menu

Як спілкуватися із запальними людьми?

Всі ми абсолютно різні - зі своїм характером, темпераментом, своїми звичками. Деякі з нас спокійні й урівноважені, інші ж - імпульсивні і запальні. Тим не менш, якими ми б не були, кожен день нам доводиться спілкуватися один з одним, спільно працювати над проектами, разом вирішувати проблеми і знаходити компроміси. Безумовно, добре, звичайно, коли нам доводиться спілкуватися зі спокійними і розсудливими людьми, але ж чимало навколо нас і людей, так би мовити, з характером, дуже імпульсивних і запальних. Як же бути з ними, невже краще звести спілкування з такими людьми до мінімуму або, використовуючи крайній захід, і зовсім відгородити себе від спілкування з такими людьми? Напевно, не варто кидатися в крайності, адже імпульсивна та запальна людина - це не означає погана, дурна і обмежена. Просто це - риса характеру, така ж, як і будь-яка інша. Найважливіше тут - навчитися розуміти правильно деякі риси характеру інших людей і вміти правильно спілкуватися (тобто, спілкуватися з тією або іншою людиною, беручи до уваги її характер і темперамент). Як визначити, запальна людина чи ні? Запальні люди, як правило: швидко виходять з себе (з спокійного стану переходять в нервову порушену); різко підвищують голос, висловлюючи своє обурення, якщо з чимось не згодні. Іншими словами, спокійна розмова може перерости в підвищені тони і навіть крик; емоційно жестикулюють руками, а також висловлюють свої емоції відповідною мімікою; дуже енергійні і рухливі від природи (найчастіше, це холерики); ці люди постійно в русі, не можуть всидіти тривалий час на одному місці, їх навіть десь дратує тиша і спокій.

Як спілкуватися із запальними людьми? І з запальними людьми можна знайти спільну мову, необхідно лише взяти на озброєння наступні поради:

Завжди спілкуйтеся з запальними людьми спокійно, ні в якому разі не проявляйте своє обурення. Як тільки ваш запальний співрозмовник починає підвищувати тон, і ви підвищуйте свій (але тон вашого голосу повинен залишатися, тим не менш, дещо нижче тони співрозмовника), залишаючись при цьому як і раніше спокійним, як удав. Ваш спокій і більш низький тон голосу змусять кілька заспокоїтися і нервового співрозмовника. Якщо ваш співрозмовник вже переходить на крик, тоді переходьте знову на спокійний і тихий тон розмови, але у вашому тоні голосу повинна відчуватися стовідсоткова впевненість у тому, про що ви повідомляєте. Якщо крик так і не переходить в конструктивну розмову, завершіть розмову і дайте можливість вашому співрозмовникові охолонути, прийти в себе і ще раз переосмислити вашу розмову. Як правило, вже через півгодини - годину запальний співрозмовник буде готовий до продовження розмови, і буде вести себе набагато спокійніше. Розмова з запальними людьми слід починати з позитивного "так, я розумію Вашу точку зору, і десь її поділяю», і далі вже пропонуйте вашу альтернативу (але пропонуйте як якийсь вибір). Запальні люди іноді болісно приймають чужу точку зору, вважаючи, що єдино вірною є лише їхня власна.

Джерело: http://shkolazhizni.ru/archive/0/n-4415
Категорія: Час для роздумів | Додав: РІТА (29.01.2013)
Переглядів: 950 | Теги: поради психолога, спілкування
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]