ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА УРОКУ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ - Цікавинки до уроку - Скринька з секретом - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 12:30                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Скринька з секретом » Цікавинки до уроку

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА УРОКУ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
26.03.2016, 17:39

Підготовча робота проводиться заздалегідь до кож¬ного уроку.
I.     Вступна бесіда.  Актуалізація чуттєвого досвіду дітей
1.    Створення емоційного настрою:
-  читання віршів;
-  слухання музичних творів.
         2.Фрагмент малювання.
         3.Робота за картиною або дитячими малюнками.
Види робіт: бесіда з опорою на знання учнів; робота з малюнком; робо-та з ілюстрацією в підручнику; слухання грамзапису; читання уривків з ху¬дожніх творів учителем (учнями) з подальшим аналізом; обмін враженнями від побаченого на екскурсії тощо.

ІІ. Повідомлення (або уточнення) теми і мети уроку. 
    Обговорення їх з учнями.
IIІ. Колективна підготовча робота. ( Мовна підготовка тексту)
1.    Запис «кольорових» слів.
2.    Добір іменників до тематичного слова.
3.    Добір прикметників та дієслів до іменників.
4.    Утворення словосполучень та складання речень.
5.    Добір речень із запропонованих.
6.    Складання і запис плану.

 ІV. Складання  усної зв'язної розповіді учнями
V.Самостійна робота 
 Написання тексту твору ( переказу).  Надання індивідуальної допомоги  у записі тексту окремим учням.
VІ. Перевірка самостійної роботи,  удосконалення тексту
1.    Самоперевірка
2.    Читання зразка твору вчителем і співставлення його з творами учнів.
3.    Читання творів учнями.
4.    Корекція і доопрацювання творів.
5.    Добір слів у риму до вірша.
VІІ. Підсумок уроку
1.    Відповіді на запитання.
2.    Читання творів або фрагментів з них.
Примітка. Кожен вчитель може або замінити, або додати той чи ін-ший пункт. Орієнтовна структура уроку - не залізна схема. Вона повинна дати творчий поштовх думці вчителя, допомогти йому в мето¬дичному плані.


 

Категорія: Цікавинки до уроку | Додав: РІТА
Переглядів: 200 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу