menu
У категорії матеріалів: 94
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 9 10 »


Автор. Чеботарьова Жанна Миколаївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Тема: Підсумковий урок з теми «Похвала книгам».

Мета: Закріпити знання про історію виникнення книги; розширити уявлення учнів про першодрукарство, розвивати уміння добирати книгу, виховувати бажання читати та формувати ціннісне ставлення до книги , сприяти її збереженню.

Обладнання: Презентація,виставка книг,виставка проектів,вислови про книгу.

Тип уроку: Закріплення вивченого. Віртуальна подорож.

3 клас | Переглядів: 982 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2016 | Коментарі (0)

Методисту | Переглядів: 525 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2016 | Коментарі (0)

Анкета для вчителів «Використання інтерактивних технологій»

 

1. Віддаю перевагу таким формам навчальної діяльності:

        а)  фронтальним;

б)   індивідуальним;

в)   груповим (кооперативним);

г)   іншим______________________________________________

2. Практикую роботу в малих групах:

а) часто;

б)  рідко;

в)  не практикую;

г)  інше_________________________________________________________

3. Не використовую інтерактивні технології, тому що

       а) вважаю їх недоцільними під час вивчення даного предмета, теми;

       б) традиційні підходи до навчання вважаю єдино правильними;

       в) інше_______________________________________________________

4. Вважаю, що дискусію як елемент уроку можна використовувати:

       а) на уроках суспільно-гуманітарного циклу;

       б) на уроках будь-якого предмета;

       в) практично на всіх уроках, окрім точних наук;

       г) інше_______________________________________________________

5. На мою думку, гуманізації стосунків між учнями сприяє така форма роботи:

       а) індивідуальна;

       б) фронтальна;

       в) групова (кооперативна).

6. Я вважаю, що формуванню в учнів  активної життєвої позиції сприяє така форма роботи:

       а) індивідуальна;

       б) фронтальна;

       в) групова (кооперативна).

7. На мою думку, інтерактивні форми роботи сприяють розвитку комунікативних здібностей учнів:

       а) частково;

       б) так;

       в) не сприяють;

        г)інше______________________________________________________

8.Можу поділитися досвідом з такого  питання: __________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Роботу міського методичного об’єднання вчителів 3 класів вважаю  (потрібне підкреслити):

     а) задовільною                                б) незадовільною

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 975 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

      Інтерактивні методи навчання – методи спілкування на основі діалогу. Вони народилися з теорії проблемного навчання, сутність якої полягає не в передачі готової інформації  від учителя та пасивного її засвоєння учнем, а в отриманні учнями в процесі комунікації нових знань і вмінь за допомогою розв’язання теоретичних та практичних проблем.

У перекладі з англійської "inter" - взаємний, act – дія. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учасників. Це спів навчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці, де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами НВП).

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 1323 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Слово інтерактив (пер. з англійської іnter — взаємний, асt - діяти) означає взаємодіяти. Інтерактивний метод - це спосіб взаємодії через бесіду, діалог.

Інтерактивне навчання - це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів. Інтерактивні методи навчання передбачають фронтальну роботу учнів та роботу малими групами. Найефективніші результати можна отримати при організації роботи учнів малими групами. Інтерактивне навчання не є зовсім новим, адже подібні підходи застосовувалися здавна, а на початку радянської педагогіки були дуже поширеними в школі (лабораторне та бригадне навчання 20-х років). Застосування цих методів і форм навчання в окремих школах давало разючі результати.

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 986 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Павелко Л.І., директор Дитиницького НВК  «загальноосвітня школа І ступеня-дошкільний навчальний заклад» Дубенського району Рівненської області

Мова людини - це показник її інтелекту і культури. Чим мова точніше, образніше виражає думку, тим значніше людина як особистість. Однією з головних завдань у діяльності вчителя початкових класів є розвиток мовлення школярів. Від її успішного розвитку багато в чому залежить якість подальшого навчання і виховання. Розвинути мовлення - це основна мета початкової школи, оскільки без її освоєння не може відбуватися соціалізація дитини в суспільстві. Сучасні стандарти освіти і програми в школах мають певні вимоги до розвитку мовлення школяра. Звідси випливають і  завдання початкової школи - формування мовних навичок учнів, розвиток їх мислення, пізнавальних здібностей. Відомо, що розвиток розумових здібностей тісно пов'язаний з розвитком мови. Тому і основна робота з розвитку мовлення молодших школярів проводиться на уроках рідної мови і літературного читання. Однак, щоб зберегти рівень мовної культури, а тим більше підняти цей рівень, на мою думку, потрібен загальний фронт боротьби за грамотність і культуру мовлення на уроках з усіх навчальних дисциплін та в позаурочний час - єдиний мовний режим.

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 880 | Завантажень: 6 | Додав: РІТА | Дата: 15.12.2015 | Коментарі (0)