menu

КОМУНІКАТИВНІ ІГРИ-ВПРАВИ
11.08.2011, 11:03

1. Знайомство.

Кожен з учнів називає своє ім'я так, як йому подобається, щоб його називали. Учитель. Увага, діти! Усіх вас зачарувала зла чаклунка Гінгема. Але «зняти» чари можна, якщо пригадати імена своїх товаришів і покликати їх. Діти по черзі пригадують, як кого звати, і «знімають чари» з усіх учнів.

2. Знайомство.

Усі учні один за одним проспівують лагідно своє ім'я, а весь клас підспівує.

3. Моє ім 'я.

Учень за бажанням стає в коло і розповідає історію свого імені: на честь кого його так назвали, що ім'я означає тощо.

4. Пошук аналогів.

Ведучий називає будь-який предмет. Необхідно назвати якомога більше  предметів, які схожі з ним за різними ознаками.

5. Скажи по-іншому.

Ведучий вимовляє нескладну фразу. Кожна група має передати її зміст іншими словами.

6. Ситуація.

Учитель описує нескладну ситуацію. Діти мають обдумати причини її виникнення, а також розвинути ситуацію далі, щоб показати її наслідки. На­приклад: Наталка не встигла вивчити домашнє завдання.

7. Плутанина.

Грає група дітей. Перший називає будь-яке слово, другий повторює це слово і додає своє, і так далі. Той, хто помилився, вибуває з гри.

8. Дзеркало.

Ця гра розвиває спостережливість і комунікативні здібності. Ведучий по­казує рухи, а «дзеркала» мають їх точно повторити.

9.    Камінці на березі.

Учитель. Берегом моря пройшов чарівник і перетворив усі предмети на березі на камінці. Щоб їх розчарувати, треба здогадатися, ким чи чим раніше були камінці.

Учитель демонструє зображення камінців.     .

10. Друкарська машинка.

Діти у групі розподіляють між собою букви алфавіту. Ведучий називає будь-яке слово. У потрібний момент кожен має вимовити «свою» букву. За­вдання: «надрукувати» слово якнайшвидше.

Категорія: Ігри | Додав: РІТА | Теги: комунікативні ігри
Переглядів: 1750 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]