26.11.2014, 12:49 | |
Можна скористатися модифікованою соціометричною методикою (анкетами, тренінговими завданнями), щоб отримати дані від однокласників. Як правило, дається уявна ситуація, в якій відбиті питання, що цікавлять учителя. Нижче подано приклад такої ситуації для молодших школярів.
Приклад уявної ситуації. Учитель: Уявіть собі, що одного дня ми виявляємо, що ми усі замкнуті в цій кімнаті. Як ми не намагалися відкрити двері, вони не відчиняються. Отже, нам треба добре поміркувати, як вибратися з кімнати. 1. Тепер уявимо, що ми усі " мислителі". Чи є у кого-небудь ідея, як нам вибратися? (Учитель починає обговорення і помічає незвичайні, конструктивні відповіді). 2. Тепер уявіть, що ми вирішили вибрати трьох осіб, щоб вони обміркували, як ми можемо звідси вийти. Як ви думаєте, хто увійде в " мислителі", щоб придумати гарний і безпечний вихід? а) ________ б) ________ в) ________ (Учитель може запитати, чому вибрали цих дітей, щоб упевнитися, що вибрані не просто друзі.) 3. Поки ці троє обмірковуватимуть, як вийти з кімнати, давайте назвемо трьох кращих оповідачів. Нам потрібні веселі історії, щоб не було нудно чекати, поки " мислителі" знайдуть вихід. Чи можете ви назвати трьох хороших оповідачів? а) ________ б) ________ в) ________ | |
Категорія: МО, семінар-практикум, ТГ | | | |
Переглядів: 837 | Завантажень: 14 |
Всього коментарів: 0 | |