Проводимо урок з використанням ІКТ
27.05.2012, 11:26 | |
Організаційний етап Перед початком уроку переконайтеся, що комп'ютер, проектор та інтерактивна дошка підключені і готові до роботи. Освітнє завдання етапу: Забезпечити нормальну зовнішню обстановку для роботи на уроці, психологічно підготувати учнів до спілкування на уроці. Виберіть інструмент «перо» на панелі інструментів і напишіть на першій чистої сторінці конспекту вітальну фразу, наприклад, «Хорошого настрою!». Етап актуалізації суб'єктного досвіду учнів Освітнєя завдання етапу: забезпечити мотивацію навчання школярів; забезпечити включення школярів у спільну діяльність з визначення цілей уроку; актуалізувати суб'єктний досвід учнів (опорні знання і способи діяльності, ціннісні відносини). Зміст етапу: повідомлення теми навчального заняття; формулювання цілей уроку спільно з учнями; показ соціальної та практичної значущості досліджуваного матеріалу; актуалізація суб'єктного досвіду школярів. Етап вивчення нового матеріалу Освітнє завдання етапу: забезпечити сприйняття, осмислення і первинне запам'ятовування учнями досліджуваного матеріалами; сприяти засвоєнню учнями способів, засобів, які привели до певного змістовного висновку, узагальнення. Зміст етапу: організація уваги учнів; повідомлення основної ідеї досліджуваного матеріалу; забезпечення засвоєння методики досліджуваного матеріалу (з чого і як починати, як аргументувати висновки). Етап первинної перевірки нових знань і способів діяльності Освітнє завдання етапу: встановити правильність і усвідомленість учнями вивченого матеріалу; виявити прогалини первинного осмислення вивченого матеріалу, неправильні уявлення школярів; провести корекцію виявлених прогалин в осмисленні учнями нового матеріалу; забезпечити співвіднесення учнями свого досвіду з ознаками наукового знання. Зміст етапу: перевірка розуміння того, що є сутністю основного змісту; перевірка повноти і усвідомленості засвоєння учнями нових знань і способів дій; виявлення прогалин первинного осмислення учнями вивченого матеріалу; ліквідація неясностей осмислення учнями вивченого матеріалу. Матеріали підготовлені на підставі книги «Практикум з інтерактивних технологій" авторів Рабиновича П.Д. і Баграмяна Е.Р. (Видавництво «БІНОМ. Лабораторія знань" (http://www.lbz.ru/). Етап закріплення нових знань і способів діяльності Освітнє завдання етапу: забезпечити закріплення учнями знань і способів дій, які їм необхідні для самостійної роботи; забезпечити в ході закріплення підвищення рівня осмислення учнями вивченого матеріалу, глибини його засвоєння; створити умови для виявлення школярами індивідуальних способів закріплення вивченого матеріалу; забезпечити закріплення вивченого матеріалу з урахуванням індивідуальних способів закріплення знань. Зміст етапу: організація діяльності учнів по відтворенню суттєвих ознак вивчених пізнавальних об'єктів; організація діяльності учнів з відпрацювання вивчених дій за допомогою їх застосування в ситуаціях за зразком і в змінених ситуаціях; закріплення методики вивчення нового матеріалу; закріплення методики відповіді при черговій перевірці знань; відпрацювання логіки алгоритму застосування правила. Етап рефлексії ініціювати рефлексію учнів з приводу свого емоційного стану, своєї діяльності, взаємодії з учителем та однокласниками; забезпечити засвоєння учнями принципів саморегуляції і співпраці. Етап узагальнення та систематизації знань Освітнє завдання етапу: забезпечити формування у школярів цілісної системи провідних знань учнів; забезпечити встановлення учнями внутріпредметних міжпредметних знань. Зміст етапу: організація діяльності учнів з перекладу окремих знань і способів дій у цілісні системи знань і вмінь. Етап підбиття підсумків навчального заняття Освітнє завдання етапу: дати якісну оцінку роботи класу і окремих учнів. Зміст етапу: підведення підсумків навчального заняття. | |
Категорія: Методичний порадник | | | |
Переглядів: 1257 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |