menu

Проводимо урок з використанням ІКТ
27.05.2012, 11:26
Організаційний етап
Перед початком уроку переконайтеся, що комп'ютер, проектор та інтерактивна дошка підключені і готові до роботи.

Освітнє завдання етапу:

Забезпечити нормальну зовнішню обстановку для роботи на уроці, психологічно підготувати учнів до спілкування на уроці. Виберіть інструмент «перо» на панелі інструментів і напишіть на першій чистої сторінці конспекту вітальну фразу, наприклад, «Хорошого настрою!».

Етап актуалізації суб'єктного досвіду учнів


Освітнєя завдання етапу:
забезпечити мотивацію навчання школярів;
забезпечити включення школярів у спільну діяльність з визначення цілей уроку;
актуалізувати суб'єктний досвід учнів (опорні знання і способи діяльності, ціннісні відносини).

Зміст етапу:
повідомлення теми навчального заняття;
формулювання цілей уроку спільно з учнями;
показ соціальної та практичної значущості досліджуваного матеріалу;
актуалізація суб'єктного досвіду школярів.

Етап вивчення нового матеріалу


Освітнє завдання етапу:

забезпечити сприйняття, осмислення і первинне запам'ятовування учнями досліджуваного матеріалами;
сприяти засвоєнню учнями способів, засобів, які привели до певного змістовного висновку, узагальнення.

Зміст етапу:
організація уваги учнів;
повідомлення основної ідеї досліджуваного матеріалу;
забезпечення засвоєння методики досліджуваного матеріалу (з чого і як починати, як аргументувати висновки).

Етап первинної перевірки нових знань і способів діяльності


Освітнє завдання етапу:


встановити правильність і усвідомленість учнями вивченого матеріалу;
виявити прогалини первинного осмислення вивченого матеріалу, неправильні уявлення школярів;
провести корекцію виявлених прогалин в осмисленні учнями нового матеріалу;
забезпечити співвіднесення учнями свого досвіду з ознаками наукового знання.

Зміст етапу:
перевірка розуміння того, що є сутністю основного змісту;
перевірка повноти і усвідомленості засвоєння учнями нових знань і способів дій;
виявлення прогалин первинного осмислення учнями вивченого матеріалу;
ліквідація неясностей осмислення учнями вивченого матеріалу.

Матеріали  підготовлені на підставі книги «Практикум з інтерактивних технологій" авторів Рабиновича П.Д. і Баграмяна Е.Р. (Видавництво «БІНОМ. Лабораторія знань" (http://www.lbz.ru/).
Етап закріплення нових знань і способів діяльності

Освітнє завдання етапу:
забезпечити закріплення учнями знань і способів дій, які їм необхідні для самостійної роботи;
забезпечити в ході закріплення підвищення рівня осмислення учнями вивченого матеріалу, глибини його засвоєння;
створити умови для виявлення школярами індивідуальних способів закріплення вивченого матеріалу;
забезпечити закріплення вивченого матеріалу з урахуванням індивідуальних способів закріплення знань.

Зміст етапу:
організація діяльності учнів по відтворенню суттєвих ознак вивчених пізнавальних об'єктів;
організація діяльності учнів з відпрацювання вивчених дій за допомогою їх застосування в ситуаціях за зразком і в змінених ситуаціях;
закріплення методики вивчення нового матеріалу;
закріплення методики відповіді при черговій перевірці знань;
відпрацювання логіки алгоритму застосування правила.

Етап рефлексії
ініціювати рефлексію учнів з приводу свого емоційного стану, своєї діяльності, взаємодії з учителем та однокласниками;
забезпечити засвоєння учнями принципів саморегуляції і співпраці.

Етап узагальнення та систематизації знань


Освітнє завдання етапу:
забезпечити формування у школярів цілісної системи провідних знань учнів;
забезпечити встановлення учнями внутріпредметних міжпредметних знань.

Зміст етапу:
організація діяльності учнів з перекладу окремих знань і способів дій у цілісні системи знань і вмінь.

Етап підбиття підсумків навчального заняття


Освітнє завдання етапу:
дати якісну оцінку роботи класу і окремих учнів.

Зміст етапу:
підведення підсумків навчального заняття.
Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: інтерактивний урок, урок з викоритстанням ІКТ, готуємось до уроку
Переглядів: 1257 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]