|
Автор. Вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Демчук Алла Миколаївна
Велику увагу в першому класі вчителі приділяють урокам навчання грамоти, на яких діти оволодівають умінням читати, розбірливо, чітко і красиво писати. А вміння так писати – це справжнє мистецтво, яке називається каліграфією. Читання і письмо - два найпотрібніші школяреві інструменти навчання і водночас два віконця в навколишній світ. « Без уміння вільно, швидко і свідомо читати, вільно, швидко, напівавтоматично писати людина залишається мовби напівсліпою » , - писав В.О.Сухомлинський. |
Автор. Демчук А.М., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ і-ІІІ ст. №7 |
Автор. Демчук А.М., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 |
Автор. Демчук А.М., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 |
Методичні рекомендації розроблено відповідно до окремих положень Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі Інструкція), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917. Усі загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності мають дотримуватися зазначених в Інструкції вимог щодо заповнення Класного журналу (далі-журнал) для початкової школи. |
|
|
Автор. Ільчук О.В., заступник директора із навчально-виховної роботи Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ». Виступ-презентація |
Аналітичний. Проводиться у процесі ознайомлення, вивчення та закріплення матеріалу. Залежно від віку дітей добираються 5-15 слів, у яких учні допустили найбільше помилок, слова групуються учнями за орфограмами, і вони пояснюють, де і чому було допущено помилку, добираючи відповідну схему-опору, правило, яке треба знати, щоб не допускати помилок у відповідному випадку. |