Структура уроків української мови по В. Сокирко - Цікавинки до уроку - Скринька з секретом - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Вівторок, 06.12.2016, 18:03                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Скринька з секретом » Цікавинки до уроку

Структура уроків української мови по В. Сокирко
26.03.2016, 17:37

1. Структура уроку засвоєння нових знань.
I.    Організація учнів до роботи.
II.    Актуалізація опорних знань учнів - повторення раніше
вивченого матеріалу, який органічно зв'язується з новим
матеріалом,  служить основою для засвоєння нових знань (3-5 хв).
III.    Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми,
визначення завдань уроку (2 хв/)
IV.    Сприйняття і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу (12-15 хв).
1)    Спостереження  та  аналіз  мовних  явищ   під керівництвом
вчителя;
2)    Висновки, формулювання правила (учнями або вчителем);
3)    Уточнення   формулювання   правила   по   підручнику,    вивчення правила і підбір нових прикладів для його ілюстрації;
4)    Перевірка розуміння нового матеріалу (повторення вивченого
правила, аналіз нових прикладів).
V.    Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності
(15-20 хв):
1) Формування умінь користуватися знаннями (новими правилами в процесі виконання різноманітних вправ під керівництвом вчителя).
2) Самостійна творча робота (невелике контрольно-перевірне завдання, виконання якого покаже, як учні зрозуміли і усвідомили новий матеріал).
VI.    Домашнє завдання (3-5 хв.):
1)    Пояснення домашнього завдання і способу його виконання;
2)    Запис в щоденнику.
VII   Підсумки уроку (3-5 хв).
1)    Перевірка виконаних завдань уроку;
2)    Поурочне узагальнення.

2. Структура уроку осмислення знань, формування на їх основі
необхідних умінь і навичок
I.      Організація учнів до роботи (1 хв). 
П.     Словникова робота.
III.    Перевірка домашнього завдання (5-10 хв).
IV.    Мотивація навчальної  діяльності учнів, повідомлення теми і
завдань уроку (1 хв).
V.    Тренувальні      вправи       на       осмислення      знань, придбання   умінь,    навичок  по    певній   системі    з поступовим      ускладненням      форм      роботи,      зростанням самостійності  і творчої  активності  учнів. В процесі  виконання вправ повторюються необхідні  теоретичні відомості, правила (20-25 хв).
VI.    Творча робота з розвитку зв'язного мовлення (7-12 хв).
VII.    Підсумки уроку (2-3 хв).
VIII.    Домашнє завдання (3-5 хв).
IX.     Вчитель запитує що робили на уроці і пропонує перерахувати види робіт та  пояснити,  для чого їх виконували, з тим, щоб діти осмислили свою діяльність на уроці та її мету.

3.Структура уроку перевірки знань, умінь і навичок учнів
Варіант I  (контрольна робота)
I.    Організація учнів  до роботи (1 хв).
II.    Мотивація навчальної діяльності дітей, повідомлення мети уроку, форми контролю.
III.    Визначення вимог до учнів, до способу виконання роботи ( 2 – 3 хв)
IV.    Самостійне виконання учнів контрольної роботи  (20-35 хв).
V.    Здача робіт для перевірки (1-2 хв).
VI.    Відповіді    на    питання,   що виникли   в  учнів  під час виконання ро-боти (3-5 хв).
VII. Визначення   завдання,   пов'язаного   з   майбутнім   аналізом    результатів контрольної роботи. (Вчитель знає, які типи орфограм включені в тексті контрольного завдання, вказує на необхідність повторити відповідний матеріал, дає практичні завдання, враховуючи характер питань учнів після закінчення роботи, свої спостереження за виконанням завдання) (5 хв).
Варіант II. (контрольний диктант)
I.    Організація учнів до роботи (1 хв).
II.    Мотивація навчальної діяльності дітей, повідомлення мети уроку.
III.    Підготовча робота:
1)    Читання тексту диктанту;
2)    З'ясування розуміння змісту тексту диктанту.
IV.    Контрольний диктант (25-30 хв).
1) Вчитель читає речення, потім диктує його по частинам, учні записують; 
      2) Вчитель читає весь записаний текст, учнів перевіряють;
3)    Учні ще раз самостійно перевіряють записаний текст.
V.    Організований збір зошитів з диктантами на перевірку.
VI.    Відповіді на питання, які виникли в учнів під час
написання контрольного диктанту (5-10  хв).
VII.    Перевірка домашнього завдання (7-10 хв).
VIII.    Домашнє авдання (враховується потреба підготовки учнів
до уроку аналізу результатів контрольного диктанту, бажано
завдання індивідуалізувати). (3-5 хв).

4. Структура уроку аналізу результатів письмових робіт.
I.  Перевірка домашнього завдання (7-10 хв).
П. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення мети, завдань уроку (1-2 хв).
III.    Загальна характеристика результатів перевірки знань, навичок, які показали учні при   виконанні   контрольної  роботи, диктанту (3-5 хв).
1)    Загальна кількість «12-10», «9-7», «6-4», «3-1»;
2)    Аналіз позитивних сторін, зрушень в роботах окремих
учнів;
3)    Аналіз типових недоліків в роботах.
IV.    Робота над типовими помилками (25-30 хв).
1)    Пояснення орфограм, повторення правил;
2)    Запис аналогічних прикладів;
3)    Складання  речень  із  словами,  в яких  допущені помилки.
V.    Домашнє завдання (3-5 хв).
VI.    Робота над індивідуальними помилками (5-7 хв).

1)    Допомога вчителя, кращих учнів слабо підготовленим;
2)    Визначення індивідуальних завдань.

5. Структура уроку спеціального повторення.
I.    Перевірка домашнього завдання (1-8 хв).
II.    Мотивація навчальної  діяльності учнів, повідомлення мети, завдань  уроку (1 -2 хв)
III.    Повторення теоретичних відомостей, усний аналіз прикладів, що ілюст-рують теоретичні положення (5-8 хв).
IV.    Тренувальні вправи і різні види практичних робіт  з  метою  відтворення  раніше  вивченого,   виявлення уміннь використовувати знання, повторення правил в процесі письма (20-25 хв).
V. Творчі   вправи   -   робота   над    зв'язаним   мовленням (використання ви   вчених граматичних форм, орфограм в      довільному письмі 10-12 хв).
VI.    Домашнє завдання творчого характеру (3-5 хв).
          Визначення індивідуальних завдань залежно від того, які прогалини в знаннях окремих учнів виявлені під час повторення.
VII.    Підсумок уроку. Повторення вчителем того основного теоретичного матеріалу, який недостатньо засвоєний учнями (2-5 хв).
6. Структура уроку спеціального повторення.
I.    Перевірка домашнього завдання (5-7 хв).
II.    Мотивація навчальної  діяльності учнів і повідомлення мети,
завдань уроку (1-2 хв)
III.    Повторення,  узагальнення і систематизація найважливіших теоретичних відомостей  про тему з усним аналізом, узагальнення окремих мовних явищ (8-10 хв).
IV.    Різні види творчих вправ  на доказ правильності виконаних дій,  розумових  операцій,  написань (20-25 хв).
V.    Домашнє завдання творчого характеру (3-5 хв).
VI.    Підсумки уроку. Аналіз системи засвоєння вивченого матеріалу по  темі,  розділу.  Чітке  виділення,  повторення вчителем  основних   засвоєних   відомостей   по  темі,  які  необхідно добре і назавжди запам'ятати (4-5 хв).

 

Категорія: Цікавинки до уроку | Додав: РІТА
Переглядів: 150 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу