ШКАЛА ДЛЯ РЕЙТИНГУ ПОВЕДІНКОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ Розроблено Джозефом Рензуллі (1977 р.) і адаптовано Людмилою Василівною П - МО, семінар-практикум, ТГ - Методична скарбничка - Комірка - Вересневий передзвін (сайт-портфоліо)
Понеділок, 05.12.2016, 12:27                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
О.Савченко

фото

В.Науменко

фото

2 клас

фото

Міні чат
Ловці снів

Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » СКРИНЬКА » Методична скарбничка » МО, семінар-практикум, ТГ

ШКАЛА ДЛЯ РЕЙТИНГУ ПОВЕДІНКОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ Розроблено Джозефом Рензуллі (1977 р.) і адаптовано Людмилою Василівною П
26.11.2014, 12:02

Пропонована шкала складена для того, щоб учитель міг оцінити характеристики учня в пізнавальній, мотиваційній, творчій і лідерській галузях.

Прізвище, ім'я учня__________________

Дата___________________________________

Школа №_________ Клас_______________

Вік_______

Учитель або той, хто проводив рейтинг_____

Як давно Ви знаєте цю дитину?________                                   

Оскільки чотири шкали представляють відносно різні сторони поведінки, оцінки по різних шкалах не підсумовуються.

Будь ласка, уважно прочитайте твердження і обведіть відповідну цифру згідно з наступним описом:

1 - якщо Ви майже ніколи не спостерігаєте цієї характеристики;

2 - якщо Ви спостерігаєте цю характеристику час від часу;

3 - якщо Ви спостерігаєте цю характеристику досить часто;

4 - якщо Ви спостерігаєте цю характеристику майже увесь час.

Шкала I. Пізнавальні характеристики учня

1. Має незвично великий для цього віку або класу запас слів; використовує терміни з розумінням; мова відрізняється багатством виразів, побіжністю і складністю.

1 2 3 4

2. Має великий запас інформації по різноманітних темах (що виходить за межі звичайних інтересів дітей цього віку).

1 2 3 4

3. Швидко запам'ятовує і відтворює фактичну інформацію.

  1. 2 3 4

4. Легко уловлює причинно-наслідкові зв'язки; намагається зрозуміти " як" і " чому"; ставить багато стимулюючих думку питань (на відміну від питань, спрямованих на отримання фактів.

1 2 3 4

5. Чуйний і тямущий спостерігач; звичайно «бачить більше» або «отримує більше» з розповіді, фільму, з того, що відбувається, ніж інші.

1 2 3 4

Складіть отримані числа.

Загальний показник________.

Шкала П. Мотиваційні характеристики

1. Повністю " йде" в певні теми, проблеми; наполегливо прагне до завершення початого   (важко притягнути до іншої теми, завдання).

1 2 3 4

2. Легко впадає в нудьгу від звичайних завдань.

1 2 3 4

3. Прагне до досконалості; відрізняється самокритичністю.

1 2 3 4

4. Вважає за краще працювати самостійно; вимагає лише мінімального спрямування від учителя.

1 2 3 4

5. Має схильність організовувати людей, систематизувати предмети і ситуації.

1 2 3 4

Складіть отримані числа.

Загальний показник_______.

Шкала III. Лідерські характеристики

1. Проявляє відповідальність; робить те, що обіцяє, і, зазвичай, робить це добре.

1 2 3 4

2. Упевнено почуває себе як з ровесниками, так і з дорослими; добре себе почуває, коли  просять показати свою роботу классу.

1 2 3 4

3. Ясно виражає свої думки і почуття; добре і, зазвичай, зрозуміло говорить.

1 2 3 4

4. Любить знаходитися з людьми, товариський і бажає за краще не залишатися насамоті.

1 2 3 4

5. Має схильність домінувати серед інших; як правило, керує діяльністю, в якій бере участь.

1 2 3 4

Складіть отримані числа.

Загальний показник_______.

Шкала IV. Творчі характеристики

1. Виявляє велику допитливість і кмітливість у різних сферах людської діяльності; постійно ставить про все питання.

1 2 3 4

2. Висуває велику кількість ідей або вирішень проблем і відповідей на запитання; пропонує незвичайні,  оригінальні,  розумні відповіді.

1 2 3 4

3. Висловлює свою думку без коливань; іноді роздратований і гарячий в дискусії, наполегливий.

1 2 3 4

4. Може ризикувати; має схильність до пригод.

1 2 3 4

5. Має схильність до гри з ідеями; фантазує, уявляє ("Цікаво, що буде, якщо.".); зайнятий пристосуванням, поліпшенням і зміною суспільних інститутів, предметів і систем.

1 2 3 4

6. Виявляє тонке почуття гумору і бачить гумор в таких ситуаціях, що не здаються смішними іншим.

1 2 3 4

7. Надзвичайно чуттєвий до внутрішніх імпульсів і більш відкритий до ірраціонального в собі (вільніше вираження " дівчачих" інтересів у хлопчиків, велика незалежність у дівчаток),емоційно чуттєвий.

1 2 3 4

8. Чуттєвий до краси; звертає увагу на естетичні сторонни, цікавиться деталями, не боїться бути відмінним від інших.

1 2 3 4

9. Не схильний до впливу групи; не терпить безладу; не цікавиться деталями.

1 2 3 4

10. Дає конструктивну критику; не схильний приймати авторитети без критичного вивчення.

1 2 3 4

Складіть отримані числа.

Загальний показник____________.

 

      Бажано, щоб таку шкалу заповнили усі учителі, працюючі досить тривалий час з дитиною. Оцінки різних учителів зіставляються, обговорюються, в спірних випадках необхідно просити описати конкретні ситуації, в яких проявлялася та або інша характеристика. У разі сумнівів колективне рішення краще приймати на користь дитини, тобто дати шанс показати себе в спеціальній програмі.

        Другим джерелом інформації є батьки. Вони надають біографічні відомості і заповнюють рейтингові шкали.

 

Категорія: МО, семінар-практикум, ТГ | Додав: РІТА | Теги: діагностика, обдарованість
Переглядів: 372 | Завантажень: 4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Вчителю 1 класу

Уроки читання
 
Для 1 класу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Друзі сайту
Сайт управління

Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі
Подяка від Порталу