Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна, вчитель початкових класів, НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 -ДНЗ "Лісова казка", м.Олександрія Кіровоградської обл. Тема. Закріплення вивчених табличних випадків множення і ділення. Мета: закріпити знання вивчених табличних випадків множення і ділення, вдосконалювати вміння знаходити значення виразів, формувати навички розв’язувати задачі, використовуючи знання таблиці множення і ділення; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання: малюнок зими, весни, картки для індивідуального опитування, набір карток для перевірки таблиці множення і ділення, геометричний матеріал, картки з додатковим завданням для сильних учнів
|
Автор. Реько О.Є.. вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" |
Автор. Вчитель початкових класів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1 гімназія» м. Копичинці Лаврушко Г.Б.
Мета: розкрити красу Шевченкового слова ;показати,як поет передає красу рідної землі. Поглиблювати знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка . Розвивати вміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людини. Удосконалювати навички читання поетич них творів. Виховувати любов до поезії,почуття патріотизму,гордість за духовну спадщину українського народу. Формувати загальнокультурну компетентність через ознайомлення з творами літературного та образотворчого мистецтва. Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, рушники, виставка книжок, мультимедійний пристрій, слайди репродукцій картин Т.Шевченка, складові таблиці для розчитування , пошукові таблиці,картки для роботи в групах,записи пісень на слова Т.Г.Шевченка, свічка, кобза,малюнки – картки для формування груп, картки завдання для групової роботи, тлумачний словник, записи на дошці, малюнки дітей до творів, фішки для самооцінки знань. Методи і прийоми: «передбачення», «мікрофон», «асоціативний кущ», бліц – опитування, розповідь,бесіда, «міні – ермітаж», інсценізація, «мозкова атака». Попередня робота: інсценізація, робота за тлумачним словником, індивідуальна робота, вивчення віршів. Форми: робота в парах, групова форма роботи. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна. м. Олександрія, Кіровоградська обл., НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 - ДНЗ "Лісова казка".
Українська мова. 2 клас. Тема. Поняття про розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. Мета: дати учням уявлення про розповідні речення, формувати навички інтонування розповідних речень залежно від розділових знаків у кінці речення; розвивати мовлення, мислення, уяву; виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання: малюнок лисички, картки із завданнями для роботи в парі, групі, таблиця «Речення» |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна. м. Олександрія, Кіровоградська обл., НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 - ДНЗ "Лісова казка" Тема. Фізкультура і здоров′я. Мета: формувати переконання, що рух і здоров’я – взаємопов’язані, що можна займатися будь-коли за допомогою зручного та доступного обладнання; розвивати бажання дітей систематично займатися фізичними вправами; виховувати бажання фізичної досконалості. |
Автор. реько О.Є.. вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" |
Автор. Сухоплясова С.Б., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 ТЕМА: Допоможемо птахам взимку. Вадим Скомаровський «Щиглик». Настрій твору. Мета: продовжити ознайомлення учнів з творами Вадима Скомаровського; удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання віршованих творів; навчати визначати настрій персонажа; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати любов до природи, бажання допомогти у скрутну хвилину птахам. Обладнання: комп'ютер, презентація з фото щиглика, нагороди для переможців конкурсу, запис спокійної мелодії. |
Автор. Дивак С.В., вчитель початкових класів дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Вправи на закріплення знань про м'які приголосні звуки та позначення їх м'якості. Вибірковий усний переказ прочитаного тексту. Мета. Закріплювати навички правильної вимови та письма слів із м'якими приголосними, вміння знаходити їх у словах. Розвивати навички усного переказу, зв’язного мовлення. Збагачувати словниковий запас учнів. Формувати ціннісне ставлення особистості до природи. Обладнання. Картки "Пиши красиво і правильно", картки – завдання , ілюстрації (солов’я, лебедя, дятла, горобця, лелеки перепілки), мультимедійним проектор, магнітофон, запис мажорної мелодії. Тип уроку. Закріплення вивченого матеріалу |
Автор. Дивак С.В., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Матеріал уроку. Довідники, енциклопедії, словники Мета. Познайомити учнів із видами довідкової літератури, з її значенням в житті людини . Навчити учнів користуватися довідниками , енциклопедіями та словниками . Закріпити знання про структуру книги . Розвивати спостережливість , комунікативну компетентність , зв’язне мовлення учнів . Виховувати дбайливе ставлення до книги , прищеплювати бажання поповнювати свій словниковий запас , користуючись довідковою літературою . Обладнання. Книжкова виставка : енциклопедії , довідники, словники, журнали, газети ; словничок опорних слів до даної теми , картки із завданнями Тип уроку. Бібліотечно - бібліографічний |
Автор. Дивак С.В., вчитель Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Мета . Вдосконалювати знання учнів про літературні казки та вміння знаходити їх за особливими ознаками . Вдосконалювати навички добирати засоби виразності для інсценізації творів . Розвивати комунікативну компетентність учнів з даної теми зв’язне мовлення ; творчі здібності . Прищеплювати бажання фантазувати , спостерігаючи за навколишнім світом . Виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання . Виставка книг літературних та народних казок ; напис “Літературні казки” , грамзапис та тексти казки О.Омельянчук “Кульбаба” , костюми кульбаби та горобця , декорації , картки із завданнями , гра “Дешифрувальник” із цифровим кодом . |