menu

Психодіагностика навчально-виховного процесу (бібліографічний покажчик)
07.05.2014, 08:27
  • Абуталипова, Э. Дифференциальная диагностика как основа психолого-педагогического маршрута ребёнка / Э. Абуталипова // Педагогическая диагностика. – 2008. - №1. – С. 54-58.
  • Андриенко, Е.В. Психолого-педагогическая диагностика интеллекта в процессе обучения / Е.В. Андриенко, О.В. Нешко // Педагогическое образование и наука. – 2006. - №4. – С. 20-23. – Библиогр. : с. 23.
  • Архипова, И.А. Диагностика психического развития ребёнка: 250 тестов, заданий и упражнений для адаптации ребёнка к школе / И.А. Архипова; ред. Б. Кирхнер. – С.-Пб.: Наука и техника, 2008. – 256 с.: ил. + 1 эл. опт. диск.
  • Баландин, О.Г. Диагностика учебной инициативы в конце младшего школьного возраста / О.Г. Баландин // Психология и школа. – 2009. - №1. – С. 5-12.
  • Бетина, А.О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А.О. Бетина // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. - №9. – С. 76-79.
  • Бойчук, В. Шкільна дезадаптація учнів 5-х класів / В. Бойчук // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №35. – С. 3-12.
  • Василенко, Т. Створення моделі сучасного випускника школи: психологічний аспект / Т. Василенко // Школа (Шкільний світ). – 2006. - №12. – С. 72-83.
  • Васильєва, О. Програма дослідження психологічної готовності дітей / О. Васильєва // Початкова освіта. – 2006. - №32. – С. 8-13.
  • Воронович, О. Повернення до себе: психологічний портрет підлітка / О. Воронович // Психолог. – 2007. - №1. – С. 5-8.
  • Гришкова, Т. Упражнение «Дерево»: от части к целому: Диагностика особенностей группового процесса / Т. Гришкова // Педагогическая диагностика. – 2008. - №2. – С. 109-113.
  • Жизнева, Н. Диагностическая карта уровня развития ВПФ у школьников / Н. Жизнева // Педагогическая диагностика. – 2007. - №3. – С. 119-127.
  • Журавлёв, Д. Психодиагностика в школе: задачи, специфика, этика / Д. Журавлёв // Народное образование. – 2005. - №2. – С. 97-105.
  • Забезпечення умов для діагностики здібностей учнів: Психологічна служба Володимерецького районного колегіуму Рівненської області // Директор школи (Шкільний світ). – 2007. - № 31-32. – С. 19-30.
  • Заїка, Є.В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є.В. Заїка, І.О. Зуєв // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №10. – С.1-15; 2009. - №2. – С. 13-15; №3. – С. 16-22.
  • Кашкарьова, Л.Р. Методика визначення потенційних навчальних можливостей учнів основної школи / Л.Р. Кашкарьова // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №5. – С. 21-27.
  • Кобылина, Н.В. Психофизические аспекты диагностики и оптимизации учебной нагрузки и выявление профильного направления для учащихся / Н.В. Кобылина // Инновации и образование. – 2006. - №4. – С. 122-127.
  • Кондратенко, Л. Підводні течії шкільної діагностики / Л. Кондратенко // Психолог. – 2006. - №44. – С. 10-19.
  •  Кондратенко, Л. Грамотне застосування психодіагностичних методик / Л. Кондратенко // Психолог. – 2007. - №1. – С. 18-27.
  • Несіоловська, Н. Моніторинг психічного розвитку учнів / Н. Несіоловська // Директор школи (Шкільний світ). – 2008. - №12. – С. 3-14.
  • Олийнык, Л. Как помочь школьникам повысить самооценку: школьному психологоу / Л. Олийнык // Воспитание школьников. – 2007. - №1. – С.29-30.
  • Олійник, Н. Діагностика та розвиток ціннісних життєвих орієнтацій у старшокласників / Н. Олійник // Психолог. – 2007. - №1. –С.11-17.
  • Пашнєв, Б.К. Психодіагностика обдарованості: посібник / Б.К. Пашнєв. – Харків: Вид. група «Основа», 2007. – 128с. (Психологічна служба школи).
  • Постика, А. Психологічні дослідження класних колективів: із досвіду роботи / А. Постика // Психолог (Шкільний світ). – 2009. - №15/16. – С.20-26.
  • Рєпкова, Т. Організація експертизи психодіагностичного інструментарію / Т. Рєпнова // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №7. – С.6-11.
  • Романенко, Н. Діагностика шкільної тривожності: підлітковий вік / Н. Романенко // Психолог (Шкільний світ). – 2008. - №21. – С.13-15.
  • Семачо, М. Досліджуємо працездатність / М. Семачо // Психолог. – 2006. - №44. – С.26-29.
  • Сидоренко, І. Вивчення особистості учня засобами комплексного психолого-педагогічного моніторингу: до педради / І. Сидоренко, С. Панченко // Психолог (Шкільний світ). – 2007. - №47. – С.4-9.
  • Терлецька, Л. Шкільна психодіагностика / Л. Терлецька. – К.: Редакція загальнопедагогічних газет, 2003. – 120с.
  • Туріщева, Л.В. Картка психолого-педагогічної характеристики учня / Л.В. Туріщева // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2009. - №10. – С.27-31.
  • Фатькина, Т.И. Диагностика готовности к школьному обучению в игровой форме / Т.И. Фатькина // Педагогическая диагностика. – 2007. - №4. – С.113-116.
  • Фурман, А. Психологічна діагностика як теорія і практика, наука і мистецтво / А. Фурман // Психолог. – 2006. - №44. – С.4-9.
  • Чорна, Л.Г. Вивчення особливостей творчого мислення учнів із різною академічною успішністю / Л.Г. Чорна // Обдарована дитина. – 2008. - №2. – С.14-22.
  • Ясвик, В.А. Взаимодействие с природой: методики диагностики мотивации / В.А. Ясвик // Экология и жизнь. – 2007. - №5. – С.37-39.

 

 

Категорія: Методичний порадник | Додав: РІТА | Теги: керівнику МО, бібліографічний покажчик, самоосвіта
Переглядів: 1168 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]