30.06.2011, 11:32 | |
Навчання грамоти Автор. Головач Маргарита Василівна
ТЕМА . Повторення вивченого в 1 класі. Урок – гра «Що? Де? Коли?» МЕТА: повторити та закріпити вивчене в 1 класі; розвивати зв’язне мовлення, вміння працювати в групі,в парі; виховувати інтерес до вивчення рідної мови,культуру мовлення. ОБЛАДНАННЯ: картки для індивідуальної та групової роботи,малюнки звірів,сигнальні картки,картки для миттєвого розпізнавання слів. ХІД УРОКУ 1.Організація класу. Пісня «Добридень» Добридень,добридень,добирдень – скажу ,як рано - раненько до мами я йду. Тут очки,тут щічки,тут ніс ,а тут губи,тут маю два вушка, а тут білі зуби. Добридень,добридень,добридень – скажу,як рано чемненько до школи я йду. Тут палець,долоня,плече і рука,тут маю дві ніжки,а тут є п’ята. 2.Вправа «Очікування» - Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? 3.Оголошення завдань уроку - Сьогодні у нас незвичайний урок! До нас завітали в гості звірі. - Чим відрізняються звірі від інших тварин? - А ще наші гості відрізняються тим,що вони дуже розумні. Вони усі закінчили школу для звірів і пропонують вам зіграти у гру «Що? Де? Коли?» і перевірити чи ви такі розумні ,як вони. Ну що ? Приймаємо виклик? Зіграємо у гру? Позмагаємось? Та перед кожним змаганням треба провести розминку,підготуватися. 3.Повторення знань. Гра «Світлофор» (діти сигналізують картками правильні відповіді) - В українській мові 32 букви. - Буква «ща» позначає 2 звуки. - Слова в реченні пишемо разом. - Апостроф пишеться після букв б,п,в,м,ф,р, перед я,ю,є,ї, коли вони позначають 2 звуки. - Голосних звуків в українській мові - 5. - Імена пишуться з малої букви. - В кінці кожного речення завжди ставиться тільки крапка. - Звуки бувають дзвінкі і глухі. - Речення починається з великої букви. - М’який знак позначає 2 звуки. - Ми любимо нашу рідну мову і переможемо! 4.Хвилинка каліграфії ол,вм,ля,см,юв,ії,фо,жл Звірі – окраса нашої природи! - Яке це речення! Переробимо його на питальне. - Назвіть слова,в яких букв менше,ніж звуків. 5.Закріплення знань про алфавіт - Перше завдання для вас приготувала ЗЕБРА. Вона чудово знає напам’ять алфавіт і хоче перевірити вас. Вона приготувала спеціальне завдання. Робота в парах на картках. Міль, акула,шафа,заєць,лев,щука,ведмідь. - Вилучіть зайве слово. Розмістіть слова за алфавітом. Поставте наголос. Завдання 1. - Назвіть букву у ващих словах ,що не позначає ніякого звука? Завдання 2. - Назвіть голосні звук. Завдання 3. - Знайти букви,що позначають 2 звуки. 6.Повторення знань про апостроф. - Наступне завдання від моржа. Він просто спец у написанні слів з апострофом. Він приготував для вас завдання. ГРА «Злови слово з апострофом» В’юн, знання,м’яч,м’ята,колосся,б’ю, п’ятниця,п’ята,мальок,гілля,п’ять. Незнайковий диктант (знайти і виправити помилки) Р’яд, бурян,девять,р’юкзак,піря,імя,мор’як,бур’я,рядок. 7. Повторення знань про речення,склад. - Наступне завдання від вовка. Нема йому рівних в знаннях про речення в лісовій школі. а) Робота в парах. Розклеїти речення. Черезпенькиіколодичемчикуєїжак. Налузіцвітутьпрекрасніромашки. б) Індивідуальна робота на картках. Постав в кінці речення потрібний знак. Не бігати по класі Чому ти,хлопчику,такий сумний Люди,бережіть природу Вранці над річкою стелився густий туман Де ти, білочко,ночуєш Співає все,радіє - Знайдіть в реченнях звертання. в)Робота в групі. Поділи слова на групи за кількістю складів. Горбок,ніч,око,Україна,ягода,скрип,сонце,пень,вечірня. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ВІД ДЕЛЬФІНА Дельфіни – дуже розумні істоти,крім того дуже веселі. Вони пропонують нам затанцювати таночок дельфінчиків. 8. Повторення знань про синоніми та антоніми - Проти вас грає олень. Він дуже добре вміє добирати синоніми і антоніми,тому хоче з вами позмагатись. а) Робота з картками «Впізнай миттєво». - Впізнати слово,дібрати синоніми,антоніми. Сильний,веселий,низький,чорний,великий,розумний,лінивий. б) Робота в парі. Добір до слів синоніми. Діти,урок,тато,дах,книжка. в)Робота в групі. Вилучити зайве слово,що не є антонімом. Весняний – літній,осінній. Вечір – ніч,ранок. Мовчун – німий,крикун. Мудрий – тупий, дурний. Радість – радіти, сум. 9. Робота зі словниковими словами. - Останнє завдання від ведмедя. Диктант слів,написання яких треба запам’ятати. - Поставте наголос в словах. - Назвати слова,що є шкільним приладдям. - Назви тварин. - Прочитай слова , що пов’язані з нашою Україною. - Відшукай членів родини. - Молодці! І знову перемога! 10. Підсумок уроку - Чи справдились ваші очікування? - Чим для вас був корисним цей урок? - Що було цікавого на уроці? - Яке із завдань було найцікавішим? - Що робити було важко? | |
Категорія: Ділимось досвідом | | | |
Переглядів: 14392 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |