяльності. Пропозиції щодо розв'язання проблем.



Презентація результату , готового до впровадження ) .



Після захисту проекту виготовлені вироби можна подарувати людям , чиї потреби вивчали діти , членам сімей учнів, можна передати в дитячий сад . Важливо , щоб діти відчули потребу в тих виробах , які вони виготовили , і відчули атмосферу свята від того , що вони доставили радість людям.



7 етап . Оцінка проекту .



Аналіз і оцінка кожного етапу діяльності . Самооцінка . Визначення рівня знання предмета . Потрібно виявити успіхи і невдачі кожного учня початкових класів , який брав участь у виконанні проекту . Можна відзначити дипломами або пам'ятними подарунками. Не слід перетворювати презентацію у змагання проектів з присудженням місць. Краще виділити кілька номінацій і постаратися зробити так , щоб кожен проект " переміг" в якій-небудь номінації . Наприклад , можуть бути наступні номінації: "Пізнавальний проект" , "Потрібний проект" , " Пам'ятний проект" , " Барвистий проект" , " Веселий проект" , "Оригінальний проект" , " Дружний проект" та ін



 

Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: проектна технологія
Переглядів: 440 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу