menu

ТРЕНІНГОВІ ЗАВДАННЯ НА ВИЯВЛЕННЯ І ОЦІНКУ ТВОРЧИХ УЧНІВ
26.11.2014, 12:49

Можна скористатися модифікованою соціометричною методикою (анкетами, тренінговими завданнями), щоб отримати дані від однокласників.

Як правило, дається уявна ситуація, в якій відбиті питання, що цікавлять учителя.

Нижче подано приклад такої ситуації для молодших школярів.

 

Приклад уявної ситуації.

        Учитель: Уявіть собі, що одного дня ми виявляємо, що ми усі замкнуті в цій кімнаті. Як ми не намагалися відкрити двері, вони не відчиняються. Отже, нам треба добре поміркувати, як вибратися з кімнати.

1. Тепер уявимо, що ми усі " мислителі". Чи є у кого-небудь ідея, як нам вибратися? (Учитель починає обговорення і помічає незвичайні, конструктивні відповіді).

2. Тепер уявіть, що ми вирішили вибрати трьох осіб, щоб вони обміркували, як ми можемо звідси вийти. Як ви думаєте, хто увійде в " мислителі", щоб придумати гарний і безпечний вихід?

а) ________

б) ________

в) ________

(Учитель може запитати, чому вибрали цих дітей, щоб упевнитися, що вибрані не просто друзі.)

3. Поки ці троє обмірковуватимуть, як вийти з кімнати, давайте назвемо трьох кращих оповідачів. Нам потрібні веселі історії, щоб не було нудно чекати, поки " мислителі" знайдуть вихід. Чи можете ви назвати трьох хороших оповідачів?

а) ________

б) ________

в) ________

Категорія: МО, семінар-практикум, ТГ | Додав: РІТА | Теги: анкети, обюдарованість, діагностика
Переглядів: 837 | Завантажень: 14
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]