14.09.2014, 09:18 | |
Орієнтовна посадова інструкція методиста з виховної роботи методичного кабінету (навчально-методичного центру) відділу (управління) освіти райдержадміністрації (ради міста обласного значення) І. Загальні положення 1.1. Методист з виховної роботи методичного кабінету (навчально-методичного центру) відділу (управління) освіти районної державної адміністрації (ради міста обласного значення) призначається і звільняється з посади завідуючим (начальником) відділу (управління) освіти, узгодивши дане питання із завідуючим методичним кабінетом (науково-методичним центром). 1.2. Методист з виховної роботи повинен мати вищу професійну освіту й педагогічний стаж не менше, як три роки. 1.3. Методист з виховної роботи безпосередньо підпорядковується завідуючому методичним кабінетом (науково-методичним центром). 1.4. Основними напрямами діяльності методиста з виховної роботи є:
ІІ. Посадові обов'язки методиста з виховної роботи (навчально-методичного центру) відділу (управління) освіти райдержадміністрації (ради міста обласного значення) 2.1. На методиста з виховної роботи покладаються такі обов'язки: - аналізує на основі проведення моніторингових досліджень стан виховної діяльності в освітніх установах і розробляє пропозиції щодо підвищення її ефективності; - виявляє: - проблеми функціонування виховних систем освітніх установ; - можливості методичної мережі щодо організації підвищення кваліфікації педагогів з проблем виховання учнів; - замовлення на підвищення кваліфікації класних керівників, заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів з виховної роботи, педагогів-організаторів, керівників гуртків, вчителів - бере участь у поточному та перспективному плануванні районних (міських) заходів - планує й організовує: - розробку необхідних для проведення виховної роботи методичних матеріалів; - вивчення заступниками директорів ЗНЗ з виховної роботи, педагогами-організаторами, керівниками методичних об'єднань класних керівників документів, методичних матеріалів та актуальних публікацій з проблем виховної роботи; обговорення проблем, які виникають у процесі організації виховної діяльності; - інформаційно-аналітичні наради керівників методичних об'єднань класних керівників; - моніторинг виховної діяльності педагогів освітніх установ; - ведення обов'язкової документації, що стосується методичної роботи із заступниками директорів загальноосвітніх навчальних закладів з виховної роботи, педагогами-організаторами, класними керівниками, керівниками гуртків (організаторами творчої діяльності дітей); - діяльність з вивчення та впровадження ідей педагогічного досвіду у сфері виховання підростаючого покоління; - районні (міські) семінари, конференції, презентації, зустрічі, круглі столи, творчі лабораторії, фестивалі, конкурси та інші форми методичної роботи з проблем виховання учнівської молоді - координує: - діяльність голів шкільних методичних об'єднань класних керівників закладів освіти району (міста); - діяльність заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів з виховної роботи, педагогів-організаторів спрямовану на визначення змісту, форм та методів виховання, розробку програм розвитку освітніх установ - керує: - роботою районних (міських) методичних об'єднань класних керівників, заступників директорів освітніх установ з виховної роботи - контролює: - виконання планів роботи методичних об'єднань класних керівників, і заступників з виховної роботи; - правильність та своєчасність оформлення необхідної звітної документації керівниками методичних об'єднань класних керівників, педагогів-організаторів заступників директорів з виховної роботи, керівників гуртків; - розробляє: - нормативні документи, які регламентують діяльність керівників методичних об'єднань класних керівників, педагогів-організаторів, заступників директорів з виховної роботи, керівників гуртків; - необхідну документацію з організації виховної роботи, проведення конкурсів та оглядів освітніх установ з різних проблем виховної роботи; - методичні рекомендації щодо організації позакласної виховної роботи - консультує: - класних керівників та заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів з питань організації виховної роботи 2.2. Методист з виховної роботи представляє завідуючому методичним кабінетом (науково-методичним центром) аналіз своєї діяльності за рік не пізніше 10 червня поточного року. 2.3. Методист з виховної роботи працює в режимі п'ятиденного робочого тижня (40 годин на одну ставку) з двома вихідними днями. Початок роботи - о 9.00, закінчення - о 18.00. Перерва - з 13.00 до 14.00. ІІІ. Права методиста з виховної роботи районного (міського) методичного кабінету Методист з виховної роботи має права: - входити до складу методичної ради методичного кабінету; - бути присутнім на будь-яких заходах, що проводяться методичним кабінетом; - брати участь: - у розробці проектів програм діяльності відділу освіту, що стосуються змісту й методики виховної роботи; нормативно-правових документів, які регламентують діяльність методичного кабінету; - у розробці управлінських рішень, що стосуються питань виховання учнів і методичної роботи з педагогічними кадрами з проблем виховання; - у роботі рад (комісій, творчих груп тощо) методичного кабінету; - вносити пропозиції щодо вдосконалення методичної роботи й організації діяльності методичного кабінету; - встановлювати від імені методичного кабінету ділові контакти з особами та організаціями з метою уточнення завдань та удосконалення змісту виховної роботи; - робити запит на необхідну для роботи інформацію від інших методистів (спеціалістів) методичного кабінету (відділу чи управління освіти); - підвищувати свою кваліфікацію і займатися індивідуальною дослідницькою роботою ІV. Відповідальність методиста з виховної роботи районного (міського) методичного кабінету Методист з виховної роботи несе відповідальність згідно з чинним законодавством за невиконання чи неналежне виконання службових обов`язків, перевищення своїх повноважень, а також за вчинок який дискредитує відділ освіти та звання педагога. | |
Категорія: Методисту | | | |
Переглядів: 3190 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |