ТЕМА. Гірські породи. Тверді, рідкі й газоподібні гірські породи. Корисні копалини, їх різноманітність. Утворення корисних копалин у природі. Значення гірських порід у природі і для людей. Охорона корисних копалин .Практична робота .Розпізнавання окремих корисних корисних копалин . МЕТА : ● формувати в учнів поняття «гірська порода», «мінерали», «корисні копалини»; ● ознайомити з найвідомішими гірськими породами, корисними копалинами, їх різноманітністю у природі; ● розвивати спостережливість, вміння порівнювати, класифікувати, самостійно робити висновки; ● виховувати дбайливе ставлення до неживої природи, гордість за багатства своєї Батьківщини, бажання ощадливо використовувати корисні копалини. Обладнання: фізична карта України; колекція гірських порід; лупа; таблиці з умовними позначеннями корисних копалин. Тип уроку: комбінований. |
Інтегрований урок з розвитку зв'язного мовлення і трудового навчання |
Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" План-конспект уроку “Будьмо знайомі: я – хлопчик, я – дівчинка” розроблений для учнів початкових класів. Це спроба надати учням інформацію з гендерних питань, не переобтяжуючи їх незрозумілою юридичною термінологією, а в цілком доступній їхньому віку формі, на зрозумілих для них сюжетних лініях. Ігрові та інтерактивні методи, використані в цьому заході, дозволяють зробити цю тему цікавою, легкою для дітей, включають хлопчиків і дівчаток у спільну роботу, вчать їх співпрацювати творчо і злагоджено, згуртовують і здружують клас, формується взаємоповага, почуття колективізму, позитивне ставлення до протилежної статі. Це спроба переконати дітей, що дівчатка ні в чому не поступаються хлопчикам, що надійним другом може бути і хлопчик, і дівчинка, показати, що дівчатка і хлопчики мають рівні права та рівні можливості для їх реалізації. |
Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Мета: розширити знання дітей про їхні права, ознайомити з документами з захисту прав дитини, з поняттями «право», «обов’язок», «декларація», «конвенція»; вчити дотримуватись правових обов’язків та користуватися своїми правами у повсякденному житті; сприяти розумінню того, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати обов’язки. Обладнання: схема «право», таблиця «обов’язки», колаж «звернення дітей до дорослих», м’ячик для гри, назви документів, конверти із завданнями, мультфільми про права, мультимедійні матеріали до гри «Знавці права». |
Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Мета: розширити знання дітей про їхні права, ознайомити з документами з захисту прав дитини, з поняттями «право», «обов’язок», «декларація», «конвенція»; вчити дотримуватись правових обов’язків та користуватися своїми правами у повсякденному житті; сприяти розумінню того, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати обов’язки. Обладнання: схема «право», таблиця «обов’язки», колаж «звернення дітей до дорослих», м’ячик для гри, назви документів, конверти із завданнями, мультфільми про права, мультимедійні матеріали до гри «Знавці права».
|