1. Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості. |
Метод (буквально шлях до чогось) означає спосіб досягнення мети, певним чином упорядковану діяльність.
Методом навчання називають спосіб упорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладача, направленої на рішення завдань виховання і розвитку навчаємих в процесі навчання [42].
Методи навчання є одним з найважливіших компонентів навчального процесу. Без відповідних методів діяльності неможливо реалізувати мету і завдання навчання, досягнути засвоєння навчаємими певного змісту навчального матеріалу. |
Дедалі більш актуальним в освітньому процесі стаєвикористання в навчанні прийомів і методів, які допомагаютьформувати вміння самостійно здобувати нові знання, збирати необхідну інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. В останні роки цю проблему в початковій школі вирішують, зокрема, через організацію проектної діяльності. |
Проблемний виклад матеріалу |
Автор. Стецюк Алла Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7
Тема: Письмо малої букви е. Написання складів, слів з буквою е.
Мета: Вчити писати малу букву е, поєднувати її з іншими буквами, писати слова з . буквою е. Розвивати вміння аналізувати допущені помилки в написанні букв. Вправляти у розвитку дрібної моторики. Виховувати старанність, охайність письма. |
Автор. Стецюк Алла Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Майстер-клас на конкурс "Вчитель року-2017" |
|
|
Питання про мету освіти є питанням про те, якою має бути людина майбутнього. Соціальне замовлення не тільки України, а й світового співтовариства вимагає перш за все людей, здатних самостійно одержувати знання та досвід, діяти в різних проблемних ситуаціях, реалізувати свої здібності та потреби.
|