Григорій Григорович Ващенко
♦ Виховання ми визначаємо як формування людської особистості. У ньому бере участь виховник, що спрямовує розвиток молодої людини до певної мети, і вихованець, що не тільки сприймає вплив виховника, а й сам відповідно до його вказівок активно діє на свої психічні і фізичні властивості. ♦ Подібно до того, як християнська філософія використала здобутки грецької філософії, так і християнська педагогіка використала педагогічні твори великих грецьких педагогів Сократа, Платона й Аристотеля. У свою чергу, загальноєвропейський виховний ідеал покладений в основу педагогічних систем різних європейських народів. ♦ Молодь треба виховувати так, щоб для неї на першому місці стояли обов'язки, а потім уже права; щоб кожна молода людина в першу чергу мала задоволення не з того, що вона посідає в суспільстві те чи інше керівне становище, а з того, що вона чесно виконала свої обов'язки. Таку свідомість слід виховувати в молоді ще з дитинства. ♦ Основне завдання виховання — виробити в учнів струнку систему високоварїісних знань і виховати в Них повноцінні, многогранні інтереси. ♦ Шаблонове виховання призводить до того, що багато здібних дітей з оригінальною вдачею і своєрідними нахилами опускаються, здібності їх не розвиваються й кінець кінцем атрофуються, внаслідок чого гине немало талантів, що могли б багато принести корисного в різних галузях культурної діяльності. ♦ Виховання мусить бути побудоване так, щоб дитина весь час відчувала себе його суб'єктом, себто свідомо прагнула до певної мети; розкривала кращі свої сили, вкладені в неї природою, виховувалася як творча, повноцінна особистість. Джерело: http://sites.zhu.edu.ua/catalog.lib/index.php?lang=rus&theme_path=0%2C5814%2C5815%2C6277%2C6571 | |
Категорія: Видатні педагоги | Додав: РІТА (14.06.2011) | | |
Переглядів: 1217 | |
Всього коментарів: 0 | |