26.03.2016, 17:49 | |
ü Вивчення учнів (спільна робота з шкільним психологом). ü Організація учнівського колективу. ü Спільна робота з дитячими та молодіжними організаціями, органами учнівського самоврядування. ü Робота з батьками, громадськістю. ü Організація виховної діяльності (пізнавальної, трудової, художньо-естетичної,суспільно-корисної,фізкультурно-оздоровчої, патріотичної, громадянської, морально-етичної). ü Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьками. Головні функції класного керівника: · діагностуюча; · методична; · комунікативна; · стимулююча; · виховна; · оцінювальна; · проектуюча; · охоронно-захисна; · організаційна; · розвивальна; · корективна. ^; Форми роботи з учнями: Пізнавальна діяльність: · усні журнали; · екскурсії; · конкурси, турніри, олімпіади; · класний лекторій; · навчальна конференція тощо. Ціннісно-орієнтовна діяльність: · аргументація педагогічних вимог, розкриття значення, сенсу і цінності норм етики; · диспути; · уроки культури; · бесіди за круглим столом. Художньо-естетична діяльність: · концерти самодіяльності; · свята, тематичні вечори; · художні конкурси; · виставки; · години поезії, музики, пісні; · театральні вистави. Вільне спілкування: · класні свята, «вогники»; · дні народження; · прогулянки; · вечори відпочинку; · змагання. Суспільно - корисна діяльність: Прибирання ЗНЗ та подвір'я закладу.
| |
Категорія: Методичний порадник | | |
Переглядів: 755 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |