28.07.2014, 11:34 | |
Тема. Вправи на закріплення знань про м'які приголосні звуки та позначення їх м'якості. Вибірковий усний переказ прочитаного тексту. Мета. Закріплювати навички правильної вимови та письма слів із м'якими приголосними, вміння знаходити їх у словах. Розвивати навички усного переказу, зв’язного мовлення. Збагачувати словниковий запас учнів. Формувати ціннісне ставлення особистості до природи. Обладнання. Картки "Пиши красиво і правильно", картки – завдання , ілюстрації (солов’я, лебедя, дятла, горобця, лелеки перепілки), мультимедійним проектор, магнітофон, запис мажорної мелодії. Тип уроку. Закріплення вивченого матеріалу Хід уроку І. Організація класу Звучить мажорна музика , яка символізує пробудження природи після довгої зими і народження перших квітів, приліт пташок. Лине спів жайворонка. (Використання мультимедійного проектора) Сонечко в віконце заглядає, Кличе на урок вже нас. Та й дзвіночок теж лунає Працювати вже нам час. Бажаю у роботі вам успіхів, уваги, Ну, і звичайно, творчої наснаги. ІІ. Актуалізація опорних знань
— А щоб налаштуватися на творчу роботу давайте для початку трошки поримуємо. Ма-ма-ма – ой минула вже …(зима). Оз-оз-оз – утiка вiд нас…(мороз). На-на-на – надiйшла …(весна). Ки-ки-ки – дзюркотять… (струмки). Ва-ва-ва – зеленiес … (трава). Хи-хи-хи – прилiтають …(птахи). Ла-ла-ла – квiтка … (розцвiла). Ло-ло-ло – сонце … (запекло).
2. Каліграфічна хвилинка Весна в клас наш заглядала Та й завдання загадала: Дуже хоче перевірить, Як ви пишете уміло. а) Запис числа, класної роботи б) Запис буквосполучень ер кв ень тр в) Запис утворених слів — Які слова, пов’язані з весною, ви можете утворити, використовуючи дані буквосполучення (березень, квітень, травень).
3. Повідомлення теми і мети уроку — Отож, сьогодні на уроці Весна зі своїми друзями допоможе нам закріпити наші знання про м’які приголосні звуки. 4. Складання асоціативного куща — А яких перших друзів весни ви собі уявляєте? (місяці)
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок 1. Вибіркове списування (за вправою240) — Прочитай і знайдіть серед речень вправи таке, яке б, на вашу думку, стосувалося б нашої гості уроку – Весни.
(Використання мультимедійного проектора.
2. Малюнковий диктант — А виконавши це завдання , ви дізнаєтесь про ще одних справжніх друзів весни. Отож, малюнковий диктант. (Використання мультимедійного проектора) Соловей, лебідь, дятел, перепілка, горобець, лелька.
3. Вибірковий усний переказ тексту — Прочитайте у вправі 241, якою цю пташку побачив Олесь Гончар. а) Читання тексту кращим учнем — То якою автор побачив пташку? Чому? б) Самостійне читання тексту — Прочитайте текст ще раз самостійно і поділіть його умовно на частини. в) Переказ основної частини Фiзкультхвилинка Прокидаються квiтки, Розпускають пелюстки. Вiтерець дмухнув легенько, Пелюстки гойднув легенько. Сутеніє, i квiтки Закривають пелюстки, Тихо засинають, Голiвками гойдають. 4. Хвилинка - цікавинка — А що цікавого вам доводилось чути про перепілку? 5. Побудова речення за схемою (робота в парах) — Побудуйте з сусідом по парті речення за схемою і підкресліть слова, в яких є букви, що позначають м’які приголосні звуки. 6. Письмо з пам’яті ( за вправою 242) — Які твори вам траплялися про перепелів? (Пісні, вірші, оповідання) Приказка. Швидкий, як ведмідь за перепелами. — Нашому українському народові , напевно, так до вподоби ця пташка, що про неї існує ще й скоромовка. Прочитайте її з вправи 242 та знайдіть слово, у якому немає жодного м’якого приголосного звука. (поле)
7. Розвиток зв’язного мовлення. Завдання на основі прийому емпатії (розуміння відносин, почуттів, психічних станів іншої особи в формі співпереживання.) Гра «Перепілочка» — А тепер уявіть себе перепілочкою і складіть невеличку усну розповідь зо допомогою тексту – опори. (Використання мультимедійного проектора) Я ____(яка?)_____ перепілочка. Мені подобається ___(що?)_____. Я не люблю, коли _____________. Світ навколо мене _____(який?)___. Я надіюсь, що ______________. IV. Домашнє завдання
1-а група : вправа 243, всі завдання цієї вправи; 2-а група : опишіть свого домашнього улюбленця. V. Підсумок уроку 1. Складання сенкану — А на закінчення давайте складемо про весну сенкан Весна. Весела, запашна. Прийшла, запахла і зазеленіла. Приносить радість нам вона. Чарівная пора. 2. Підбиття підсумків. Оцінки. Ось і пролунав дзвінок – Закінчився наш урок. За роботу по заслузі Щиро дякую вам, друзі. | |
Категорія: 2 клас | | | |
Переглядів: 2169 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |