menu
У розділі матеріалів: 982
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 98 99 »

Цікавинки до уроку | Переглядів: 828 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 15.10.2017 | Коментарі (0)

Цікавинки до уроку | Переглядів: 845 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 15.10.2017 | Коментарі (0)

Цікавинки до уроку | Переглядів: 887 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 15.10.2017 | Коментарі (0)

Цікавинки до уроку | Переглядів: 677 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 15.10.2017 | Коментарі (0)

І.    Вступна бесіда вчителя (постановка мети уроку).
      Головне в цій бесіді — викликати інтерес до ро¬боти і бажання працювати над метою уроку, чітко окреслити завдання, які ставляться перед учнями. Грамотний початок — половина успіху. Учитель повинен обов'язково зацікавити учнів не тільки тим, що через де¬який час вони зможуть грамотно й красиво висловлювати свої думки, а й тим, скажімо, що найкращий переказ:
- обов'язково прочитають у класі;
- розмістять у класному журналі «Наша творчість»;
- прочитають на батьківських зборах;
- покажуть як зразок малюкам, учням із паралельного
  класу та ін.


 

Цікавинки до уроку | Переглядів: 1887 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)

І. Вступна бесіда вчителя (постановка мети уроку).
      Головне в цій бесіді — викликати інтерес до ро¬боти і бажання працювати над метою уроку, чітко окреслити завдання, які ставляться перед учнями. Грамотний початок — половина успіху. Учитель повинен обов'язково зацікавити учнів не тільки тим, що через де¬який час вони зможуть грамотно й красиво висловлювати свої думки, а й тим, скажімо, що найкращий переказ:
-    обов'язково прочитають у класі;
-    розмістять у класному журналі «Наша творчість»;
-    прочитають на батьківських зборах;
-    покажуть як зразок малюкам, учням із паралельного
класу та ін.

 

Цікавинки до уроку | Переглядів: 1428 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)

Підготовча робота проводиться заздалегідь до кож¬ного уроку.
I.     Вступна бесіда.  Актуалізація чуттєвого досвіду дітей
1.    Створення емоційного настрою:
-  читання віршів;
-  слухання музичних творів.
         2.Фрагмент малювання.
         3.Робота за картиною або дитячими малюнками.
Види робіт: бесіда з опорою на знання учнів; робота з малюнком; робо-та з ілюстрацією в підручнику; слухання грамзапису; читання уривків з ху¬дожніх творів учителем (учнями) з подальшим аналізом; обмін враженнями від побаченого на екскурсії тощо.

 

Цікавинки до уроку | Переглядів: 1582 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)