Анкета для вчителів „Визначення загальної обдарованості дитини” - Методичний порадник - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 00:08                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Методичний порадник

Анкета для вчителів „Визначення загальної обдарованості дитини”
09.10.2014, 11:00

Анкета для вчителів

„Визначення загальної обдарованості дитини”

Чи притаманне дитині:

  • інтерес до розумової діяльності;
  • компетентність, не властива вікові;
  • пошук причин явищ, що спостерігаються;
  • допитливість розуму, прагнення відкривати і досліджувати нове;
  • різнобічні інтереси та потреба у різноманітній інформації;
  • поширені знання;
  • хороша пам’ять;
  • багата фантазія, уява, винахідливість;
  • пристрасть до ігор, що потребують концентрації уваги та мають складні правила;
  •  вміння самостійно гратись та працювати;
  • хороше володіння мовними засобами;
  • великий активний словник;
  • терплячість у навчанні та заняттях, що відповідають захопленням дитини;
  • готовність прийняти участь у додаткових заходах, які підвищують інтерес до навчання (конкурси, олімпіади);
  • інтенсивне читання книг, вивчення різноманітних друкованих матеріалів (атласів, словників, енциклопедій);
  • глибокий інтерес до наукової літератури;
  • захопленість, поличні і світоглядні інтереси;
  • колекціонування, проведення інтересів у домашніх умовах;
  • почуття гумору, підвищений інтерес до гумористичних малюнків;
  • підвищене почуття відповідальності, ретельне виконання обов’язків;
  • велика працездатність та прагнення працювати якомога довше;
  • швидке оволодіння матеріалом;
  • розвинене почуття справедливості;
  • швидкість і точність виконання розумових операцій;
  • розвинена координація та широкий діапазон рухів;
  • демонструє здібності у практичному застосуванні;
  • задає багато питань про походження та застосування предметів;
  • виявляє незалежність та оригінальність мислення;
  • легко пристосовується, активно спілкується, виявляє ініціативу.
Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: обдарована дитина, опитувальник
Переглядів: 650 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу