09.10.2014, 11:12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи. На першому етапі виявлення обдарованих дітей враховуються відомості від батьків і педагогів про високі успіхи у будь – якій діяльності дитини. На другому (діагностичному) етапі проводиться індивідуальна оцінка творчого потенціалу й особливостей нервово–психічного статусу дитини психологом і вчителем. Чимало дітей виявляють високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а в декількох. Завдання педагогів – не тільки виявити таку поліобдарованість, а й удосконалювати, розвивати її. На третьому етапі роботи з обдарованими дітьми основну роль мають виконувати педагоги, завдання яких – формування і поглиблення дитячих здібностей. До навчання обдарованих дітей ставляться такі вимоги: 1.Вчити дітей вчитись самостійно. 2. Обдарованих дітей навчати по індивідуальних програмах. 3.Розвивати природні здібності дитини. 4.Сформувати продуктивне мислення. 5.Вчити застосовувати знання. 6. Вчити жити серед людей. При роботі з обдарованими дітьми навчально–виховний процес повинен бути особистісно-орієнтований. Наведемо пам’ятку вчителю щодо реалізації особистісно–орієнтованого підходу.
Завдання , які добирає вчитель до уроку, повинні бути напрямлені на розвиток здібностей учнів. Широкі можливості дають також індивідуальні заняття, курси за вибором, гуртки. Сприяє розвитку творчих здібностей учнів початкових класів участь у предметних олімпіадах „Юне обдарування”, Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика, конкурсі творчих робіт з елементами дослідження „Юний науковець”. Картка обдарованої дитини І. Відомості про учня Прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________________________________________ Навчальний заклад __________________________________________________________________________ Дата народження_________________ Домашня адреса_______________________________ Номінація (сфера обдарованості)______________________________________________ Вчитель________________________________ Наставник_____________________________ ІІ. Відомості про особисті досягнення учня (участь у змаганнях, олімпіадах, конкурсах тощо)
ІІІ. Дані про заохочення
IV. Відомості про додаткові заняття (консультування, збори, тренінги)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Категорія: Методичний порадник | | | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1516 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |