Тест – анкета „Про здібності дитини. Як їх упізнати?” - Методичний порадник - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 20:41                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » Методичний порадник

Тест – анкета „Про здібності дитини. Як їх упізнати?”
09.10.2014, 11:09

Тест – анкета

„Про здібності дитини. Як їх упізнати?”

У дитини абсолютно очевидні технічні здібності, якщо вона:

  • цікавиться найрізноманітнішими механізмами та машинами;
  • любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;
  • сама докопується до причин зіпсованості і примх механізмів або апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;
  • може лагодити пошкоджені прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, доробок, знаходить оригінальні рішення;
  • уміє і любить малювати, „бачить” креслення та ескізи малюнків;
  • цікавиться спеціальною, навіть дорослою технічною літературою.

(6 характерних ознак)

 

Дитина має музичні здібності, якщо вона:

  • любить музику та музичні записи, завжди намагається бути там, де можна послухати музику;
  • якщо співає або грає на музичних інструментах, вкладає у виконання почуття та енергію, а також свій настрій;
  • створює власні мелодії;
  • навчилась або навчається грати на будь-якому музичному інструменті.

(4 характерні ознаки)

 

Артистичний талант у дитини виявляється в тому, що:

  • часто, коли їй не вистачає слів, передає свої почуття мімікою, жестами і рухами;
  • намагається викликати емоційні реакції в інших, коли з захопленнях про щось розповідає;
  • змінює тональність голосу, мимоволі імітуючи людину, про яку розповідає;
  • з великим бажанням виступає перед аудиторією, причому намагається, щоб його глядачами були дорослі;
  • з дивовижною легкістю передражнює чиїсь звички, пози, висловлювання;
  • пластична і відкрита всьому новому;
  • любить і розуміє значення гарного або характерного одягу.

(7 характерних ознак)

 

У дитини неабиякий інтелект, якщо вона:

  • добре розмірковує, ясно міркує, розуміє недоказане, висловлює причини і мотиви вчинків інших людей;
  • володіє доброю пам’яттю;
  • легко і швидко схоплює новий матеріал;
  • задає дуже багато продуманих і виправданих ситуацією запитань;
  • любить читати книги, причому за власною програмою, що на декілька років випереджує дошкільну або шкільну;
  • випереджає своїх однолітків з навчання, причому не обов’язково є відмінником, часто скаржиться, що їй нудно на заняттях;
  • значно краще і ширше своїх багатьох однолітків інформована про події і проблеми, що не торкаються її безпосередньо;
  • володіє почуттям власної гідності і здорового глузду, не по рокам розважлива і навіть обачлива;
  • все дуже добре сприймає, спостережлива, швидко, але не обов’язково гостро реагує на все нове і несподіване в житті.

(9 характерних ознак)

 

Не гнівайтесь на вашого пустуна – у нього спортивний талант:

  • він енергійний  і весь час хоче рухатись;
  • він сміливий до безрозсудства і не боїться синців та гуль;
  • він майже завжди бере гору в бійках навкулачки або виграє в якій-небудь спортивній грі;
  • невідомо коли він встиг навчитися спритно вправлятись з ковзанами та лижами, м’ячами та ключкою;
  • краще за багатьох своїх однолітків фізично розвинений і координований у рухах, рухається легко, пластично, граціозно;
  • надає перевагу іграм, змаганням, навіть просто біганні перед книгами і спокійними розвагами;
  • здається, що він ніколи серйозно не втомлюється;
  • не має значення, чи цікавиться усіма видами спорту чи якимось одним, але у нього є свій герой спортсмен, якого він наслідує.

(8 характерних ознак)

 

У дитини літературний талант, якщо вона:

  • розповідаючи про що-небудь, уміє додержуватись вибраного сюжету, не втрачає основної думки;
  • любить фантазувати або імпровізувати на тему дійсної події, причому надає події щось нове та незвичне;
  • вибирає в своїх усних або письмових оповіданнях такі слова, які добре передають емоційний стан та почуття героїв сюжету;
  • зображує персонажів своїх фантазій живими та цікавими, з характерними людськими рисами;
  • любить насамперед писати оповідання, не боїться почати писати роман про власне життя.

(5 характерних ознак)

 

У дитини здібності до наукової роботи, якщо вона:

  • володіє явною здатністю до розуміння абстрактних уявлень, до узагальнень;
  • уміє чітко висловлювати чужу і власну думку або спостереження, причому нерідко записує їх не для того, щоб похвалитися, а для себе;
  • любить читати науково-популярну літературу, дорослі статті та книги, випереджаючи в цьому однолітків на декілька років, причому надає перевагу саме цій, а не розважальній літературі;
  • із задоволенням проводить час за створенням власних проектів, конструкцій, схем;
  • не журиться і ненадовго остигає до роботи, якщо його винахід або проект не підтримали або навіть висміяли.

(6 характерних ознак)

Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: обдарована дитина
Переглядів: 573 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу