menu

Підведення підсумків: чому і що важливо завершити, щоб успішно почати?

У житті кожної людини, є цілі, мрії і бажання. Є щось, що для нас дуже важливо, що ми хочемо реалізувати або досягти. При цьому у кожної людини в певний період виникає те, що заважає реалізації цих самих цілей і завдань.

Щоб перевірити це експериментально, сьогодні ми звернемося до тіла і до своїх відчуттів.

Практика:

1. Якщо ви зараз стоїте, то встаньте зручно, відчуйте свої стопи. Якщо сидите - сядьте так, щоб спина не спиралася на спинку крісла або стіну. Прикрийте очі.

2. Відчуйте все своє тіло, відчуйте, що десь в просторі знаходяться ваші цілі, мрії і бажання. Відчуйте їх. Перед вашим поглядом виникне якась картинка або образ. Розгляньте його.

3. Ви бачите образ ваших цілей і бажань. Подивіться, де відносно вас знаходяться ваші незавершені справи? Що перше спало вам на думку? Де вони: перед вами, між вами і метою, позаду або навколо вас? Як виглядають ці незавершені справи? І тепер, коли ви готові, відкривайте очі.
Що ж нам заважає?

Чому так відбувається? Справа в тому, що іноді якісь речі нам на рівні свідомості здаються вже не важливими і несуттєвими. З активного сприйняття ми їх викидаємо. При цьому усередині нас, на підсвідомому рівні, воно продовжує існувати в нашому житті. Те, як давно ця справа була скоєно і її масштабність, ролі не грають. І таких справ може накопичуватися величезний оберемок. І навіть коли здається, що у людини немає перешкод для реалізації цілей, їй все-одно щось заважає. Найчастіше це і є незавершені справи, і прийшов час ... підбити підсумки!
Незавершені справи - де вони?

Отже, ви виявили, де відносно вас розташовані незавершені справи. Що це означає?

Якщо незавершені справи знаходяться між вами і метою або десь попереду вас, то, швидше за все, це означає, що вони є перешкодою на шляху руху до мети. Саме вони не дають вам пройти туди, куди ви хочете. І тому весь час щось збивається, зривається і заважає вам.

Другий варіант - незавершені справи можуть знаходитися позаду вас. Виходить, що перед вами мета, а позаду - незавершені справи. Тоді ці справи вас утримують, відтягують вашу енергію. Навіть якщо ви це не усвідомлюєте, вони все одно не дають рухатися вперед.

І третій варіант, коли незавершені справи розташовані десь навколо вас. Тоді, швидше за все, ви в'язень в них, вони висять на вас. Ви не можете рушити вперед, їх маса придавлює вас.

Якщо ви побачили свої незавершені справи в позиції, яка тут не розглядається, все одно є ймовірність, що вони заважають вашому просуванню.
Що робити зі справами, які не хочу робити?

Отже, ми бачимо, як сильно і суттєво можуть впливати на наші прагнення незавершені справи. Але ми - творці, і тільки нам вирішувати, як буде виглядати наше майбутнє. Ви хочете, щоб шлях до цілей став вільніше, щоб ви рухалися легко, ковзали, пливли до своєї мети. Хочете? Значить, ми будемо цього досягати.

Практика: візьміть аркуш паперу, ручку, зараз потрібно буде виконати декілька дій.

Отже, перше. Запишіть на лист всі справи, які потрібно зробити. Всі справи, від глобальних і довгострокових, до самих дрібних і незначних, які ви, можливо, і як справи не розглядаєте. Це може бути дзвінок, який треба було давно зробити, незначний, але ви про нього пам'ятаєте. Або скласти квитанції за минулий рік в окрему папку. Загалом, справи можуть бути самого різного порядку. Записуйте все від і до. Тобто навіть ті справи, які ви «і так зробите, навіщо писати?».

