|
Психолого-комунікативна компетентність педагогавключає здатність: • стимулювати пізнавальні інтереси учнів; • здійснювати мотивацію діяльності; • формувати позитивне ставлення учнів до навчання взагалі та вивчення певного предмету зокрема; • актуалізувати знання і життєвий досвід учнів; • виявляти здатність до емпатії; • доброзичливо ставитись до учнів із врахуванням їх потреб; • створювати позитивний психологічний клімат під час навчально-виховного процесу. |
З метою запровадження компетентнісного підходу та осучаснення змісту освіти з 6 червня 2016 року на платформі https://www.ed-era.com розпочато публічне обговорення навчальних програм для початкової школи. Шановні колеги! Запрошуємо усіх до обговорення програм! Долучіться і посприяйте розвитку української освіти! |
Щоб бути Великим – треба бути людиною Великої ідеї та великого характеру А. Шептицький 1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком. (І. Павлов.)2. Інтелігентом не можна прикинутися. (Д. Ліхачов.) 3.Увічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим. (В. Джеме.) 4.«Магічна десятка»: полічіть до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим». (В. Джеме.) 5.Мудрець шукає все в самому собі, нерозумна людина — в іншому. (Конфущй.) 6.Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою. (Л. Леонов.) 7.Перші кроки завжди найважчі. (Р. Тагор.) |
Етика та мораль часто асоціюються з релігійним вихованням, однак школи також можуть давати учням важливі уроки осмислення етичної поведінки. |