Поради батькам та вчителям щодо подолань проблем з усними відповідями молодших школярів - Виступи, поради - Робота з батьками - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Неділя, 04.12.2016, 05:54                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Робота з батьками » Виступи, поради

Поради батькам та вчителям щодо подолань проблем з усними відповідями молодших школярів
19.11.2013, 14:23

Вправи-ігри, які допоможуть молодшим школярам навчитися вільно поводитися перед аудиторією , говорити перед публікою на будь-яку тему.

 

Вправа 1: гра « Імпровізація на слово»

Дається будь-яке слово , вихоплене поглядом чи прочитане. Син повинен скоромовкою , майже не замислюючись , « накидати » на нього асоціації . Говорити перше, що приходить в голову. Наприклад , «поїзд ». Асоціації : транспорт , дорога , подорож , відпочинок , сонце , море , канікули ...Результат оцінюється двома способами: скільки хвилин мовець зможе без зупинки перераховувати слова , або кількістю слів.

 

Вправа 2: гра « Імпровізація пропозицією»У цій грі потрібно скласти речення з закінченою думкою , до нього додати друге, третє, пропозицію. « Поїзд - це вид транспорту. Він перевозить на далекі відстані. Він допомагає скоротити дорогу і зробити нашу подорож більш приємною. Як здорово їхати на відпочинок на поїзді ! Можна дивитися у вікна і мріяти про сонце , море , про майбутні канікулах ... » Важливо не перебивати говорить , як іде у нього , так і хай іде . Не потрібно підправляти стилістичні помилки , повтори , казуси і невідповідності. Важливо на цьому етапі зняти блокування , яка є.

 

Вправа 3: гра « Шаховий турнір» Сенс гри : спочатку один вимовляє асоціацію на задане слово і розкриває її на протязі 30 секунд , потім другий , потім знову перший бере ініціативу . Ця гра була цікава тим , що у дитини є можливість послухати , як дорослий будує асоціативний зв'язок , на чому робить акцент , як вставляє слова - зв'язки , як при цьому відіграє інтонаційно .

 

Вправа 4: гра « Намисто » Один пише на листочку набір слів , інший повинен придумати логічний розповідь , використовуючи ці слова . Гру можна ускладнити, задавши тему розповіді .

 

Вправа 5 : гра « Бавовна » Продовження до гри « Намисто »: один говорить текст , інший йому всіляко заважає , намагається відвести його увагу в бік : відвернути , налякати , розсмішити . Можна різко плескати в долоні , чхати , корчити пики , повертатися спиною , демонструючи нудьгу і відсутність інтересу . Оповідач , незважаючи на підступи слухача , намагається продовжити своє оповідання , не відволікаючись.

 

Вправа 6 : гра «Газетний заголовок » Сенс гри : довго і красиво говорити ні про що на тему заголовка , який зустрівся в газеті чи журналі. Інший перебиває , задає питання , які ніяк не пов'язані з темою заголовка. Мовець повинен відповісти на питання , що стосується заголовка статті .

 

Вправа 7 : гра « Алгоритм» . Вибирається предмет. Треба побудувати до нього алгоритм. Наприклад,  слово картопля. Що таке картопля ? Коли вона з'явився ? Звідки привезено ? Які різновиди бувають ? Де його використовують ? Чим корисна ?

 

Категорія: Виступи, поради | Додав: РІТА | Теги: до батьківських зборів, поради батькам
Переглядів: 333 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу