menu

Математика. Фізкультхвилинки
17.01.2013, 17:38

2 • 2 = 4 – Кіт живе в квартирі,

Присісти, імітуючи кота.

2 3 = 6 – Мишок він не їсть,

Заперечувати почерговим помахом вказівних пальчиків обох рук.

2 4 = 8 – Розлінився зовсім.

Підняти руки вгору, потягнутися, стаючи навшпиньки.

2 5 = 10 – Мама і дівчинка Леся

Руки високо над головою.

2 6=12 – З котиком сваряться:

Руки нарівні грудей, зігнуті в ліктях і витягнуті вперед.

2 7=14 –  "Якщо будеш лінуватися,

Помах вказівним пальчиком правої руки, поклавши її на лікоть на долоню

лівої і навпаки.

2 8=16 – Можеш від нас геть податися".

Потягнутися, стаючи навшпиньки.

2 9=18 – Котик ліниво нявчить

Помах в різні боки обома руками від середини грудей.

2 • 10 = 20  – І за мишками біжить.

Потягнутися, склавши пальчики в "замок" і виконуючи коловий рух.

Мишки швиденько у нірки втікають,

Біг на місці.

А учні тихенько за парти сідають.

Сісти за парти.



З • 2 = 6 – До нас прийшов гість.

Ходьба на місці. Підносити почергово праву і ліву руку до рота.

З • 3 = 9 – Він буде з нами вечеряти.

Почергово правою і лівою рукою імітувати описані рухи, відповідно нахи­ляючи тулуб в той чи інший бік.

З • 4=12 – Коло гостя метушаться:

Руки високо над головою.

3 5=15 – Тато, мама, бабця

Руки витягнуті вперед нарівні голови.

3 6=18 – І маленька наша Настя.

Руки в боки, нахил тулуба вперед.

3 7 = 21– Ось уже кілька годин

Присісти.

З • 8 = 24 – Господарює у квартирі

Розвести почергово праву і ліву руку від грудей.

З • 9 = 27 – Та показує усім,

Згинання і розгинання рук у ліктях на рівні грудей.

3 • 10 = 30 – Чого вона вчиться.

Розведення рук від грудей у різні сторони.

Настуся гостя забавляє,

Руки в боки, стрибки на правій, лівій і двох ногах разом чи танцювальні вправи.

А ми за парти сідаєм.

Сісти за парти.



 

4 • 2 = 8 – Білченята в лісі

Руки підняти високо над головою.

4 • 3 = 12 – Підстрибують, веселяться.

Стрибки на правій, лівій і обох ногах разом.

Підстрибувати, показуючи руками, як рвуть горішки.

4 • 4=16 – Знайшли горішків шістнадцять.

Ходьба на місці.

4 • 5 = 20 – Тут батьки їх метушаться,

Почергово правою і лівою рукою імітувати поділ на частини.

4 • 6 = 24 – Щоб правильно поділили.

Руки високо підняти над головою. Нахили голови вправо, вліво, вперед.

4 • 7 = 28 – В дуплі на горісі

Заперечувальний жест обома руками.

4 • 8 = 32 – Йде розмова ділова:

Руки витягнути вперед, долоньками доверху.

4 • 9 = 36 – "Ледачий нехай не їсть", -

Присісти.

4 • 10 = 40 – Винесли ось такий вирок Малі білченята, їхні мама й тато.

Встати.

Білченята весело стрибають,

Стати на пальчики, руки над головою.

А учні тихенько за парти сідають.

Сісти за парти.



5 • 2 = 10 – Черешеньки висять.

Руки підняти високо вгору.

5-3 = 15 – Там діти юрмляться.

Підстрибувати, ніби хочуть дотягтися до черешень.

5 • 4 = 20 – У саду пташки гніздяться.

Руки скласти у пригорщі, ніби гніздечко, і підняти вгору.

5 • 5 = 25 – Діти вдячні їм за сад.

Руки прикласти до грудей і нахилитися вперед - вклонитися.

5 • 6 = 30 – Їх невтомні крильця

Махи руками.

5 • 7 = 35 – Годували пташенят.

Витягнути голову вперед і нахилити її вправо, вліво, вперед.

5 • 8 = 40 – Ось вже літо скоро.

Витягнути руки вгору і махи вправо, вліво.

5 • 9 = 45 – Діти залюбки з'їдять

Почергово підносити до рота праву і ліву руку.

5 • 10 = 50 – Фрукти, що дарує сад.

Почергово правою і лівою рукою імітувати зривання фруктів.

Весело пташки в садочку літають,         

А діти тихенько за парти сідають.

Сісти за парту.

6 • 2 = 12 – Діти в школі вчаться.

