Ігри на уроках інформатики - Вчителю інформатики - Новий Держстандарт - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Четвер, 08.12.2016, 00:10                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Новий Держстандарт » Вчителю інформатики

Ігри на уроках інформатики
11.09.2014, 14:51

Гра "Неправильний телефон"


Група ділиться на дві команди, кожна з яких шикується в ряд. Учитель першому в кожному ряду сповіщає інформацію, наприклад, слова "комп’ютер" і "алгоритм", і пропонує передати її наступному в ряду одним з таких способів:
- пошепки на вушко, так щоб інші не чули;
- жестами та мімікою (інші учасники команди не повинні бачити);
- знаками або малюнками (інші учасники команди не повинні бачити).
Останній в ряду кожної з команд повідомляє учителеві отриману інформацію, і вона порівнюється з початковою. Завдання: зясувати, чи були втрати інформації, чи була спотворена інформація.

Гра "Я тебе розумію"


Група поділяється на пари. Партнер А задає питання партнеру В відносно його емоційного
стану. Необхідно отримати не менше трьох позитивних відповідей.
Наприклад:
- У тебе поганий настрій? Ні.
- Тобі весело? Так.
- Ти задоволений сьогоднішнім уроком? Так.
- Ти задоволений цією грою? Так.
Партнери А і В міняються ролями.
Завдання: обговорити процес обміну і корекції інформації.

Гра "Крокодил"


Група поділяється на пари. Партнер А задумує слово (записує його на окремій картці) і
невербально (жестами, мімікою) повідомляє його партнеру В. Партнер В висуває версії
загаданого слова, його завдання – відгадати слово (прийняти повідомлення).
Завдання: обговорити багатоваріантність представлення повідомлень і важливість збігу
інформації у відправника і у людини, що отримує інформацію.


Гра "Спільна справа"


Група поділяється на трійки. Вводяться обмеження: партнер А нічого не бачить, партнер В
– не чує, а партнер С – не говорить. Необхідно домовитись про здійснення спільної справи,
наприклад про пофарбування огорожі в зелений колір.
Завдання: обговорити, як здійснюється обмін інформацією при неможливості
використання єдиного способу передачі.

" Бджілки"

"Уявіть собі, що ви бджоли. Літаючи в пошуках солодкого нектару, ви знайшли дивне поле. Поле, де всі квіти змішалися. На ньому ростуть і польові квіти, і садові, зустрічаються навіть лісові. Смаки бджілок різні, отже, різні і квіти, які вони виберуть для майбутнього меду…
Можливі варіанти завдань:
- Облети всі польові квіти;
- Збери нектар тільки з червоних квіток і т.ін.
Свій шлях представ у вигляді послідовності координат клітинок…"

Категорія: Вчителю інформатики | Додав: РІТА | Теги: вчителю інформатики, інформатика в початковій школі
Переглядів: 669 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу