|
1. Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості. |
Метод (буквально шлях до чогось) означає спосіб досягнення мети, певним чином упорядковану діяльність.
Методом навчання називають спосіб упорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладача, направленої на рішення завдань виховання і розвитку навчаємих в процесі навчання [42].
Методи навчання є одним з найважливіших компонентів навчального процесу. Без відповідних методів діяльності неможливо реалізувати мету і завдання навчання, досягнути засвоєння навчаємими певного змісту навчального матеріалу. |
Дедалі більш актуальним в освітньому процесі стаєвикористання в навчанні прийомів і методів, які допомагаютьформувати вміння самостійно здобувати нові знання, збирати необхідну інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. В останні роки цю проблему в початковій школі вирішують, зокрема, через організацію проектної діяльності. |
Проблемний виклад матеріалу |
Автор. Стецюк Алла Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7
Тема: Письмо малої букви е. Написання складів, слів з буквою е.
Мета: Вчити писати малу букву е, поєднувати її з іншими буквами, писати слова з . буквою е. Розвивати вміння аналізувати допущені помилки в написанні букв. Вправляти у розвитку дрібної моторики. Виховувати старанність, охайність письма. |
Автор. Стецюк Алла Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Майстер-клас на конкурс "Вчитель року-2017" |
Автор. Чеботарьова Жанна Миколаївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема: Підсумковий урок з теми «Похвала книгам». Мета: Закріпити знання про історію виникнення книги; розширити уявлення учнів про першодрукарство, розвивати уміння добирати книгу, виховувати бажання читати та формувати ціннісне ставлення до книги , сприяти її збереженню. Обладнання: Презентація,виставка книг,виставка проектів,вислови про книгу. Тип уроку: Закріплення вивченого. Віртуальна подорож. |