Стати рівненько біля парт, руки витягнути вздовж тулуба.

6 • 3 = 18 – На перерві веселяться.

Виконати танцювальні рухи.

6 • 4 = 24 – Хочуть набратися сили

Руки витягнути вгору і пальчики затиснути в кулаки, поперемінно згинати у ліктях і випрямляти, ніби піднімають гантелі.

6 • 5 = 30 – Й на урок не запізнитись.

Руки на поясі, біг на місці.

6 • 6 = 36 –Учень у школі не гість.

Поперемінні заперечувальні помахи вказівними пальчиками правої і лівої руки.

6 • 7 = 42 – Кожен працює сповна.

Вирівнятися, покласти рівно руку одну на другу перед грудьми.

6 • 8 = 48 – Вчаться навіть звірі в лісі.

Приставити кисті до голови і витягнути пальчики вгору, помахати ними.

6 • 9 = 54 – Учні все зрозуміли

Змах руками в сторони від середини грудей.

6• 10 = 60 – Й математику вчать.

Стати струнко.

Усі тихенько сідають І працювати починають.

Сісти за парту.



7 • 2 = 14 – Зайчики бояться,

Прикласти тремтячі руки до грудей, підняти плечі вгору.

7 • 3 = 21 – Бо уже кілька годин тому

Показати правою рукою "годинник " на зап 'ясті лівої руки.

7 • 4 = 28 – У густому лісі

Руки витягнути вгору і розвести від середини в різні сторони.

7 • 5 = 35 – Хтось зумів їх налякати.

Прикласти тремтячі руки до грудей, підняти плечі вгору.

7 • 6 = 42 – Йде обертом голова.

Колові рухи головою вліво і вправо.

 7 • 7 = 49 – Вовки виють в нетрях.

Руки на поясі, голова витягнута вперед вгору.

7 • 8 = 56 – Вовчик зайчика не з'їсть.

Руки зігнути над головою, присісти, встати і заперечливо помахати

вказівним пальчиком правої руки.

7 • 9 = 63 – Зайчик може утекти,

Руки в боки, біг на місці.

7 • 10 = 70 – Як не буде пустувати.

Стати струнко біля парти.

Усі зайчата втікають,

А учні тихенько за парти сідають.

Сісти за парту.


8 • 2=16 – Бджілоньки рояться.

Крутитися, махаючи руками.

8 • 3 = 24 – Липу наче обліпили.

Обхопити почергово якнайдалі лівою рукою праве плече і правою рукою ліве.

8 • 4 = 32 – Йде робота гуртова.

Покрутитися, махаючи руками.

8 • 5 =40 – Заберуть нектар скоро

Кілька разів присісти і встати.

8 • 6 = 48 –1 не втомилися зовсім.

Покрутитися, махаючи руками.

8 • 7 = 56- Хто із нас медку поїсть,

Обертаючись, показати рукою на своїх друзів.

8 • 8 = 64 – Набиратиметься сили.

Простягнути руки вперед, стиснувши пальчики в кулачки.

8 • 9 = 72 – 3 медом здоров'я до нас прибува.

Пальці затиснути в кулачки, руки згинати в ліктях і випрямляти вгору, імітуючи піднімання штанги.

8 • 10 = 80 – Ну а здоровий дає всьому лад.

Розвести руки в боки від середини грудей.

Бджілки у вулики дружно злітають, Учні тихенько за парти сідають.

Сісти за парту.

 


9 * 2=18 – Учні добре вчаться

Стати струнко, покласти перед грудьми рівно праву руку на ліву.

9 • 3 = 27 – І табличку знають всі.

Розвести руки в боки від середини грудей долонями догори.

94 = 36 – А це Незнайкам на злість.

Стиснути кулачки, потрясти руками.

9 • 5 = 45 – Вже й вони табличку вчать.

Руки перед собою на відстані читання книжки.

9 • 6 = 54 – Всі завдання поробили.

Розвести руки в боки через верх від середини грудей.

9 • 7 = 63 – Як Знайко, роби й ти.

Повертаючись, показати рукою на своїх друзів.

9 • 8 = 72 – І не болітиме голова,

Обхопивши голову руками, нахиляти вліво і вправо.

9 • 9 = 81 – І не сидітимеш кілька годин,

Показати правою рукою "годинник " на зап 'ясті лівої руки.

9 • 10 = 90 – А все вийде легко й просто.

Витягнути вперед долонями догори поперемінно праву і ліву руку від середини грудей.

Всю табличку знаємо,

Роботу починаємо.

Сісти за парту.

За Л. Кантор

Категорія: Бібліотека | Додав: РІТА | Теги: таблиця множення, Фізкультхвилинки, математика
Переглядів: 3476 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]