menu

Корекційно-профілактична робота з учнями (бібліографічний покажчик)
07.05.2014, 08:36
  • Антоненко, І. Уміння сказати «ні» в екстремальних ситуаціях: урок-тренінг / І. Антоненко // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №48. – С.13-14.
  • АСТУР-тест умственного развития для абитуриентов и старшеклассников // Психологическая диагностика. – 2008. - №4. – С.3-128.
  • Бодрик, Н. Тренінг комунікативних умінь для підлітків / Н. Бодрик // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №25/27. – С. 33-41.
  • Борисова, Н. Розвиток навичок емоційної саморегуляції: тренінгові програма / Н. Борисова // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №10. – С. 21-24.
  • Вітюк, О. Програма занять з корекції агресивності учнів 5-8 класів / О. Вітюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. - №7. – С. 35-46.
  • Виходцева, О. Психолого-педагогічна допомога підліткам з адитивною поведінкою / О. Виходцева, Т. Виходцева // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №37. – С. 24-27.
  • Вовк, Г. Шляхи самопізнання та саморозвитку особистості: тренінг / Г. Вовк // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №37. – С. 23-26.
  • Генега, А. Тренінг «Саморозвиток особистості» / А. Генега // Директор школи (Шкільний світ). – 2009. - №42. – С. 20-26.
  • Грищенко, В. Самостворення «Я» - образу старшокласника: розвивальна програма / В. Грищенко // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №25-27. – С. 5-27.
  • Дейнега, Л.О. Психофізичне розвантаження у навчанні. Частина 1,2 / Л.О. Дейнега // Психологічна газета. – 2007. - №17. – С. 1-31; №18. – С. 2-28.
  • Джуринська, Л. Подорож у майбутнє: корекційно-профілактична гра / Л. Джуринська // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №17. – С. 12-14.
  • Заїка, Є.В. Комплекс вправ для розвитку пізнавальних стратегій учнів / Є.В. Заїка, І.О. Зуєв // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. - №12. – С. 30-34.
  • Зюман, Л. Школа лідерів шкільного самоврядування / Л. Зюман // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №7-8. – С. 35-42.
  • Качуровська, О. Стань капітаном свого життя: програма психокорекційної та розвивальної роботи для підлітків / О. Качуровська // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №25-27. – С. 42-51.
  • Квілінська, М.Л. Тренінг «Секрети успіху» / М.Л. Квілінська // Обдарована дитина. – 2007. - №5. – С. 39-41.
  • Ковальчук, Л.М. Тренінгові заняття до психологічного супроводу випускників школи під час навчання, іспитів, зовнішнього незалежного оцінювання / Л.М. Ковальчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. - №7. – С. 34-39.
  • Колесник, А. Корекційні вправи на розвиток пам’яті та уваги / А. Колесник // Психологічна газета. – 2007. - №6. – С. 21-27.
  • Корнєєва, О. Педагогічно занедбані молодші школярі: тренінг профілактики та корекції / О. Корнєєва // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №37. – С. 14-19.
  • Корсун, Г. Попередження неуспішності першокласників: корекційна програма / Г. Корсун // Психолог (Шкільний світ). – 2007.- №33.- С. 9-17.
  • Левчук, С. Шлях до успіху: психологічна підготовка учнів-членів МАН до конкурсу-захисту наукових робіт / С. Левчук, І. Хронюк // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №6. – С. 14-19.
  • Лінніческо, В.М. Програма розвивальних заходів для учнів 9-10-х класів щодо формування самовизначення та життєвої перспективи / В.М. Лінніческо // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №1. – С. 52-60.
  • Луценко, В. Психологічна допомога випускникам у період підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / В. Луценко // Психолог (Шкільний світ). – 2009.- №13. – С. 8-14.
  • Ляльчук, Г.Д. Підліток і реальний світ: корекційно-розвивальна програма / Г.Д. Ляльчук // Психологічна газета. – 2007. - №15. – С. 3-23.
  • Маркова, О.Г. Насильство в школі: міні-модуль корекційно-розвивального модуля для учнів 13-17 років / О.Г. Маркова // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №2. – С. 23-27.
  • Мартиненко, З.М. Увага! Підготовка до ЗНО, або як запобігти стресу перед тестуванням / З.М. Мартиненко // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №3. – С. ?-11.
  • Мерзлякова, Е.М. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е.Л. Мерзлякова, В.Э Петухов // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №4. – С. 63-77.
  • Микляева, А.В. Школьная тревожность: программы групповой работы / А.В. Микляева, П.В. Румянцева // Педагогическая диагностика. – 2007. - №1. – С. 37-87.
  • Мусатенко, Н. Шляхи попередження та розв’язання конфліктів у школі: тренінг з конфліктології для учнів, вчителів та батьків / Н. Мусатенко // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №36. – С. 11-13.
  • Назаренко, Л. Психологічна підтримка та підготовка учнів-олімпіадників / Л. Назаренко // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №13/15. – С. 39-42.
  • Нечипорук, В. Як впевнено відповідати біля дошки: тренінг публічних виступів для підлітків та молоді / В. Нечипорук // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №13. – С. 33-36.
  • Никитина, В. Лидер и его команда: тренинговое занятие для учащихся 5-6 классов / В. Никитина // Школьный психолог. – 2006. - №24. – С. 46-47.
  • Носок, Н.О. Коригувально-розвивальна програма для учнів молодшої школи, у яких виявлено труднощі у навчанні / Н.О. Носок // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №5. – С. 19-24.
  • Овчинникова, Т. Школьная служба примирения: конструктивное решение конфликтов между учащимися / Т. Овчинникова, О. Селиванова // Директор школы. – 2007. - №8. – С. 86-89.
  • Пальонна, Г. Як уникнути стресу під час іспитів: тренінгові програма / Г. Пальонна // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №13. – С. 22-24.
  • Пузиревич, К. Корекційно-розвивальна робота у структурі навчально-виховного процесу / К. Пузиревич // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №36. – С. 14-17.
  • Родионов, А.В. Формирование социальных умений и навыков школьников как условие здорового жизненного стиля: Авторская программа. Тематическое планирование / А.В. Родионов, В. Родионов, М.А. Ступницкая // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. – 2007. - №3. – С. 45-73.
  • Ротанова, Т.А. Тест школьной зрелости Кеэса / Т.А. Ротанова // Обдарована дитина. – 2008. - №3. С. 35-42; №5. – С. 45-53.
  • Селіванова, Л. Корекція поведінки дитини: з погляду взаємодії психолога та педагогів / Л. Селіванова // Дефектолог (Шкільний світ). – 2007. - №5. – С. 57-62.
  • Семененко, В. Граюсь, граюсь – розвиваюсь: розвивальні заняття з першокласниками / В. Семененко // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №36. – С. 10-17.
  • Сільченко, В. Психологічні засоби стимулювання учнів до самореалізації: до педради / В. Сільченко // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №16. – С. 3-9.
  • Сушко, В.В. Психологічна програма для учнів початкової школи «Формування довільності та зосередженості» / В.В. Сушко // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. - №11. – С. 46-52.
  • Табакова, Н.В. Психологія спілкування: матеріали спецкурсу для учнів 7-го класу / Н.В. Табакова, Н.Г. Пастушенко // Психологічна газета. – 2007. - №23. – С. 1-28.
  • Талько, М. Мова почуттів: тренінгове заняття для учнів початкової школи / М. Талько // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №36. – С. 26-27.
  • Ткаченко, А.М. Стань собі другом: тренінг духовного і творчого саморозкриття, само формування й саморозвитку підлітків / А.М. Ткаченко // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №2. – С. 16-22.
  • Шевченко, Н.Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків: превентивна стратегія // Н.Ф. Шевченко, Є.М. Калюжна // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. - №7. – С. 17-22.
  • Шик, С.В. Практикум развития у старших подростков способности самопонимания и самовоспитания / С.В. Шик // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. – 2007. - №1. – С. 30-50.
  • Яцюк, М.В. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції  Р.М. Райана і Д.Р. Коннелла // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №4. – С. 45-47.
Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: мерівнику МО, бібліографічний покажчик, самоосвіта
Переглядів: 1753 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]