menu

Григорій Григорович Ващенко
♦ Виховання ми визначаємо як формування людської особистості. У ньому бере участь виховник,
що спрямовує розвиток молодої людини до певної мети, і вихованець, що не тільки сприймає вплив
 виховника, а й сам відповідно до його вказівок активно діє на свої психічні і фізичні властивості.
♦ Подібно до того, як християнська філософія використала здобутки грецької філософії, так і
християнська педагогіка використала педагогічні твори великих грецьких педагогів Сократа,
Платона й Аристотеля. У свою чергу, загальноєвропейський виховний ідеал покладений в основу
 педагогічних систем різних європейських народів.
♦ Молодь треба виховувати так, щоб для неї на першому місці стояли обов'язки, а потім уже права;
 щоб кожна молода людина в першу чергу мала задоволення не з того, що вона посідає в суспільстві
 те чи інше керівне становище, а з того, що вона чесно виконала свої обов'язки. Таку свідомість
слід виховувати в молоді ще з дитинства.
♦ Основне завдання виховання — виробити в учнів струнку систему високоварїісних знань і виховати
 в Них повноцінні, многогранні інтереси.
♦ Шаблонове виховання призводить до того, що багато здібних дітей з оригінальною вдачею і своєрідними
нахилами опускаються, здібності їх не розвиваються й кінець кінцем атрофуються, внаслідок чого гине
немало талантів, що могли б багато принести корисного в різних галузях культурної діяльності.
♦ Виховання мусить бути побудоване так, щоб дитина весь час відчувала себе його суб'єктом, себто
свідомо прагнула до певної мети; розкривала кращі свої сили, вкладені в неї природою, виховувалася
як творча, повноцінна особистість.




Джерело: http://sites.zhu.edu.ua/catalog.lib/index.php?lang=rus&theme_path=0%2C5814%2C5815%2C6277%2C6571
Категорія: Видатні педагоги | Додав: РІТА (14.06.2011) | Автор: Головач Маргарита E
Переглядів: 1217 | Теги: про виховання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]