Права і ліва півкулі мозку
Мозок - складна і взаємопов'язана система. У деяких випадках вона навіть взаємозамінна. Приклад: я читав про людину у якого було виявлено відсутність значної частини мозку. Але при цьому він зміг закінчити школу і навіть не здогадувався, що в нього є такий дефект ... Вищі Психічні Функції не від народження, а розвиваються в різному віці, і якщо в мозку чогось немає, то він швидко знаходить обхідний шлях - компенсацію.Діагностують зазвичай в 1-2 класі, коли дитина погано вчитися і з допомогою психолога можна вибудувати компенсації, якщо мозок сам не дуже впорався.Але тільки до 9-10 років. Якщо хочеться розвиваючі програми, то можна взяти будь-який підручник з загальної психології, де написано про пам'ять, мислення, увага. Там вже все поділено і структуровано. А ще дуже добре в інтерфейсі застосувати теорію дії Гальперіна. Важливо визначитися з метою, тобто заради чого їх розвивати? Взяти хоча б увагу. Розвивати просто увагу неможливо, тому що є різні грані цієї якості: вибірковість (наприклад, при цілеспрямованому пошуку відмінностей в ряду будь-яких предметів), переключаемость (проявляється при перемиканні з одного виду діяльності на інший), концентрація (уміння не відволікатися на стороннє) ... Крім того, увагу на виконання математичних завдань і увагу на вирішення кросвордів або проходження лабіринту - не одне і те ж ... Двуполушарное розвиток це реальність, просто батьки виховують собі подібних - одно-полушарних. Для іншого результату треба старатися і шукати щось нове. І наш мозок розвинений дуже добре, адже ми використовуємо всього невелику частину його потенціалу, інше питання - як навчитися задіяти весь потенціал ... Джерело: http://makeself.ru/speedreading/articles/166.html | |
Категорія: Час для роздумів | Додав: РІТА (04.12.2011) | |
Переглядів: 1057 | |
Всього коментарів: 0 | |