Тут є невелике зауваження: в перший раз списки підбиття підсумків бувають дуже великі, можливо, більше ста справ. Але надалі вони будуть все менше, повірте.
Спочатку хотілося сказати: не лякайтеся, якщо побачите багато. Але, мабуть, скажу навпаки. Злякаєтеся, отримаєте своє маленьке задоволення від цього переляку. Відчуйте, скільки у вас справ, і далі ми будемо з цим працювати.

Другий пункт: подивіться на всі свої списки, на всі записані справи і розділіть їх. Наприклад, олівцем або маркером, різними кольорами. Якого порядку можуть бути у вас групи? Наприклад: робота, кар'єра, бізнес, в залежності від того, чим ви займаєтеся. Особистісний розвиток, навчання. Взаємовідносини, сім'я, можливо, буде пункт про виховання дітей, і т.д. Домашні справи, побутові справи, здоров'я, спорт - тут можуть бути самі різні дії. У вас, швидше за все, вийде близько 6-7 груп.

Наступний пункт, третій. З насолодою, жирним маркером, викресліть ті справи, які втратили свою актуальність. Зустрічі, які вам вже не потрібні, дії, які вже нічого не зіграють у вашому житті. Справи, які ви розпочали, але не хочете закінчувати, бо вони вже не впливають на ваше майбутнє. Викресліть зі свого списку, отримаєте задоволення від цього процесу.

Чому це так важливо? Тому що, поки справи у вас не завершені, не поставлена ​​крапка, вони висять у вас в підсвідомості і так і є не зробленими. І при згадці слів «незавершені справи» вони спливають у свідомості. Отже, викреслили.

Четверте: виділіть важливі справи, великі справи, які впливають на вашу справу і на життя в цілому. Такі справи, які сприяють реалізації вашої мети. І винесіть їх окремо в список. Вам потрібно буде розпланувати їх на тривалий час. Найімовірніше справи, які можуть стосуватися або масштабних проектів по тривалості, або істотних по результату. Потрібно присвоїти їм термін реалізації та внести в свій планувальник.

П'яте: виділіть короткі завдання, то, що можна зробити в межах 10 хвилин. Викликати ремонтника, щоб щось полагодити, зробити дзвінок, щось перемістити. Виділяйте для таких справ щодня 30-40 хвилин, і коли у вас протягом дня утворюється пауза, реалізовуйте ці справи.

Чому важливо, щоб вони були списком? Тому що іноді виявляється, що ми отримуємо раптом проміжок вільного часу і не знаємо, чим його зайняти. Ось, здавалося б, 5 хвилин: і велику справу не почнеш, і незрозуміло, що зробити. Тоді й прийде на допомогу ваш список коротких справ. Саме час, щоб викреслити щось з нього.

Шосте: виділіть те, що важливо за термінами - подати звіти, здати документи в податкову, вилікувати зуб. Такі справи, які потрібно зробити зараз, сьогодні або до строго певного дня. Це потрібно буде робити перш усього іншого, в першу чергу.
Красиво завершимо!

Якщо ви підвели всі підсумки і у вас залишилися дії, які не підходять до жодної з категорій, рівномірно рознесені їх за планувальником, бажано з вказівкою термінів виконання. Зазвичай всі такі справи невеликі, вони реалізуються протягом найближчих 2-3 тижнів. Тим не менш важливо їх записати, щоб вони були у вас на очах. Всім іншим справам, які ви будете виконувати, присвоюйте дату, коли будете вносити їх в свій планувальник.

Короткі, не термінові справи ви можете делегувати, тобто перекласти на когось. Речі в чистку може віднести чоловік, з прибиранням легко впораються діти і.т.д. Використовуйте питання делегування настільки, наскільки це можливо - так у вас з'явиться трохи часу, наприклад, для подяки собі за такий успішну роботу.

 Прагнете, і у вас все вийде! Почніть з головного - підведіть підсумки!



Джерело: http://shkolazhizni.ru/archive/0/n-52289/
Категорія: Час для роздумів | Додав: РІТА (28.03.2012)
Переглядів: 797 | Теги: правила життя, успіх
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]