Технології інтерактивного навчання - Самоосвіта - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 04:23                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Самоосвіта

Технології інтерактивного навчання
16.01.2013, 12:31

Робота в парах

Кооперативне навчання можна здійснювати не тільки в групах, а й у парах. Таку роботу застосовують і як окрему технологію, і як підготовчий етап до роботи в групах.

Робота в парах сприяє позитивному ставленню до навчання, розвиває вмін­ня пристосуватися до роботи в групах, підготовлює грунт для широкого і ефек­тивного застосування інтерактивних технологій.

Вона дуже ефективна на початкових етапах навчання.

За умов парної роботи всі діти в класі отримують можливість говорити, ви­словлюватися. Робота в парах дає учням час поміркувати, обмінятись ідеями з партнером і лише' потім озвучувати свої думки перед класом. Вона розвиває на­вички спілкування, вміння висловлюватися, критично мислити, переконувати,вести дискусію. Під час роботи в парах можна швидко виконати вправи, які за інших умов потребують багато часу.

Наприклад:

1. Обговорити короткий текст, завдання до нього.

2. Взяти інтерв'ю і визначити ставлення партнера до заданого тексту тощо.

3. Зробити взаємоаналіз чи взаєморедагування письмових робіт.

4. Сформулювати підсумок уроку.

5. Розробити разом запитання до учнів чи до вчителя.

6. Проаналізувати разом вправу, задачу, проблему.

7. Протестувати й оцінити роботу один одного.

8. Відповісти на запитання вчителя.

Організація роботи

1. Запропонуйте учням завдання, поставте запитання для невеличкої дискусії, поясніть його, дайте учням 1-2 хв для обдумування можливих відповідей або індивідуальних рішень.

2. Визначте, хто з учнів висловлюватиметься першим, запропонуйте обгово­рити свої ідеї один з одним. Щоб привчити дітей до чіткої організації роботи в парах, ліпше одразу визначити час на спільне обговорення. Учні повинні дійти згоди щодо відповіді або рішення.

3. Після того як час буде вичерпано, дайте можливість кожній парі предста­вити свої результати роботи.

 

Ротаційні (змінні) трійки

Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналі­зу й обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, засвоєння і за­кріплення.

Організація роботи

1. Розробіть запитання на допомогу учням з метою обговорення нового ма­теріалу. Запитання повинні передбачати неоднозначну відповідь.

2. Об'єднайте учнів у трійки. Розмістіть їх так, щоб кожна з них бачила трій­ку ліворуч і трійку праворуч. Разом усі трійки мають утворити коло.

3. Поставте кожній трійці відкрите запитання (однакове для всіх членів трій­ки). Кожен за порядком повинен на нього відповісти.

4.  Після короткого обговорення запропонуйте учасникам розрахуватися на "перший, другий, третій". Учні з номером "один" переходять до наступної трій­ки за годинниковою стрілкою, а учні з номером "два" переходять через дві трій­ки проти годинникової стрілки. Учні з номером "три" залишаються на місці і є постійними членами своєї трійки. У результаті утвориться нова трійка.

5. Змінюйте трійки стільки разів, скільки є запитань.

Категорія: Самоосвіта | Додав: РІТА | Теги: Інтерактивне навчання, технології навчання
Переглядів: 3690 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу