menu

Інтерактив в освіті. Чому освіта стає інтерактивною?
29.05.2012, 11:18
 
Державний освітній стандарт пред'являє високі вимоги до сучасної школи.

Короткі терміни навчання, великі обсяги інформації та жорсткі вимоги до знань, умінь і навичок школяра - ось сучасні умови освітнього процесу.

Високі запити неможливо задовольнити, грунтуючись тільки на традиційних методах і засобах педагогічних технологій.

Необхідні нові підходи до організації навчання, що спираються на прогресивні інформаційні технології, зокрема, на мультимедіа та інтерактивні.

Переваги інтерактивної та мультимедійної освіти

Застосування освітніх інформаційних технологій дозволяє в значній мірі інтенсифікувати навчальний процес і активізувати учнів.

Педагогічні можливості комп'ютера та інтерактивної дошки, як засобів навчання, по ряду показників набагато перевершують можливості традиційних засобів реалізації навчального процесу.

Використання сучасних мультимедійних та інтерактивних технологій у викладанні шкільних предметів дозволяє підвищити наочність і ергономіку сприйняття навчального матеріалу, що позитивно відбивається на навчальній мотивації та ефективності навчання.

Інтерактивні та мультімедіатехнологіі збагачують процес навчання, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонент учня.

Інтерактивні та мультімедіатехнологіі інтегрують в собі потужні розподілені освітні ресурси, вони можуть забезпечити середу формування та прояви ключових компетенцій, до яких відносяться в першу чергу інформаційна та комунікативна. Освітні інформаційні технології відкривають принципово нові методичні підходи в системі загальної освіти.

Наявні програмні продукти, у тому числі готові електронні підручники і книги, а також власні розробки, дозволяють вчителю підвищити ефективність навчання.

Можливості інтерактивної та мультимедійної освіти


Можливість індивідуалізувати навчальний процес, пристосувати його до особистісних особливостей і потреб учнів;
Можливість організувати навчальний матеріал з урахуванням різних способів навчальної діяльності;
Можливість компактно представити великий обсяг навчальної інформації, чітко структурованої і послідовно організованою;
Можливість посилити візуальне сприйняття і полегшити засвоєння навчального матеріалу;
Можливість активізувати пізнавальну діяльність учнів (використання елементів анімації, комп'ютерного конструювання дозволяє школярам одержати не тільки знання, але й початкові навчальні навички при вивченні конкретного предмета).

Матеріали для даної сторінки підготовлені на підставі книги видавництва "Практикум з інтерактивних технологій" авторів Рабиновича П.Д. і Баграмяна Е.Р. (Видавництво "БІНОМ. Лабораторія знань" (http://www.lbz.ru/).
Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: інтерактивна освіта
Переглядів: 896 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]