menu

Організація уроку ознайомлення з новою буквою в курсі навчання грамоти
26.03.2016, 17:35

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення вивченого на попередньому уроці.
Види робіт:
-    читання учнями напам’ять віршів, скоромовок про вивчену букву, розгадування загадок;
-    словниково-логічні вправи;
-    розв’язування фонетичних задач з якісною характеристикою звуків;
-    конструювання і моделювання слів, словосполучень, речень;
-    алфавітне називання вивчених літер, розпізнавання знайомих літер серед інших.

ІІІ. Підготовчі артикуляційно-слухові вправи.
  Види робіт:
-    заучування напам’ять (загадки, прислів’я, скоромовки);
-    виділення звуків із зручної позиції: активне вимовляння виділених звуків);
-    спостереження за артикуляційними особливостями;
-    віднесення виділених звуків до голосних чи приголосних (зістав-лення твердого і м’якого);
-    позначення звуків умовними значками;
-    вправи на впізнавання звуків у заданих учителем словах;
-    самостійний добір учнями слів із звуками в різних позиціях;
-    аналітичні і синтетичні вправи із звуками (на утворення та аналіз складів-злиттів).

ІV. Ознайомлення з буквою. 
Види робіт:
-    алфавітна назва букви;
-    демонстрація малої і великої літери, їх структурний аналіз;
-    ознайомлення з місцем букви у касі розрізної азбуки;
-    друкування букви на дошці (зошитах, повітрі);
-    ігрові вправи

I.    Вправи з читання. 
Види робіт:
-    складання складів, слів із букв розрізної азбуки;
-    читання складових таблиць;
-    читання слів у колонках з опорою на виділені злиття;
-    читання колонок слів за фонетичним, лексичним, граматичним напрямком.

VІ. Робота з підручником. 
Види робіт:
-    читання колонок слів за букварем;
-    аналіз ілюстрацій;
-    робота з моделями слів, речень, їх аналіз;
-    бесіда-аналіз на тему тексту;
-    читання тексту вчителем (учнями);
-    колективне (індивідуальне) читання – аналіз речень, тексту.

VІІ.  Творча робота. 
   Види робіт:
-    складання моделей складів, слів, речень за ознакою, вказаною учителем;
-    читання-прогнозування;
-    піктографічне читання;
-    гра-мініатюра;
-    складання речень за малюнком (предметним, сюжетним);
-    словниково-логічні вправи на класифікацію, групування, вилучення зайвого, на доповнення, на підведення родових понять під видові і навпаки;
-    впізнавання літери за описом;
-    утворення складів, слів за вказаною ознакою, добір до моделей складів, слів, речень;
-    складання розповіді (казки) про букву та ін. 

VІІІ.  Підсумок уроку. 
   Види робіт:
-    алфавітне називання вказаних літер;
-    читання прямих і обернених складів із вивченою літерою;
-    розгадування фонетичних задач;
-    порівняльна характеристика звуко-складової (звуко-буквеної) структури слова (слів);
-    аналітико-синтетичні вправи;
-    гра;
-    знаходження на сторінці букваря матеріалу за вказаною ознакою;
-    розповідь учнів про найцікавіші завдання уроку;
-    пригадування вивченого напам’ять та ін.

Категорія: Цікавинки до уроку | Додав: РІТА
Переглядів: 1073 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]