menu
У категорії матеріалів: 251
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 25 26 »


1. Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищен­ня рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток осо­бистості.
2. Урок — відносно самостійна ланка у системі навчання.
3. Урок будується як цілісна система взаємодії учителя і учнів на основі співробітництва.
4. Урок будується на основі:
—  програмних вимог;
—  урахування можливостей учнів;
— урахування можливостей учителя, його творчого потенціалу.
5. Кожен урок має таке дидактичне призначення:
—  засвоєння нових знань;
—  формування умінь і навичок;
—  контроль і оцінювання знань та ін.

Методичний порадник | Переглядів: 1033 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Метод (буквально шлях до чогось) означає спосіб досягнення мети, певним чином упорядковану діяльність.
Методом навчання називають спосіб упорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладача, направленої на рішення завдань виховання і розвитку навчаємих в процесі навчання [42].
Методи навчання є одним з найважливіших компонентів навчального процесу. Без відповідних методів діяльності неможливо реалізувати мету і завдання навчання, досягнути засвоєння навчаємими певного змісту навчального матеріалу.
Методичний порадник | Переглядів: 1383 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Дедалі більш актуальним в освітньому процесі стаєвикористання в навчанні прийомів і методів, які допомагаютьформувати вміння самостійно здобувати нові знання, збирати необхідну інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. В останні роки цю проблему в початковій школі вирішують, зокрема, через організацію проектної діяльності.

Методичний порадник | Переглядів: 4525 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Проблемний виклад матеріалу
Суть проблемного викладу полягає в тому, що вчитель створює проблемну ситуацію, формулює проблемне завдання, сам його вирішує, показуючи дітям етапи, їх послідовність, зразок міркування на кожному з них
Загальна структура методу проблемного викладу включає такі основні дії взаємопов'язаної діяльності вчителя та учнів:
Основна мета застосування проблемного викладу - це засвоєння учнями знань про основні етапи вирішення проблеми, їх зміст і послідовності виконання.
Форма реалізації цього методу в процесі навчання - це проблемна розповідь.
Критеріями вибору проблемного викладу є відповідність власне предметного змісту тим вимогам, на основі яких його зміст дає можливість створити проблемну ситуацію і сформулювати проблему, а також певний рівень загальної готовності учнів до усвідомленого сприйняття проблемного викладу.

Методичний порадник | Переглядів: 3438 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 30.01.2017 | Коментарі (0)

Автор. Стецюк Алла Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

 

Тема:  Письмо малої букви е.  Написання складів, слів з буквою е.

 

Мета:  Вчити писати малу букву е, поєднувати її з іншими буквами, писати слова з            .  буквою е.

             Розвивати вміння аналізувати допущені помилки в написанні букв. Вправляти у розвитку дрібної моторики.

             Виховувати старанність, охайність письма.

1 клас | Переглядів: 2151 | Завантажень: 10 | Додав: РІТА | Дата: 28.01.2017 | Коментарі (0)

Автор. Стецюк Алла Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Майстер-клас на  конкурс "Вчитель року-2017"

Методичний порадник | Переглядів: 1024 | Завантажень: 37 | Додав: РІТА | Дата: 28.01.2017 | Коментарі (0)

Методичний порадник | Переглядів: 800 | Завантажень: 1 | Додав: РІТА | Дата: 31.08.2016 | Коментарі (0)

Питання про мету освіти є питанням про те, якою має бути людина майбутнього. Соціальне замовлення не тільки України, а й світового співтовариства вимагає перш за все людей, здатних самостійно  одержувати знання та досвід, діяти в різних проблемних ситуаціях, реалізувати  свої здібності та потреби.

 

Методичний порадник | Переглядів: 3326 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 10.06.2016 | Коментарі (0)