1. Структура уроку засвоєння нових знань.
I. Організація учнів до роботи.
II. Актуалізація опорних знань учнів - повторення раніше
вивченого матеріалу, який органічно зв'язується з новим
матеріалом, служить основою для засвоєння нових знань (3-5 хв).
III. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми,
визначення завдань уроку (2 хв/)
IV. Сприйняття і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу (12-15 хв).
1) Спостереження та аналіз мовних явищ під керівництвом
вчителя;
2) Висновки, формулювання правила (учнями або вчителем);
3) Уточнення формулювання правила по підручнику, вивчення правила і підбір нових прикладів для його ілюстрації;
4) Перевірка розуміння нового матеріалу (повторення вивченого
правила, аналіз нових прикладів).
V. Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності
(15-20 хв):
1) Формування умінь користуватися знаннями (новими правилами в процесі виконання різноманітних вправ під керівництвом вчителя).
2) Самостійна творча робота (невелике контрольно-перевірне завдання, виконання якого покаже, як учні зрозуміли і усвідомили новий матеріал).
VI. Домашнє завдання (3-5 хв.):
1) Пояснення домашнього завдання і способу його виконання;
2) Запис в щоденнику.
VII Підсумки уроку (3-5 хв).
1) Перевірка виконаних завдань уроку;
2) Поурочне узагальнення.