Діти індиго. Чому наші діти такі? - Час для роздумів - Записник - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Субота, 10.12.2016, 18:35                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Записник

Головна » ЗАПИСНИК » Час для роздумів

Діти індиго. Чому наші діти такі?
«Діти індиго - псевдонауковий термін, вперше введений Ненсі Енн Тепп, жінкою, яка вважається екстрасенсом, для позначення дітей, які, на її думку, мають аурою кольору індиго» (Вікіпедія).
Зараз ця тема дуже популярна. Багато говорять, пишуть, знімають фільми, але чіткої критерії, за якою можна було б відрізнити цих дітей від усіх інших, немає.Різні автори наводять всілякі ознаки, що мають між собою мало спільного. Спробуємо розібрати опис дітей індиго за допомогою Системно-векторної психології. Проблема в описі дітей індиго полягає в тому, що спостерігаються діти з різними наборами векторів. Природно, вони не схожі між собою, відрізняються особливостями характеру і своїми прагненнями. Вектора - це певні якості характеру, обумовлені унікальними для кожного вектора властивостями. Всього існує вісім векторів, і у кожного з них є своя видова роль. Скористаємося переліком якостей і основних ознак дітей індиго, наведених у Вікіпедії, і розберемо з точки зору системно-векторної психології, хто ж насправді ці діти.Читаємо:
 - Самоповага, індивідуалізм, небажання підкорятися іншим, неприйняття авторитетів;
- Почуття соціальної несправедливості, підвищене почуття відповідальності;
- Несприйнятливість до традиційних прийомів виховання.
Це все типові риси дитини з уретральним вектором. Видова роль уретральніка - вождь, ватажок. У древньому суспільстві він буквально був вождем зграї. Він вів зграю на полювання і війну, відповідав за розширення життєвого простору, породження і виживання, цілісність живої речовини Вождь - вершина ієрархії, звідси і природно обумовлена ​​несприйнятливість до зовнішніх обмежень, яка тут називається індивідуалізмом. Кому може підкорятися той, хто несе відповідальність за всіх інших? Хто може бути для нього авторитетом? Уретральна людина володіє справжнім почуттям справедливості, бо дає кожному те, що йому не вистачає. Якщо у цієї жінки двоє дітей - їй два шматки м'яса, у цієї п'ятеро - їй п'ять шматків. Але коли прийде черга, у цієї двоє підуть на війну, у тієї - п'ятеро: кожному у своїй мірі.Виховувати таку дитину треба, роблячи упор на її вроджене почуття відповідальності, не вимагаючи беззастережного підпорядкування і слухняності. Сліпо підкорятися вона не може за своєю природою. Природно, сучасна система виховання для неї неадекватна і вона буде до неї несприйнятлива.
Читаємо Вікіпедію далі:
 - Великий творчий потенціал у поєднанні з високим рівнем інтелекту;
- Імпульсивність, різкі перепади настрою і поведінки, при несприятливому збігу обставин - схильність до депресій.
Це властивості дітей з зоровим вектором. Обумовлені вони видовою роллю зоровика - денний охоронець зграї, яку він виконував завдяки особливо чутливим зоровим рецепторам.Оскільки саме через очі ми отримуємо майже всю інформацію, то зоровики володіють самої високою здатністю до навчання. Звідси дуже високий рівень інтелекту.Велика емоційна амплітуда є також необхідною складовою для виконання своєї видової ролі зоровика. Щоб попередити зграю про небезпеку, він повинен був випробувати найсильніший переляк. Феромони страху миттєво поширювалися, і вся зграя рятувалися втечею. Так що різкі зміни настрою закладені природою і є нормою для людини з зоровим вектором.До теперішнього часу зоровик з будь-якого приводу випробовує сильні емоційні переживання. Через свою емоційну чуйність він здатний осягнути стан іншої людини і відобразити його як актор або письменник. Це і є витоки великого творчого потенціалу.Нерозвинений, нереалізований зоровик може відчувати почуття туги, але не депресії. Тут неточність, бо депресії здатні відчувати тільки люди зі звуковим вектором і більше ніхто.
Продовжуємо читати Вікіпедію:
- Непосидючість, енергійність, дефіцит уваги.
А це про дитину з шкірним вектором. Це дуже активні рухливі пустотливі діти. Вони такими і задумані природою. У них гнучке тіло і гнучка психіка: такі люди, навчившись підкорятися в дитинстві, у дорослому віці вже зможуть підкоряти інших, володіючи лідерськими якостями і організаційними здібностями. Це майбутні армійські командири, винахідники, інженери, законники. З них виходять чемпіони світу в різних видах спорту.Шкіряна людина прагне економити все, в тому числі час, сили і ресурси. Тому саме вона стала винахідником лука, списа, колеса, доріг і всього іншого, що дозволяло більш раціонально витрачати сили і час. Для Шкіряника природно робити кілька справ одночасно.Ось і дитина з шкірним вектором теж намагається встигнути все і відразу, але вона ще не має достатньо навичок і досвіду, щоб утримувати все під контролем. Це її програвання видовий ролі, інакше ця здатність залишиться нерозвиненою. А на нього навішують діагноз «дефіцит уваги».
Продовжуємо читати Вікіпедію:
- Асоціальність, низька комунікабельність, схильність замикатися в собі.
Це опис дитину зі звуковим вектором. Коли звуковий вектор пригнічений, нерозвинений, дитина замкнута, відчужена. Влна не може знайти спільну мову з однолітками, воліє самотності. Це один з векторів, що має незвичайно сильний вплив на розвиток всього людства.Так хто ж вони такі? Вище описані характерні особливості дітей індиго. Як ми бачимо, описані прояви практично будь-якого вектора. Як у цьому розібратися? Кожне нове покоління народжується трохи-трохи розумнішими за попереднє. Розвиток постійно йде на прискорення та збільшення. Збільшується загальний культурний багаж, технічний прогрес розвивається небаченими темпами. Нинішнє покоління реалізує ті навички, досвід, думки, які були напрацьовані попередніми поколіннями і передані далі. Зміни між поколіннями настільки величезні, що абсолютно відірвали дітей від покоління їхніх батьків.Діти нового покоління володіють всіма властивостями, властивими їх векторів. Ось тільки темперамент векторів істотно зріс. У свою чергу, діти, яких називають індиго, це просто діти, які на загальному тлі мають рівень темпераменту помітно вище середнього. Це означає, що додатково збільшилася виразність властивостей вектора, його сила, талант. Таким чином, ці діти в сприйнятті попереднього покоління - це щось виняткове. Саме звуковиків частіше інших називають дітьми індиго. Звуковий вектор не буває без хоча б одного з нижніх векторів (шкірний, анальний, м'язовий і уретральний), тому звуковики притаманні і якості інших векторів. Трапляється також, що індиго називають просто темпераментних дітей, що яскраво проявляють себе в суспільстві. Звук - диригент векторального оркестру. Людство представлено вісьмома векторами, тобто воно восьмимірне. Розвиток його відбувається через звуковий вектор, всі інші вектора через звук беруть участь у створенні цілого. Це означає, що найбільше навантаження лягає на дітей зі звуковим вектором.Видова роль звуковиків в стародавній людської зграї - нічний дозорець. Тільки він володів настільки розвиненим сенсором-вухом, що міг серед звуків ночі розрізнити тріск гілочки під лапою леопарда. Він рятував зграю, вчасно попереджаючи про небезпеку.Так тривало багато тисяч років. Сиділи звуковики і вслухалися в ніч. Вони зосереджувалися на зовнішніх звуках, і при цьому відбувалося зосередження всередині себе. При глибокому зосередженні звуковиків всередині себе відбувалися процеси, що призводять до ускладнення розумового процесу. З'явилося абстрактне мислення. Ці напрацювання накопичувалися в несвідомому. Нові покоління, народжені більш темпераментними, ускладнювали ландшафт, вдосконалювали знаряддя праці і технології.Так протікала м'язова фаза розвитку людства. Древня людина не відокремлювала себе від зграї, оскільки повністю, безпосередньо залежала від всіх інших. Кожен виконував свою видову роль, сприяючи виживанню зграї в цілому. Кожен відчував себе клітиною єдиного організму. Були тільки «ми».І ось, близько шести тисяч років тому розвиток абстрактного мислення досягнув такого рівня, що звуковики зуміли усвідомити себе. Він відокремив себе від всіх інших і назвав себе «Я». Закінчилася м'язова тваринна фаза розвитку людства. Почалася анальна фаза.
Як розпізнати дитину
індиго? По особливим питанням ... Усвідомлення власного Я породило безліч питань: хто я, для чого живу, що таке життя, хто всім керує. Такі ж питання виникають у кожного маленького звуковика, і вони задають їх своїм батькам, вихователям.Тільки от відповіді не завжди отримують. Питання, що залишилися без відповідей, нікуди не діваються, і життя присвячується пошуку відповідей на них, мучачи людини неясним занепокоєнням, депресіями. Пізнання самого себе, свого прихованого психічного - це привілей звуковиків. Тільки через пізнання самого себе можна прийти до усвідомлення вищого сенсу існування всього людства. Так в давнину з'явилися релігії, філософія, письмове слово, музика, езотерика або навіть атеїзм як результат незнаходження Бога.З причини постійної зайнятості вирішенням якихось «заумних» проблем звуковики вважаються людьми дивними, не від світу цього, розсіяними з вулиці Басейної. Це відбувається тому, що вони постійно ведуть внутрішні діалоги, розмовляють самі з собою. Тому найпростіші питання їх застають зненацька. Вони дивляться нерозуміючими очима і перепитують: «А? Що? »Їм необхідно якийсь час, щоб вийти з самозанурення, осмислити поставлене запитання і потім відповісти на нього. Вчителів і батьків дуже дратує ця повільність і часто їм ставлять діагноз «затримка психічного розвитку». Відправляють у відповідну школу і напихають таблетками.І серед них можуть виявитися потенційні генії, тому що саме звуковики володіють наймогутнішим інтелектом, здатним генерувати ідеї, які правлять світом, і здійснювати наукові прориви, що відкривають перед людством небачені горизонти і можливості.Особлива місія. Колосальна важливість і обсяг завдання звукового вектора, навіть не цілком усвідомлені, накладають на дітей свій відбиток. Вони несуть свій хрест, їм особливо важко, так як спертися немає на що. Велика література і геніальна музика відображають цінності минулого часу, тому не наповнюють, не вирішують сьогоднішніх проблем. Філософські ідеї стали лише надбанням культури, практичного значення вони вже не мають.Почався складний етап: пізнання себе і свого психічного. Це під силу тільки розвиненому звуковому вектору. Решта мучаться депресіями, намагаються глушити себе наркотиками, найнещасніші стрибають у вікна. А адже вони зовсім ще діти.Допомогти вирішити виникаючі проблеми може тільки вивчення системно-векторної психології. Це практичне знання здатне вказати напрямок для правильного виховання і розвитку дітей і позначити їм шлях до пізнання себе, що заповнить всі порожнечі. Здатне допомогти зрозуміти особливості дітей індиго - або просто талановитих від природи дітей.Тільки звуковий вектор, використовуючи міць свого абстрактного інтелекту, здатний найбільшою мірою пізнавати природу людини; древній наказ «пізнай самого себе» звуковики можуть сьогодні здійснити через осягнення прихованого в несвідомому. Досліджуючи несвідоме, переводячи його в свідоме розуміння людської психіки і роблячи це розуміння загальним надбанням. З цим не впоратися тільки одному звуковому вектору навіть за умови, що це найбільша і найважливіша міра з точки зору розвитку людства. Необхідні розвиток і підтримка всіх векторів.


Джерело: http://epsychology.ru/articles/deti-indigo-pochemu-nashi-deti-takie
Категорія: Час для роздумів | Додав: РІТА (24.12.2012)
Переглядів: 466 | Теги: ДІТИ-ІНДІГО
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу